Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Consoles

Gestart door Linqy, 4 maart 2009, 22:31:49

Vorige topic - Volgende topic

Hephaistion

bij boerengolf ook hoor :P en normaal ook denk ik.
Als je het spel zo serieus neemt is het toch niet leuk xD

Wij hebben trouwens een wii thuis en een nintendo64 ergens op zolder.

EtienneDR

Ik moet echt mijn n64 weer eens tevoorschijn  halen :P daar waren echt vette spellen voor ;D Mario Party en Mario Kart waren toen echt leuk ^^

Hephaistion

jeej to mario kart inderdaad.
supersmash brothers was ook altijd leuk.

Remus457

Supersmash brothers Brawl voor de wii is ook vet!

Ralmuski

Wij spelen alleen Tiger Woods Golf. Die andere is veel te makkelijk. :P Ik heb (in anderhalf jaar tijd) 1 hole-in-one geslagen! :D
En vorige week bijna mijn tweede, maar die bleef op een milimeter voor de hole liggen.  >:(
Maar goed, veel mooie banen daar.

Vakonov

Ik speel veel Call or Duty, World at War tegenwoordig. Superstrak spel!

Of, zoals Cartman zou zeggen:

CiteerI love this flamethrower, it works awesome on Japs!

Remus457

Citaat van: Vakonov op 12 september 2009, 12:09:27
Ik speel veel Call or Duty, World at War tegenwoordig. Superstrak spel!

Of, zoals Cartman zou zeggen:

Dat is ook een vet spel idd.
alleen snap ik niet dat veel mensen cod4 leuker vinden, want daar vind ik geen bal aan.

Vakonov

Ik ook niet. COD hoort over Wo 2 te gaan  (A)

Remus457

precies!!!

ik vind die red army wapens zoo vet he xD
vooral die bayonet doet het hem! aangezien niemand nou echt kan richten loop ik altijd gewoon op ze af om ze te prikken :P en ik overleef 9 van de 10 keer ook nog xD

Heb vanmiddag nog een vet spelletje voor de psp gezien. en heb een 2de dansmat voor mn PC!
Stepmania!!!!!

Vakonov

Zoals de PPsH 41  8)
Bulletregen x)

Vind sommige wapens van de Wehrmacht ook wel vet  (A)

Drakinnetje

Citaat van: EtienneDR op 10 september 2009, 19:40:57
Ik moet echt mijn n64 weer eens tevoorschijn  halen :P daar waren echt vette spellen voor ;D Mario Party en Mario Kart waren toen echt leuk ^^
Ja Mario Party is wel geinig, wij hebben af en toe de N64 nog aan, ik heb er een stuk of 15 spellen op en mijn zoon ruilt wel eens spellen met een vriendje zodat we af en toe wat anders hebben. De james bond spellen zijn ook wel leuk om te doen, maar ik ben totaal uitgekeken op diddy kong racen. en pokemon puzzle league is ook eens heel wat anders dan de standaart race en schietspellen. o en dat spel met die Fox, hoe heet die ook alweer? vier jagers die via ruimte en planeten van alles moeten zien te halen. Die was leuk!

EtienneDR

Bedoel je Star Fox? Dat is ook vet ja ^^ vind Diddy Kong Racing ook nog wel leuk

Voor shooters maakt de setting me echt niks uit, of het nou WWII, of met lasers of w/e is :P Maar qua wapens vind ik snipers altijd het coolst

Drakinnetje

*bump*

eindelijk antwoord: ja ik bedoelde starfox, 1 van de weinige spellen die ik meerdere keren heb uitgespeeld omdat we iedere keer een andere route konden nemen en dan wel elke planeet/ruimt/rots hebben aangedaan.

vond het wel een geinig spel.

Xindar

Sorry maar even terug op Call of Duty. 5 (WaW) is een kakspel met heel veel bugs, de stock versie zuigt echt heel erg en heeft geen fijne/leuke gameplay. CoD4 daarentegen is heel makkelijk en speelt vloeiend, bijna zonder bugs etc. Daarom vinden mensen het leuker. Ik kijk echt heel erg uit naar Modern Warfare 2.

LolaxLita

Voor de DS: Dé puzzelsensatie!   :D Professor Layton and the Elysian Box.

Nou ja de puzzels zijn leuk, varierend en leuk om samen te doen en als je er echt niet uitkomt kan je altijd nog hints kopen, maar dat was het eigenlijk niet dat dit spel tot een 'onvergetelijke' ervaring voor mij maakte.

Wat dit spel echt fantastisch maakt is toch het verhaal erom heen: het magische sfeertje, de leuke karakters en de mooie animatie filmpjes tussendoor. Verhaal: Er word gezegd dat iedereen die de Elysian Box opent sterven zal. Layton en assistent Luke gaan op onderzoek uit naar deze geheimzinnige box: Zijn de geruchten waar of zit er in deze box juist een hele andere boodschap verborgen..? Het mysterie zet je steeds op een dwaalspoor tot aan de ontknoping die bij mij echt een indruk heeft achter gelaten, ik liep er twee dagen daarna nog mee in mijn hoofd. Het was best wel zielig maar toch ook heel mooi.  :( Echt een goed verhaal.

Ik haatte de DS totdat ik dit spel bij toeval ontdekte tussen een lijst van spellen op een kaartje van mijn broertje. Het was echt toeval, as if meant to happen, maar dat versterkt de ervaring nog even: Er zijn toch nog leuke games in de wereld en dat heeft dit spel me doen inzien.  :)

Final weetje: Het is deel 2, deel 1 ben ik nu ook aan het spelen, en deel 3 komt ooit nog. En in Japan is er al een film over Layton uit ofzoo.  :P