Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

oznd Spelleider: reactietopic

Gestart door Beertyah, 1 februari 2009, 15:51:41

Vorige topic - Volgende topic

Ralmuski

Klaar is.  8)

Verschillen zijn klein imo.

Germelia

Jammer dat je er uit bent jakar! Maar het belooft een heel spannende finale te worden Naantje! Alvast heel veel succes. :)

Naantje

*Knuffelt Jakkie*

Je hebt het toch zéér goed gedaan al die tijd. Een podiumplaats is toch ook al wat waard? (Maar goed ja, ik snap je, ik had er ook geen genoegen mee genomen.)

En het belooft inderdaad zéér spannend te worden. *nerveus*

jakarw

ghehe :p mijn juryreacties liegen er niet om :D
achja succes dames!

ik ben heel benieuwd wie er gaat winnen ;)

Naantje

Jij bent niet alleen jakkie, ik ben er ook heel benieuwd. Ik hoop dat ik mezelf niet teleur ga stellen. *Is best wel bang.* En dorie toch, de opdracht is MOEILIJK!

jakarw

en hij kost veel tijd, denkik, wat in jouw nadeel is...

Germelia

De opdracht is zeker de moeilijkste tot nu toe. Opdrachten verzinnen die én interessant/creatief zijn én in balans én de zwakke punten van je tegenstander laten zien... volgens mij wordt het een stressvolle week.

jakarw

Wat misschien wel leuker is deze keer:
Niet de stukjes uitwisselen en niet vertellen wie er voor staat enz (de spelleiders dan)
want anders is het bij de uitslag helemaal niet meer leuk meer.
alle vorige rondes was het eigenlijk wel duidelijk wie er uit zou vliegen en nu is dat misschien niet zo leuk...
(dus spelleidervriendjes...)

Germelia

Ik ben nu heel hard bezig om alles af te krijgen en ik weet dat Naantje ook nog niet klaar is. Succes nog met de laatste loodjes!  :)

Naantje

*Ook hard aan het werk*

Ze wegen zwaar, die laatste loodjes...

Naantje

En omdat we superzielige mensjes zijn die door school en zieke moeders en vreselijk rommelige keukens geteisterd worden, hebben we de deadline nog een klein beetje opgerokken, naar nu donderdag. Daarna zit er écht geen rek meer op, maar het komt heus goed. (Hoeveel mensen zijn hier eigenlijk nog in geïnteresseerd?)

Dixie

Ik wel hoor :D
Maar ik kan toch pas weer fatsoenlijk reageren als er iets gebeurt :P

js1493

Ja ik wil ook weten wie er wint. :D
Ik volg dit allemaal echt wel hoor :P

Zabulus

We willen jullie niet lastig vallen zodat jullie rustig kunnen werken. Maar als het eenmaal ingeleverd is, dan willen we het zo snel mogelijk zien natuurlijk ;)