Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

oznd Spelleider: reactietopic

Gestart door Beertyah, 1 februari 2009, 15:51:41

Vorige topic - Volgende topic

jakarw

oeps....  ::)

ik bedoelde het verst van alle mensen die geen relatie hebben met een spelleider (mannelijk dus, anders had er spelleid(st)er moeten staan (A) )

Morana

blastdragon

Heb vanavond maar een sig gemaakte voor ronde 30. Nou nog hopen dat Naan inderdaad wint en dat het thema chocolade wordt. Maar Naantje heeft wel de meeste kans, want als je de uitslagen van de 4 rondes bij elkaar telt krijg je:

NaamRonde 4Ronde 3Ronde 2Ronde 1Totaal
Jakarw8358.87183295.8
Germelia8360.37185299.3
Naantje8981.56979318.5

Maar dat betekent natuurlijk helemaal niks.
Sense, what's the fun in making sense!

Naantje

*port*

't Is Germelia blast, met een 'e' geen 'a'

*Is verder wel zeer vereerd*

jakarw

dat grote verschil komt allemaal door ronde 3 :P
als je die niet mee rekent is het nog veel spannender :P

Germelia: 239
Naan: 237
Jakar: 237

Germelia

Nou ik heb mijn inzending maar opgestuurd. Vandaag nog wat dingetjes aangepast waardoor het wat beter loopt. We zien het wel, ik heb mijn best gedaan en als mijn best niet goed genoeg is dan verdienen Jakar en Naan die finaleplaatsen :)

Naantje

Ik heb hem ook maar ingediend, dan heb ik morgen geen excuus om te weinig aan m'n huiswerk te maken. Ik heb er best vertrouwen in eigenlijk, maar Melia en Jakkie mag je niet onderschatten natuurlijk... Ik hoop dat het goed genoeg was.

Dixie

Wow, Naan! Gepost op 22:22:22 :D
Maar ik ben stiekempjes nog steeds voor jou :P Dan doet tenminste één van ons wat ze beloofd heeft.

jakarw

mijne is ook binnen :P
ik vind het heel spannend :D

Beertyah

Ik heb net alle drie de inzendingen tegelijk gepost en gejureerd :)

Ralmuski

Ik ga mijn best doen. Maar nu ben ik echt even computermoe. Misschien straks even en anders morgen. Het zijn er maar 3 he. Komt goed.

22:22:22 is cool.  8)

Zabulus

Drie dagen na de laatste inzending is geweest!

Ik ben benieuwd wie er doorgaat naar de Finale!

Succes alle drie de meiden  ;)

Naantje

Daar zal jakkie niet blij mee zijn denk ik... Tyah zei trouwens dat de spelleiders even lang hebben als wij hadden (5 dagen). Sowieso heb ik gevraagd om de opdracht niet vrij voor maandag, ik heb een gigantische deadline te halen dit weekend en zou me écht nog niet kunnen bezighouden met de OZNDS opdrachten.

Zabulus

Jammer, maar dan moeten we maar geduld hebben.