Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

oznd Spelleider: reactietopic

Gestart door Beertyah, 1 februari 2009, 15:51:41

Vorige topic - Volgende topic

laura

Gefeliciteerd iedereen die door is :) ik had al verwacht dat ik zou afvallen :P

Naantje

En mijn kijk op de spelregels is binnen! Ik dierf het niet langer bijhouden, ik was de meest absurde scenario's aan het bedenken die zus of zo'n uitzondering op de regel zo vereisen... (Echt, serieus, ABSURD tot en met!)

Germelia

Ook mijn antwoorden zijn binnen... pittige vragen zaten er bij!

Dixie

Oeh, ik hoop dat ik tijd heb om ze allemaal te beantwoorden :-[
Nu met carnaval, enzo. En het forum ligt er morgen uit, las ik. Ik ga heeel hard werken en ik denk dat ik het wel haal, maar ik zou geen bezwaar hebben tegen het verschuiven van de deadline met één dagje ::)

Lianne

je kan de vragen opslaan in word.. dan kan je ze ook maken als het forum eruit ligt :)

Germelia

Ja en eventueel versturen via msn? :) Maar ik begrijp je op zich wel hoor :) Er zijn vast meer mensen die carnaval vieren.

Xindar

Hephaistion

gefeliciteerd, iedereen die door is.

Zabulus

Het is raar om eerst vooral blij te zijn dat je bij de selectie zit, en dat er nu maar ééntje afvalt en het daarom vooral jammer is voor haar. Gefeliciteerd Germelia, Jakarw, en Naan. En helaas dat je moest afvallen Dixie. Hopenlijk dat Carnaval de wonden hadden verzacht ;)

Germelia

Ja echt heel zonde Kim  :( De timing was niet helemaal lekker. Gefeliciteerd Zab, Naan en Jakar :)

Ralmuski

Balen voor Dixie idd. Maar carnaval is ook wel erg cool en je hebt twee mooie eerste plaatsen op je naam staan.  O0

Beertyah

Jnusch

Stelling 2:
- Ik ben als zielsverwant gekoppeld met een weerwolf. Dus kan mijn mede-zielsverwant samen met ons winnen.

Dat doet me echt heel erg aan snelspel denken :P

En stom. Maar goed.
Ik vond sommige vragen wel moeilijk trouwens :o :D

Erwipro

Even een reactie op stelling 3 (weerwolven kunnen het lijk niet lunchen, maar de orc wel): deze zin is dubbelzinnig. Ik begreep 'em ook pas na 3x lezen ofzo :P

Die gewetensvragen zijn echt verreweg het moeilijkst :P

Gefeliciteerd sommige mensjes! O0

jakarw

die gewetensvragen had ik juist het best :D
gefeliciteerd iedereen, voor mij was het wel op het randje... XD