Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Consoles

Gestart door Linqy, 4 maart 2009, 22:31:49

Vorige topic - Volgende topic

Shaddow

Citaat van: Daeron op 24 oktober 2009, 22:31:12
Zijn er ook mensen met een Wii hier, tegen die mensen wil ik alleen maar zeggen:
Nintendo Wii sucks!  ;D :D

Voor de Xbox 360 komt ook zo'n optie, alleen dan zonder controler en veel betere graphics.
Op youtube staat er een trailer over, moet je maar is opzoeken.

*kuch* Magic Wand*kuch*

Jnusch

Germelia

Ik vind de wii wel cool. We hebben er nog geen, maar vrienden van ons wel. Bonuspunten voor de wii: je kutn er blijkbaar gamecube spellen op spelen. Daar hebben we er genoeg van :D

Inuzuki

CoOkii

Wii is vet GameCube ook wel lol jammer dat die niet meer worden gemaakt :P Maar Xbox heeft ook mooie spelletjes, die zijn hippie gemaakt :P
End, Game boy Colour, daarbij is teminste de orginele tertis  (A)
Die kan ook in Advance maar niet in DS Stom ding  :P
End de Nintendo de... 64 en de van daarvoor zijn teminste orignele zelda  ^-^
Awesomeness.

Germelia

wij hebben voor de gamecube nog zelfs een schijfje met alle zelda spellen tot en met majora's mask. Supervet :D

Mus

Ik moet een oud tv'tje aanschaffen wil ik ooit nog met de Atari willen spelen, net als de NES die ik nog een keer wil kopen via marktplaats.
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Drakinnetje

oude tv-tjes zat op MP te vinden hoor, ik heb er 1 vandaan voor slechts een tientje en die doet het perfect zelfs na 2 jaar nog.

Maar die eye toy, je houd nog steeds wel iets in je hand vast? Dus wat is nou het verschil precies met de wii?

Xindar

Bij de eye toy houd je niks in je hand vast. De eye toy is een soort camera die je bewegingen opmerkt.

Drakinnetje

op dat filmpje houd die jongen toch duidelijk iets in zijn hand hoor.

Maar ik ken het principe ook allang bij wat onbekendere consoles, gewoon een camera die bewegingen kan registreren das alles.

Xindar

Brengt alleen maar bij dat Xbox met hun dingetje gewoon na-apers zijn.

Daeron

Ten eerste, is er iemand die hier denkt dat Xbox een fabrikant is, want die is gewoon heel dom  :P.
Xbox is van Microsoft.

Xbox is gewoon geweldig, en ja ze apen iets na maar het is wel 10 keer zo goed.

bridgetvh

Wil even zeggen dat ik echt hééééél blij ben met mijn Wii.

Het leukst is en blijft Mario Kart natuurlijk.

Ik heb Boom Blox, Narnia Prince Caspian en My Sims al uitgespeeld.

Ik ben ook begonnen aan Raymann Raving Rabbitz 2, Big Brain Academy en De Blob.

Veel spellen kun je niet echt uitspelen denk ik... dat zijn dan de leukste....

Brenibro

Ik heb een:
Nintendo DS Lite - R4 - Drawn to life - pokemon Diamond en Heartgold - enz.
Nintendo Gamecube - Mario Kart Double Dash - Tony Hawk Pro Skater 4 - en veel meer.
Nintendo WII - WII sports - Sonic Colors - New Super Mario Bros WII - Segasuperstars tennis -Mario & Sonic on the olimpic games.