Discussietopic

Gestart door Skunki, 13 januari 2022, 12:10:16

Vorige topic - Volgende topic

Perry26

Citaat van: Waterwork op 23 januari 2022, 19:15:18
Graag wil ik deze deadline niet missen. Ik twijfel heel erg op wie ik moet gaan stemmen. Ik lijk niet actief in de DT Maar ben wel heel erg achter de schermen bezig. Ik ga niet op Nobody stemmen ik geloof haar wel. Ik twijfel tussen Michelaar en Perry26 beiden lijken het schapen vorige speldag wou ik ook al op Perry stemmen maar deadline gemist.

Ben ik de enige die geen touw kan vastknopen aan wat je hier probeert te zeggen? Beschuldig je mij van schapen gisteren, toen ik de 4e stem totaal plaatste en de eerste die niet op BW stond, of vandaag?

fannieklm

Om mijn gedachten maar weer even op een rijtje te zetten...

De stemming is momenteel
Nobody 2
Light 3
Bert 2
Nos 1
Michelaar 2

Mijn stem zal naar Bert-Boefjes gaan.
En dan voornamelijk door deze opmerking.
Citaat van: bert-boefjes op 23 januari 2022, 16:04:27
Zo kan ik ook op Fannieklm stemmen met reden dat nu we buren zijn er weinig contact is. En in het contact wat er geweest is ze ook totaal niet gevraagd heeft naar mijn alliantie, verdachten of hoe ik in het spel zit? Kan dat zijn omdat ze mogelijk via andere buren of mogelijk een wolvenboard al informatie over mij vergaard heeft en het niet zo nodig is om contact met mij te leggen of onderhouden?
Ik heb in mijn opinie namelijk zeker wel geprobeerd om over het spel te kletsen, maar wanneer de antwoorden kortaf en weinig zeggend zijn ga ik ook niet lopen trekken.....

Nobody

Domien, ik val niet graag in herhaling om het ook leesbaar voor iedereen te maken. Daarom quote ik geen hele berichten. Alleen een deel of ik spreek iemand bij naam aan om te reageren.
Ik had indd wat meer mijn eigen woorden moeten gebruiken toen ik mijn stem vorige spel dag op jou plaatste. Ik vond de discussies en lynches tussen blood en mex niet boeiend.  Als ik iets uit de DT van vorige speldag moest vinden was dus jouw netwerk ervaring met Berber en Kris. Ik ben ook niet van jou gewend dat je zo met netwerken veel loslaat. Maar dat kan aan mij liggen.
404 Error - body not found

Castiel.

Citaat van: Mexicanobroeder op 23 januari 2022, 15:29:56
Als ik op het moment zou moeten stemmen, zou dat op SpiritReacher of Thelight zijn. De redenen daarvan heb ik al gegeven: Thelight die niet eens overwoog om op iemand met 1 stem te stemmen om daarmee nog eventueel mogelijk iets aan een lynch te veranderen die voor hem tussen goedjes ging, en SpiritReacher die ik vrij stil vind (en ook nu weer duurt het al anderhalve dag voordat er een antwoord komt op mijn vraag) en zich naar mijn mening toch wat versproken heeft, al wil ik graag nog altijd zijn kant van het verhaal horen. Maar dat hij daar niet op ingaat geeft mij ook geen beter gevoel bij hem.

De reden waarom ik jou nog wel zou hebben overwogen bij een stemwissel @Nostalgia is simpelweg omdat ik niet veel over je wist, dus dan is er wel kans dat je slecht bent. Ik vind je niet verdachter of minder verdacht dan normaal want ik weet dat je altijd wel vrij stil bent, maar dat betekent ook dat ik weinig info had om je te lezen. Dan heb ik dat liever dan iemand waarbij ik wel een goed gevoel had. En er waren nu eenmaal niet heel veel opties om te wisselen op dat moment, dus dat was meer op basis van afstrepen dan iets anders.

Ik vind je echt VEEL te kort door de bocht Mexi... Dus omdat ze niet een alternatief wilden stemmen die al stemmen had zijn ze automatisch slecht? Ze kunnen ook gewoon hebben gevonden dat die alternatieven geen goede lynchopties waren. Je bekijkt het nu enorm zwart wit en doet dat om iemand verdacht te maken. Ik vind dat flinterdun en ben veel beter van jou gewend als goedje.

Sterker nog, dit voorsoorteren vind ik enorm wolfs overkomen, en daarom ga ik op jou stemmen.

Daarnaast moet ik zeggen dat er weinig is om vanuit te gaan, we zijn enorm in cirkels aan het praten en ik heb het idee dat slecht daar alleen maar baat hij heeft. Jij lijkt de cirkels graag in stand te houden Mexi, nog iets wat ik in jouw nadeel vind spreken. En dan is er nog dat jouw dood ons een hoop kan vertellen over de stemming van gisteren. Of jij gered bent of niet.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Michelaar

Sorry, dat Nobody's posts bij niet goed binnen zijn gekomen is inderdaad mijn schuld. Ik ben gisteren hartstikke ziek geweest en heb vandaag ook niet echt veel tijd gehad om echt er voor te zitten, excuses hiervoor.

Ik ga mijn stem wijzigen, en ik zit er naar te denken om op Waterwork te stemmen, voor de volgende reden:

Citaat van: Waterwork op 23 januari 2022, 19:15:18
Graag wil ik deze deadline niet missen. Ik twijfel heel erg op wie ik moet gaan stemmen. Ik lijk niet actief in de DT Maar ben wel heel erg achter de schermen bezig. Ik ga niet op Nobody stemmen ik geloof haar wel. Ik twijfel tussen Michelaar en Perry26 beiden lijken het schapen vorige speldag wou ik ook al op Perry stemmen maar deadline gemist. Shaddow vt mij ook nog op wij zijn nu buren maar hij is altijd heel actief normaal maar nu totaal niet ik weet niet of zijn vorige buren hetzelfde hadden of dat het aan mij ligt

Ook ik kan geen wijsheid uit deze post halen. Je bent achter de schermen bezig, super, dat ben ik ook. Maar op welke manier waren Perry en ik aan het 'schapen' gisteren? Dat zou ik toch graag uitgelegd gewilt hebben. Perry en ik hebben allebei best wel hard gewerkt om gisteren te zoeken naar een slechtje. Nou snap ik zelf niet echt wat Sunny niet aan mijn posts snapte, maar dat is dan maar zo, maar ik was best duidelijk in mijn verdachting naar Bloodwolf, en ik ben ook degene die dit in eerste principe op tafel aan het leggen was bij Mex, en heb dat daarna ook onderbouwt in het D-Topic ( @Sunny als ik een uitleg zou mogen krijgen over wat er warrig was aan mijn posts gisteren en wat jij er verdacht aan vond zou ik dat op prijs stellen, dan kan ik daar misschien iets aan verbeteren.) Ook Perry was in de spotlight, juist omdat hij zo actief aan het jagen was. Wij waren het dan wel niet eens, maar ik verdacht of verdenk hem zeker niet. Snap je wat ik bedoel?

Oh ja, in mijn verdedeging: Als ik slecht was, had ik geen enkele meerwaarde om Bloodwolf verdacht te laten lijken. Ja, hij is off-board, maar in dit geval doet dat er niet zo erg toe. Ik ben niet bekend met hoe BW normaal speelt, dus dat hij neutraal claimt was voor mij toch wel een verrassing, en als slechtje zou ik er alleen maar baat bij hebben als er een neutraaltje (of in dit geval, zoals ik ook een beetje had verwacht, een slechtje die op zoek was naar teamgenoten) op de loer was om die in het spel te houden. Als ik een slechtje was zou het verdacht maken van Bloodwolf een hele domme move zijn geweest.

Mexicanobroeder

Ah ja, en dan de volgende lynchen die veel stemmen kreeg als tegenkandidaat? Jij weet net zo goed als ik dat constant stemmen op de mensen die veel stemmen kregen in lynch 2 vaak tot de dood van veel goedjes leidt. Dat zal deze keer niet anders zijn. En wat is je plan daarna?

Het zou wat mij betreft wél nog kunnen dat thelight inderdaad weinig tijd had, waardoor hij geen reservedoelwit kon vinden, maar anders vind ik dat hij te weinig heeft gedaan tijdens die lynch gezien zijn standpunt (wat er al een dag eerder lag) voor een goedje.

bert-boefjes

Citaat van: fannieklm op 23 januari 2022, 19:45:45
Om mijn gedachten maar weer even op een rijtje te zetten...

De stemming is momenteel
Nobody 2
Light 3
Bert 2
Nos 1
Michelaar 2

Mijn stem zal naar Bert-Boefjes gaan.
En dan voornamelijk door deze opmerking.
Citaat van: bert-boefjes op 23 januari 2022, 16:04:27
Zo kan ik ook op Fannieklm stemmen met reden dat nu we buren zijn er weinig contact is. En in het contact wat er geweest is ze ook totaal niet gevraagd heeft naar mijn alliantie, verdachten of hoe ik in het spel zit? Kan dat zijn omdat ze mogelijk via andere buren of mogelijk een wolvenboard al informatie over mij vergaard heeft en het niet zo nodig is om contact met mij te leggen of onderhouden?
Ik heb in mijn opinie namelijk zeker wel geprobeerd om over het spel te kletsen, maar wanneer de antwoorden kortaf en weinig zeggend zijn ga ik ook niet lopen trekken.....

Ik denk dat dit dan ook een stukje miscommunicatie is. Want normaal gesproken ben ik wel van je gewend dat je meer in contact staat met spellen. En dat ik dat hier miste.
En ik geef je ook wel gelijk hoor. Contact moet ook wel van twee kanten komen. En als we allebei meer afwachten dan komt er ook niets uit.
Maar dat gezegd hebbende vind ik je stem nu vrij makkelijk. Als je mijn bericht goed gelezen had zag je vooral een opsomming waarom je mensen verdacht kon vinden.

Dit samen met het contact wat we hadden doet me vooral heel erg denken dat je niet echt bezig bent met het spel en op een ieder die jouw naam als eerst had genoemd zou gaan stemmen.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Perry26

Hmm weet je wat,  bert-boefjes is tenminste actief geworden, en ik had gezegd dat ik mijn stem zou wijzigen als hij een alternatief lynchtarget aanbood, dus laat ik dat dan ook doen. 

@Waterwork dezelfde deal, doe op zijn minst een redelijke poging om een enigzinds leesbare post te maken met je verdachten, en ik haal mijn stem misschien van je af :P

Krissy

Pfoe. Drukke zondag gehad, dus van mij een tamelijk (te) korte post.
Ik vind Nobody's aanwezigheid zeker niet "makkelijk" zoals ik van sommige lees.
Domien dan weer wel. Ik stel een vraag, die enkel en alleen wordt beantwoord met dat ik zit te bashen. Ik heb van Domien ook niet veel meer binnen zien komen dan dat. Pot blaming kettle. Het maakt de stemmig nog meer gespreid, maar ik kan me (nog) niet vinden in een van de andere spelers waar op wordt gestemd.

Waterwork

Citaat van: Perry26 op 23 januari 2022, 20:37:48
Hmm weet je wat,  bert-boefjes is tenminste actief geworden, en ik had gezegd dat ik mijn stem zou wijzigen als hij een alternatief lynchtarget aanbood, dus laat ik dat dan ook doen. 

@Waterwork dezelfde deal, doe op zijn minst een redelijke poging om een enigzinds leesbare post te maken met je verdachten, en ik haal mijn stem misschien van je af :P

Dit gaat nu niet ben druk ik zal morgen mijn volledige verdachten lijst maken als ik nog leef. Wat ik nu gezien heb is dat jullie mij gewoon opvallen

Skunki

Als het goed is, is alles verwerkt. Bij twijfel spreek me dan aan! :)

Orange-King

SpiritReacher

Ik gok dat je refereert naar mijn stiltes en zeker gebaseerd op Mexicano's verdenkingen.

Ik wil je wel opnieuw vertellen waarom ik Mexicano verdacht, maar dat heb ik al eerder benoemd, dus daar wil ik eigenlijk geen woorden aan vuil maken.
Dat is ook meteen de reden waarom ik stil was.
Mexicano was vooral tegen mij aan het schoppen. En ik ken mezelf. Ik ben soms geneigd te tunnelen en soms verwoord ik mijn verdenkingen krom of lomp.
Ik wist van te voren dat als ik mezelf om de halve dag ging verdedigen tegen Mexicano dat het gewoon een Welles-Nietes-spelletje zou worden.
In plaats daarvan heb ik er voor gekozen om mezelf niet te verdedigen tegen de verdenkingen van iemand wie ik zelf verdenk.
In mijn optiek: "Waarom zou ik mezelf verdedigen tegen iemand die slecht is? Mexicano zoekt gewoon iemand om onder de bus te gooien."

Ook om die reden was mijn stem zo laat. Hoe eerder ik stem, hoe meer ruimte Mexicano zou hebben om te zeggen: "Zie je wel, hij is iets van plan!".
Dat heb ik nu ook omzeilt.

Mijn grootste verdenkingen lagen bij Mexicano, net als die van de meerderheid zo te zien.
En ik wilde niet het dtopic vol gooien met mijn (vaak nogal directe) normale speelstijl.

Sorry als ik daardoor wat stiller leek, maar het was een bewust proces.
Ja, stop maar, ik ga hier dus geen plaatje doen.

Castiel.

Oke we zijn hier dus helemaal geen steek wijzer mee geworden...........
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Perry26

De vraag is wat zouden de wolven doen als ze weten dat die verhulling eraan komt? Samen stemmen op een speler waar ze vanaf willen, omdat ze toch niet kunnen worden aangesproken op het resultaat? Of gewoon spreiden en hopen dat er geen wolf op de lynch beland?