Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door Skunki, 13 januari 2022, 12:10:16

Vorige topic - Volgende topic

domien

In de spoiler de stand van de stemming als ik juist geteld heb in volgorde van eerste stem voor de geinteresseerden

Spoiler

Nobody 3
Thelight 3
Bert boefjes 2
Nostalgia 1
Michelaar 3
Mexicanobroeder 4
Waterwork 2
Domien 1
[close]

Basically tot 16 seconden voor de deadline ging thelight aan de lynch... Ik heb hier zelf ook invloed op gehad door vergeten te stemmen. Zou waarschijnlijk niet op Mex gestemd hebben.

Het feit dat Mexicanobroeder gestorven is, is om een bepaalde reden heel spijtig, Mex was goed. Nu vragen denken jullie vast hoe weet jij dat nu?

Ik antwoord daarop goede vraag... ik ben ook nooit zijn buurman geweest dus hoe kan ik het weten. Tot vannacht was ik jullie friendly neighbourhood grafrover. Ik heb dit of iets serieus in die richting ook geclaimd bij meerdere spelers. Waterwork en Spiritreacher zouden dat moeten kunnen bevestigen. Berber ook, maar dat gaat helaas niet meer.

Maar desondanks de verhulling kan ik dus zeggen Mexicanobroeder was goed!!!

"In this world there are no sides, just players"

Waterwork

Ik kan iedereen bevesitgen dst Domien bij mij grafrover geclaimd hebt. Of het zo is durf ik niet te zeggen

SpiritReacher

Ik wil best bevestigen dat Domien Grafrover heeft geclaimd.
Ja, stop maar, ik ga hier dus geen plaatje doen.

Waterwork

Waarom wordt er nu al oo Nostalgia gestemd?

Lan

Zie mijn vorige twee stemmen  :P

Fijn dat Domien dit claimt, ik neig er zelf wel naar dit te geloven. Het is handig dat Rampposi dood is, anders had hij in combinatie met de informatie van Domien er verdacht uitgezien. Als ik het goed tel was zonder de last minute stemmen op Mex Nobody lynch geweest door de BM stem, toch?

Kevindemen

Rampossi in twee spellen tegelijk dood op dezelde dag... wel een beetje heel erg zuur voor hem als je het mij vraagt...
Gelieve dit account te verwijderen.

Castiel.

Oke dan maar even wat informatie van mij ook. Ik ben Wijze Burger en heb het aantal conversiewolven opgevraagd. Er zit er 1 in het spel.

Ik heb hierover dag 1 een kleine hint laten vallen richting Fannie. Over mijn rol dan wel, dit omdat ik in het jubileumspel net Fannie en Robin in een netwerkje zat en dit meteen mijn buren waren en ik ook nog is super toevallig de rol gekregen had die ik daar als schuilrol gebruikt heb. Ik noem dit geen toeval meer, dus denk dat Tim dit heel bewust gedaan had.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Sunny

Wat toevallig allemaal.  XD

Perry26

Erg toevallig inderdaad.

He @Castiel. , stel dat dit waar is, hoe zie je het spel dan nu voor je? Het is nacht 4, dus het lijkt me aannemelijk dat er al geconverteerd is, toch? Wie zouden er dan logische conversiedoelwitten zijn volgens jouw? Of ben je het niet met me eens op dat opzicht en denk je dat er nog een conversie moet komen?

Nou lijkt het me normaal gesproken altijd handiger om eerst naar de startwolven op zoek te gaan dan naar de geconverteerde (of een eventuele slechte grafrover, vandaar dat ik ook niks over Domien ga zeggen), maar als je zeker weet dat er een conversie inzit is het misschien handig om het hier toch wel eventjes over te hebben.

fannieklm

Citaat van: Castiel. op 24 januari 2022, 11:56:45
Oke dan maar even wat informatie van mij ook. Ik ben Wijze Burger en heb het aantal conversiewolven opgevraagd. Er zit er 1 in het spel.

Ik heb hierover dag 1 een kleine hint laten vallen richting Fannie. Over mijn rol dan wel, dit omdat ik in het jubileumspel net Fannie en Robin in een netwerkje zat en dit meteen mijn buren waren en ik ook nog is super toevallig de rol gekregen had die ik daar als schuilrol gebruikt heb. Ik noem dit geen toeval meer, dus denk dat Tim dit heel bewust gedaan had.

Ow hahahah ik had je hint anders opgepakt, maar dit kan ook idd  XD

Goed om te weten van de conversie.
Ik denk dat het conversietarget vooral ligt aan wie de startwolven zijn.
Iedereen heeft andere mensen met wie ze graag samenwerken.
Ik zou dus ook liever naar startwolven kijken.
En wat dat betreft is mijn kijk op mensen nog niet veranderd.

Thelight288

Citaat van: domien op 23 januari 2022, 23:06:53
In de spoiler de stand van de stemming als ik juist geteld heb in volgorde van eerste stem voor de geinteresseerden

Spoiler

Nobody 3
Thelight 3
Bert boefjes 2
Nostalgia 1
Michelaar 3
Mexicanobroeder 4
Waterwork 2
Domien 1
[close]

Basically tot 16 seconden voor de deadline ging thelight aan de lynch... Ik heb hier zelf ook invloed op gehad door vergeten te stemmen. Zou waarschijnlijk niet op Mex gestemd hebben.

Het feit dat Mexicanobroeder gestorven is, is om een bepaalde reden heel spijtig, Mex was goed. Nu vragen denken jullie vast hoe weet jij dat nu?

Ik antwoord daarop goede vraag... ik ben ook nooit zijn buurman geweest dus hoe kan ik het weten. Tot vannacht was ik jullie friendly neighbourhood grafrover. Ik heb dit of iets serieus in die richting ook geclaimd bij meerdere spelers. Waterwork en Spiritreacher zouden dat moeten kunnen bevestigen. Berber ook, maar dat gaat helaas niet meer.

Maar desondanks de verhulling kan ik dus zeggen Mexicanobroeder was goed!!!

Ik was de tijd helemaal vergeten gisteren. Zuur dat Mexicanobroeder gelyncht is, zeker als Domien de waarheid spreekt. Wel bedankt rampossi. jullie kunnen ook zien dat ik niet door een slechtje ben gered dus. Ik heb nog wel info ik zal het beperkt houden omdat ik de alliantie niet weet van de hacker. Maar ik was valse engel en heb nu de gebruikte hacker krachten gekregen. Dus als goed is heeft iemand anders nu mijn valse engel krachten gekregen. Mocht de hacker of de andere gehackte mijn buurman worden spreek me aan 😜

domien

Aangezien we nacht 3 gepasseerd zijn en de welp dus niet meer zo een gevaar is ga ik nog een verdere onthulling doen over de rol van Mexicanobroeder en dus mijzelf.

Bij het grafroven vond ik een flesje water. En na dit wat onderzocht te hebben en er naar verschillende experts te zijn geweest zijn we ervan overtuigd dat dit heilig water is en giftig voor de mensen die men noemt weerwolven.

Waarom zeg ik dit? Nou ik heb het nu toch al sinds gisteravond en ik denk dat dat lang genoeg is voor de ongeduldige kleuter in mij om het te gaan gebruiken. Michelaar en Nobody komen als eerste in mij op, maar ik wil graag ook even van anderen horen wat zij ervan denken...

Daarom mijn algemene oproep. Liefste burgers van wakkerdam help mij mezelf te bewijzen en verraad zij die van kwade wil zijn aan me...

"In this world there are no sides, just players"

Nobody

Citaat van: Lan op 23 januari 2022, 23:39:37
Als ik het goed tel was zonder de last minute stemmen op Mex Nobody lynch geweest door de BM stem, toch?

Ik heb het nu nageteld en dit waren de stemmingen;

Nobody 2
Thelight 4
Bert-Boefjes 3
Nostalgia 1
Michelaar 3
Mex 4
Waterwork 2
Domien 1
Lan 1

Het ging toen vooral tussen TheLight, Bert-Boefjes en Michelaar. Opeens kwamen die 2 stemmen bij van Mex waardoor hij gelynched werd.
Jammer dat Rampossi nu dood is, anders kon hij nog uitleggen waarom hij last minute van thelight naar Mex switchde... misschien had 1 van zijn buren hem overgehaald? Want zijn stem switch was wel ERG last minute..

Als die stemmen op Mex was geplaatst om een wolf te redden dan zouden de ontwijkende stemmers een wolf kunnen zijn. En tussen Thelight, Bert-Boefjes of Michelaar ook een wolf.
Mijn stem blijft nog steeds op Michelaar staan.
404 Error - body not found

Kevindemen

Nobody wateren ben ik wel een voorstander van.
Op het moment ben ik geneigd opnieuw op haar te stemmen.
Gelieve dit account te verwijderen.

Nobody

Domien, dat is zeker heel fijn dat je het hebt. Ik zou aanraden om je fles water over Michelaar of Spiritreacher te gooien.
404 Error - body not found