Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Consoles

Gestart door Linqy, 4 maart 2009, 22:31:49

Vorige topic - Volgende topic

Jnusch

Ik dacht dat het Pandora's box was :o
Maar goed, wij gaan die waarschijnlijk nog kopen :D

LolaxLita

Ja true. In het NLs is het De Doos van Pandora. EN ZEKER KOPEN  :D :D
Ik ben nog steeds niet helemaal over die ontknoping heen. XD Je krijgt zelfs niet gamers aan het gamen door dat spel  :)

Jnusch

Daeron

Zijn er ook mensen met een Wii hier, tegen die mensen wil ik alleen maar zeggen:
Nintendo Wii sucks!  ;D  :D

Voor de Xbox 360 komt ook zo'n optie, alleen dan zonder controler en veel betere graphics.
Op youtube staat er een trailer over, moet je maar is opzoeken.

Jnusch

Ja, maar er komen altijd weer betere dingen. Xbox is dus gewoon een sad rip-off, want dat is gewoon het enige wat ze kunnen :D

Maar laat ik me maar niet in een consolesdiscussie werpen, want ik weet er niks vanaf :P

LolaxLita

Tipje: Trek je eigen conclusies over de gebeurtenissen en probeer zelf na te denken hoe het nou eigenlijk zit met die Box en gebeurtenissen en wat verschillende mensen ermee te maken zouden kunnen hebben. Ontrafel de mysteries en ontdek vervolgens op het allerlaatste moment dat je er compleet naast zat of althans, dat alles anders zit dan jij had gedacht. Dat BOOM moment maakt het nog eens extra speciaal.  :D

Het spel heeft genoeg Huh? momenten dus geniet ervan.  :P En ben vooral benieuwd naar mening  :D

Huh wat bedoel je wat komt er naar de Xbox? *mist het even*

Daeron

Nja, zeg maar dat hij hetzelfde kan als met een Wii, alleen dan zonder de controllers. (nuchuks enzow)

Jnusch

Dat is dan toch juist stom?

LolaxLita

Oh. Ik ben nog niet eens uitgepraat ik ben echt verslaafd right now. Maar ik heb het verhaal al uitgespeeld en het enige wat ik nog kan doen is dat filmpje heel vaak overkijken en me dan nog steeds verbazen of heel erg moeilijke eindpuzzels gaan oplossen dus ja, wachten op het volgende deel dan maar.  :D

En idd lijkt me ook ja XD Ik heb alleen ook console en game kennis van niks.  :P

blastdragon

Citaat van: LolaxLita op 24 oktober 2009, 22:35:46
Tipje: Trek je eigen conclusies over de gebeurtenissen en probeer zelf na te denken hoe het nou eigenlijk zit met die Box en gebeurtenissen en wat verschillende mensen ermee te maken zouden kunnen hebben. Ontrafel de mysteries en ontdek vervolgens op het allerlaatste moment dat je er compleet naast zat of althans, dat alles anders zit dan jij had gedacht. Dat BOOM moment maakt het nog eens extra speciaal.  :D

Het spel heeft genoeg Huh? momenten dus geniet ervan.  :P En ben vooral benieuwd naar mening  :D

Huh wat bedoel je wat komt er naar de Xbox? *mist het even*
Ik snap helemaal wat je bedoelt. Het is zo'n vreemd verhaal en op het einde is het opeens allemaal logisch. En dan de tekeningen, zo gedetailleerd. En de filmpjes ertussen elke keer, GEWELDIG! En ik weet niet hoe het met de Nederlandse versie is maar de Engelse heeft bijna alles ingesproken wat gezegd wordt. En dat is dan vooral bij de filmpjes mooi om te horen. En het verbaasd mij hoe herkenbaar de woorden zijn. De DS verbaasd me elke keer nog met zijn kunnen. Maar even over het spel, ik vond vooral het laatste stuk mooi om te zien, dat zwaard gevecht op het einde, epic moment!
Sense, what's the fun in making sense!

Daeron

Citaat van: jnusch op 24 oktober 2009, 22:41:31
Dat is dan toch juist stom?

Nee, juist niet, je krijgt sensoren ofzow, en daarmee kan je dan besturen, en een speciale mat.

Xindar

Nou geweldig. Sorry maar de Wii was toch wel de eerste die zo'n soort systeem geimplementeerd heeft. Mensen zijn er gek op en nu willen andere merken ook zo'n ding maken omdat het blijkbaar goed verkoopt. Je hebt altijd iets nieuws, je hebt alleen wel het ding dat het eerst was, en dat was de wii. Ik heb een Xbox 360 en een Wii, vind ze allebei geweldig.

Xindar

Oh en Daeron, dat wat Xbox nu gaat doen is ook ALLANG uitgevinden door Sony en de Playstation 2.

Floris

Xindar