Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

[PC]Minecraft!

Gestart door Majora, 12 april 2011, 18:05:07

Vorige topic - Volgende topic

Majora

Wuhaaa, er is geen minecrafttopic D:.

Wat is Minecraft, vraag je je vast af? Het is samen te vatten in drie filmpjes:

Wie speelt het?

marcoo

Dit spel is leuk!!
Het ziet er eigenlijk niet uit, maar toch werkt het best wel verslavend ::)

blastdragon

Het is inderdaad een ontzettend leuk spel. Ik ben nu bezig met een kasteel/dorp te bouwen in een berg midden in de woestijn. Compleet met kanonnen en boerderij. Ga zodra dat klaar is waarschijnlijk een dorpje bouwen in een bos (en dan met mijnkarretjes verbinden). Misschien ga ik het 2de dorp Wakkerdam noemen...
Sense, what's the fun in making sense!

marcoo

Citaat van: blastdragon op 12 april 2011, 19:37:03
Het is inderdaad een ontzettend leuk spel. Ik ben nu bezig met een kasteel/dorp te bouwen in een berg midden in de woestijn.
Zoiets doe ik nu ook. Het is alleen zo ontzettend jammer dat er nog geen steen ligt. Het enige dat ik nu heb is een mijn, met een speciale crafting room om alle gedolven zooi te verwerken XD

Majora

Ik ben op mijn multiplayer server bezig om alle belangrijke plekken op de kaart te connecten adh minecarts. Verder heb ik in SP de Piston Mod gevonden, die shit rockt echt hard. Oh, en ik moest gisteren leren voor n toets, resultaat:

marcoo

Ik hoop dat je toets ook op die manier lukt  :)

Rob

Ik heb het lang gespeeld, maar het verveelde me.

Ravenny

Ik speel het ook zo af en toe als ik er zin in heb :). Heb met een maat van me een server aangemaakt waar we allebei op kunnen. Zeer vermakelijk spelletje :P!

Remus457

Ik heb het al te veel gespeeld xD

moet minderen vanwege school xD
Maar het is een geniaal spel 8)

Bassie_ui

Is dit gratis te downloaden? (A)

marcoo

Als je goed zoekt is het inderdaad gratis te downloaden ja ;)

Rob

Nee, het is niet gratis te downloaden. Je moet namelijk authenticeren met de Minecraft server.

Bassie_ui

Wat moet t spel dan kosten? :P

Rob

Toen ik het kocht, kostte het 10 euro. Nu kost het 15 euro, en binnenkort gaat het 20 euro kosten. Je kan het hier kopen. http://www.minecraft.net/prepurchase.jsp

Remus457

Citaat van: Rob op 14 april 2011, 13:28:41
Toen ik het kocht, kostte het 10 euro. Nu kost het 15 euro, en binnenkort gaat het 20 euro kosten. Je kan het hier kopen. http://www.minecraft.net/prepurchase.jsp
Een account aanmaken is gratis, en dan kan je gratis op creative servers komen.
Dat is dus alleen bouwen (en genieten van eventuele mods als die erop zitten)
Wanneer je eenmalig een betaling gedaan hebt kan je op de survival en single player spellen komen (waar de mechanics véél verder gaan en waar je dus ook veel meer kan bouwen)