Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Computer

Gestart door nielsboy, 21 januari 2012, 20:11:55

Vorige topic - Volgende topic

Floris

Ik had het over het B-model, want die heeft gewoon wat meer features voor bijna evenveel geld, en die heeft wel een AMD :)

Roggie

Joe.

Floris

Nou oke ik ga verder m'n mond houden want blijkbaar weet ik er echt niks van XD

Rob

Uiteindelijk boeit eigenlijk alleen maar de eigen ervaring. Als je het zelf als snel of goed ervaart, dan is het toch prima? :P

Roggie

Citaat van: Roggie99 op 29 februari 2012, 13:24:52
Never mind, ik wou hem vanochtend al kopen, maar dat vond het internet niet goed (zie een aantal PdS topics).
Besteld, samen met poweradapter voor "maar" 42 euro. Nu nog een goedkoop SD kaartje en dan zit ik toch nog onder de 50 euro, want HDMIkabels zijn tegenwoordig overal (:
Joe.

Daeron

Hallo iedereen :)

Ik heb nou al zo'n drie jaar een fatsoenlijke Compaq Laptop. Maar in deze tijd ben ik ook begonnen met meer CPU intensieve spelletjes te spelen. Spellen die te veel lag hebben terwijl ik speel.
Daarom heb ik besloten een nieuwe, fatsoenlijke computer voor gaming te kopen. Alhoewel ik natuurlijk een aardig zakcentje gespaard heb, kan ik nou niet gelijk duizenden euros uitgeven aan
deze nieuwe computer. Het zou me ook wel handig lijken als ik zelf een computer kan aanpassen aan mijn eigen benodigdheden.
Via google heb ik deze site gevonden:
http://gamepc.nl/?gclid=CPSiw4yFs7ECFccLfAodh28AQQ

Maar hier zat ik dus al snel in de 900 euro. En ik was dus benieuwd of er nog elders goedkopere plaatsen waren om een computer van ongeveer dezelfde proportie samen te stellen.
Dit zijn ongeveer de specs:
Intel Game PC
Cooler Master K-350 Advanced 3.0 behuizing
600 Watt Cooler Master voeding 
Intel Core i5-3570K 3.40 GHz processor
Fluisterstille luchtkoeling
MSI H77MA-G43 moederbord
8GB DDR3 Werkgeheugen Corsair 
500 GB SataIII Hardeschijf 
Nvidia GTX560TI 1GB videokaart
TP-Link 300MB Wifi kaart 

Dankjewel voor het lezen, nuttige info en tips zijn erg welkom :)
- Rik

Meister

Op tweakers.net hebben ze geregeld een best buy guide voor pc's. Deze sluit grotendeels aan op wat je wil alleen zou ik m persoonlijk niet door zo'n site samen laten stellen maar los onderdelen kopen en voor een betere grafische kaart gaan aangezien die samen met je processor het belangrijkste is om te voorkomen dat je game hapert.

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Daeron

Mijn laptop is afgelopen vrijdag gecrashed, nadat ik hem opnieuw op wilde starten. Hij komt nooit bij het inglogscherm aan, maar start hij na een tijdje met system repair. Ik heb verschillende opties geprobeerd, maar niks lijkt te helpen. Ik heb alleen terugbrengen naar fabrieksinstelling niet gedaan, want ik wil m'n bestanden graag houden. Is er een mogelijkheid mijn bestanden te redden en toch m'n computer te laten werken? Bij de paradigt zouden ze waarschijnlijk wel de harde schijf eruit kunnen halen, maar ik wil liever niet naar de paradigt, want dat kost weer een hoop geld.

Dankjewel

Floris

Je kan 'm ook zelf eruit halen :P

Germelia

Meister, klinkt dat als een uitdaging? :P

Meister

Nah is geen uitdaging :P

Moet idd de HD eruit halen en dan aansluiten op een desktop (of laptop). Weet niet zeker of dat direct met een gewone kabel kan of dat je zo'n speciale nodig hebt om op een computer aan te sluiten maar dat moet allemaal wel te regelen zijn.

Daeron

Ik heb net de harde schijf eruit gehaald, maar ik moet een kabeltje hebben, waar zou ik deze kunnen kopen, of mogelijk lenen?  (A) #nederlandsevrek.

Roggie

Ligt eraan wat voor kabeltje :P

Is het niet gewoon een ethernet? Daar had m'n pa het volgens mij ooit over.
Joe.

Daeron

Uhm nee, daar lijkt het niet op.

Meister

Weet dat een vriend van me daar speciale kabels voor heeft als het nodig is dus als je langs Dongen wil komen :P