Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

oznd Spelleider: reactietopic

Gestart door Beertyah, 1 februari 2009, 15:51:41

Vorige topic - Volgende topic

Naantje

*Eist Xindar terug op*

En jakkie... Ik weet niet of ik 34% voorsprong "op het randje" vind hoor... Gefeliciteerd jij, Zabje en Germelia. Nu hopen dat ik vanaf hier op de eerste plaats blijf staan he?  (A)

jakarw

Xindar

Citaat van: Naantje op 27 februari 2009, 11:17:25
*Eist Xindar terug op*

En jakkie... Ik weet niet of ik 34% voorsprong "op het randje" vind hoor... Gefeliciteerd jij, Zabje en Germelia. Nu hopen dat ik vanaf hier op de eerste plaats blijf staan he?  (A)

*Sluipt stiekem richting Germelia, maar loopt snel terug wanneer Naantje omkijkt.*

Hup Naan. :D

En SUPER kut dat Dingie deruit is.

Dixie

Maedhros

Jammer, nu is 1 van de 2 waarvoor ik supporterde eruit, maar gelukkig is Naan er nog altijd in, al was ik toch voor een Naan-Dixie-finale
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

Naantje

Ik ben hard aan het nadenken over m'n alternatieve namen voor m'n rollen. Ik vrees dat mijn thema (chocoladefair) zich er niet zo toe leent. Ik moet er nog zeven! *Hersenen kraken*

Arme Dixie, ik dacht dat we samen de finale zouden doen?

Dixie

Ja, dat dacht ik ook, totdat ronde 3 tijdens carnaval viel ><
Nja, en toen heb ik dus niet echt heel goed over die vragen nagedacht ivm tijdgebrek :P

Maar nu heb je er een supporter bij ^-^

Xindar

Citaat van: Dixie op 27 februari 2009, 16:20:17
Dixie. Maargoed, hup Naan! :D

Dat weet ik wel hoor. Ik kon er even 5 sec. niet op komen.

jakarw

Nou dames nog 3 spelers.

een winnaar...

een verliezer...

en de Mol! :o

jakarw

ik ben sowieso wel al het verst gekomen van alle spelers die geen relatie hebben met een spelleider :D

blastdragon

Hmmm, bij Naan kom ik wel een paar bekende namen voor rollen tegen. Nu ik het allemaal weer zie krijg ik heeeel veeel zin in een chocolade ronde....
Sense, what's the fun in making sense!

Germelia

Citaat van: jakarw op  6 maart 2009, 08:06:20
ik ben sowieso wel al het verst gekomen van alle spelers die geen relatie hebben met een spelleider :D

Whaha, ja. Die spelleiders hebben wel heel getalenteerde vriendinnetjes  8)

Naantje

Lol, op z'n minst voor Germelia heeft het er totaal niks mee te maken, want Frank heeft de voorbije twee rondes geen punten gegeven. En jij jakkie, jij hebt al enige keren meer punten gekregen van m'n vriendje dan ikzelf... Ik geloof niet dat er aan voortrekkerij wordt gedaan.

jakarw

Citaat van: Naantje op  6 maart 2009, 14:14:00
Lol, op z'n minst voor Germelia heeft het er totaal niks mee te maken, want Frank heeft de voorbije twee rondes geen punten gegeven. En jij jakkie, jij hebt al enige keren meer punten gekregen van m'n vriendje dan ikzelf... Ik geloof niet dat er aan voortrekkerij wordt gedaan.
ghehe dat zeg ik toch ook helemaal niet (A) :P

Morana

Citaat van: jakarw op  6 maart 2009, 08:06:20

:o

Dus.. jij.. jij.. verwaarloost gewoon wat wij hebben!

*shocked*

:'(