Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

[PC]Minecraft!

Gestart door Majora, 12 april 2011, 18:05:07

Vorige topic - Volgende topic

Bassie_ui

Ik heb de optifog en optimine mod geïnstalleerd. Hij is nu briljant snel, maar daar staat tegenover dat ie bij mij om de haverklap crasht :'( iemand enig idee wat ik daar aan kan doen?

Roggie

Zo, bij m'n vader: MC gedownload, huisje tegen de berg op, torentje erbij. Heerlijk, een dagje minecraften :D
Joe.

crashntears

Ik ben inmiddels aan een nieuwe server begonnen. Door updates werd mijn map er niet werkzamer op XD. Aangezien vrijwel alle gebouwen (en dat zijn er nogal wat), waterelevators hadden, zijn alle top-floors ontoegankelijk. Wat een beetje zonde is. Daarom hebben we maar besloten opnieuw te beginnen. Op dit moment is mijn server op een mainbase na, vrij leeg :P. Maar daar komt verandering in. roandraak, ik ga zo eens jouw server bekijken. Ik ben benieuwd :P

Op dit moment werk ik aan de brug voor mijn landhuis :P. Naja het is meer een kasteel geworden, maaarrrrr dat maakt niet uit.

Roandraak

Noem me maar gewoon Roan.
In ieder geval, server vordert gestaag, ik en mijn zusje hebben nu het geniale idee gehad om een haven te gaan bouwen met een enorm pakhuis waar voor alles minimaal één kist aanwezig is :O.

Alleen, er stond een berg in de weg...

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

mrkefskie

Woow, ik ben momenteel op mijn server bezig met een rekenmachine.
Als hij klaar is komen er screens

Roggie

Jippie, 1.8 Pre-Release is uit! 8)

Server: 83.84.126.53
Joe.

Roggie

Jippie, 1.8 volledig is uit 8)
Joe.

EMIBH

Inmiddels is 1.8.1 alweer uit. :P

Roggie

Joe.

Bassie_ui

Hij is echt übernice ^^ vooral de grotten zijn nu vet awesome

Roandraak

Netjes.

Ga binnenkort maar ver weg trekken om 1.8 gebied te ontdekken. Groot deel van mijn server is 1.7, maar er staat al zo veel op dat ik dat niet kwijt wil raken door de server te herstarten.

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

marcoo

Minecraft is nu echt weer beter dan eerst. Vooral die verlaten mijnen en de ravijnen zijn echt tof!

Jonez

Bwa, ik mag dan misschien gemeen klinken maar het aantal fouten in de nieuwe release... man... het zijn er veel

max 360

Roandraak

Ravijnen zijn niet leuk :(. Jij minegangen aan het maken voor iron. Komt je in zo'n enorm megagroot ravijn terecht. Weg grote gangen en gatenplan.
Nu bezig met mijn 1e texture pack.