Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

[PC]Minecraft!

Gestart door Majora, 12 april 2011, 18:05:07

Vorige topic - Volgende topic

Roggie

Oehh, bij de 1.8 pre-release had ik een 1-daagse server. Gingen we in een ravijn wonen. :D *zoekt de maps*
Joe.

Roandraak

Wat is een 32x32 texture pack lastig. Ben er nu met eentje bezig voor meisjes. Omdat ik kleurenblind ben, mijn zusje mij helpt en dit het eerste was wat we bedachten :).

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Animo

Heb Minecraft nu al 3 maanden op mijn PC staan maar heb het nog nooit gebruikt.
Snap dat hele gedoe niet  XD

marcoo

Bassie_ui

Is best goed te begrijpen hoor. Als je de tutorials niet gezien hebt, of er niemand is die even uit kan leggen wat je allemaal kan doen, is het best een vaag en doelloos spel. De meeste mensen haken op dit punt ook af en dat was ook de rede waarom Power Unlimited er in eerste instantie geen woord over had gerept.

Ik raad daarom aan om even een paar tutorials te bekijken. Het leukste om te kijken zijn die van Yogscast, vind ik persoonlijk. Die brengen het met wat humor, de rest is vrij droog.

Btw, hoe zit het nou met die weerwolven server?

Bassie_ui

Citaat van: Jonez op 12 december 2011, 19:24:48
Bwa, ik mag dan misschien gemeen klinken maar het aantal fouten in de nieuwe release... man... het zijn er veel
Wat voor fouten dan?

Animo

Citaat van: Bassie_ui op 14 december 2011, 00:02:26
Is best goed te begrijpen hoor. Als je de tutorials niet gezien hebt, of er niemand is die even uit kan leggen wat je allemaal kan doen, is het best een vaag en doelloos spel. De meeste mensen haken op dit punt ook af en dat was ook de rede waarom Power Unlimited er in eerste instantie geen woord over had gerept.

Ik raad daarom aan om even een paar tutorials te bekijken. Het leukste om te kijken zijn die van Yogscast, vind ik persoonlijk. Die brengen het met wat humor, de rest is vrij droog.

Btw, hoe zit het nou met die weerwolven server?

Yogcast heb ik al geprobeerd, maar dan kom ik alsnog niet verder dan een huisje bouwen met één toorts en één bed  XD

Roandraak

Heb je een androit of IOS geval. Download een minecraft app. Deze laat je dingen zien die je kan bouwen. Want je kan het je zo gek niet bedenken. Of ga met 1 van ons even op een server, zodat we je een beetje kunnen laten zien wat je allemaal kan bouwen.
Mijn server is survival though.

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Bassie_ui

Zijn er al enige ontwikkeling omtrent de weerwolf server?

Roandraak

Ik host geen servers meer via hamachi, alleen af en toe nog voor RL vrienden. Omdat ik simpelweg mijn port niet geforward krijg (ook mijn vader, systeembeheerder, niet). En hamachi *** is omdat het af en toe heel mijn internet weg jat.

RoseRed

Citaat van: roandraak op  4 maart 2012, 19:07:11
Ik host geen servers meer via hamachi, alleen af en toe nog voor RL vrienden. Omdat ik simpelweg mijn port niet geforward krijg (ook mijn vader, systeembeheerder, niet). En hamachi *** is omdat het af en toe heel mijn internet weg jat.

HIGHFIVE

Hamachi sux :x

Roggie

Heeft iemand zin in vanmiddag een klein servertje hosten? Ik wil wel eens zien wie dit allemaal nog spelen :3
Joe.

Roandraak

Sorry. Ik krijg met geen mogelijkheid een poort geregeld (modem blokkeert 25565 namelijk en ik weet niet welke andere poort vrij is).
Speel het af en toe nog, en een vriend van mij host nu een servertje :)

Roggie

Ik kan wel portforwarden hoor. Hoop ik dan :P
Joe.

Bassie_ui

Ik speel nog dagelijks Minecraft :D heb samen met 2 maatjes een server