Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[PC]Minecraft!

Gestart door Majora, 12 april 2011, 18:05:07

Vorige topic - Volgende topic

Roggie

Citaat van: Alexxje op 19 augustus 2012, 19:51:44
Ik wil wel (maar dan moeten mijn teamleden ook niet té hard op me rekenen XD)

Overigens wil ik eigenlijk ook wel een gewone survival doen met een paar mensen. Puur omdat ik een schijterd ben en daar over moet raken. Maar euh, alleen zal dat niet lukken xD
Heb je Minecraft legaal? [/jeweetmaarnooit]
Joe.

Alexxje

Roggie

Mocht je je ooit zeer nietgeboeid voelen, 94.209.80.206
Joe.

Lanizae

Ik was een paar maanden geleden benieuwd naar minecraft dus hen ik het heeeeeel stiekem gedownload...
Maar nu kan ik zoiezo alleen offline spelen en heb ook wel eens zin om met anderen samen te spelen, dus ik denk dat ik m ook ga kopen

GBMN

spelen er nog veel mensen? is het niet een idee om dan samen een WvW server op te zetten? gewoon lekker survivalen
BadMutsNoodle ik of BadMutsnoodle jij?
-WvW'er met de meest gekke forumnaam 2012 & 2013

Lanizae

ja lijkt me leuk, of een keer in minecraft wvwen. als je dood gaat mag de rest je doodmaken XD
ik heb alleen geen flauw idee hoe ik een server op zet

GBMN

het is me nog niet gelukt om er eentje op te zetten, ik moet eerst het wachtwoord van m'n router vragen aan m'n pa :P maar dat laatste is inderdaad zeker een hele leuke ;)

EDIT nu ik er over na begin te denken is Minecraft WvW een heel leuk idee :P zeker omdat je daarbij heel veel mogelijkheden hebt :P

Roandraak

Citaat van: GBMN op 15 januari 2013, 14:48:35
het is me nog niet gelukt om er eentje op te zetten, ik moet eerst het wachtwoord van m'n router vragen aan m'n pa :P maar dat laatste is inderdaad zeker een hele leuke ;)

EDIT nu ik er over na begin te denken is Minecraft WvW een heel leuk idee :P zeker omdat je daarbij heel veel mogelijkheden hebt :P
Bouw een echt dorp na (survival though) en dan kan je een soort weerwolven spelen in het dorp.
Ga je de server opzetten dmv poort 25565 open zetten of hamachi (laatste werkt kut)

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Lanizae

dorp, of flatgebouw, of tunnelsysteem, of een andere omgeving :D  (6)

GBMN

of gewoon zelf in survival je eigen huisje bouwen, met echte nachten en dagen ;)

ehm... als ik een server gehost krijg, dan ga ik het maar 's proberen :P

Lanizae

ik heb ook nog nooit multiplayer gespeeld, maar dit lijkt me hartstikke vet

GBMN

het wordt een lastige om hem op iemands PC te hosten, vooral omdat niemand hem 24/7 aan wilt laten staan.

Is het een idee om hem ergens online te hosten (ik dacht dat zoiets 3-5 euro per maand kost) en het bedrag dan te delen door de spelers (dan kost het bijna niets)

EDIT Volges deze site kost het 3 euro (voor ongeveer 4 personen) tot 4,5 (voor ongeveer 8 personen). De 4 personen kunnen we een week gratisu uitproberen.

Ik kwam er ook nog een paar gratis hosten tegen maar die zouden niet doenbaar zijn om te spelen (te veel lag, te vaak offline).

Lanizae

Roandraak

Ik heb hier nog een paar vragen over.
Waar moet het geld naartoe, wat doe je als er iemand niet meer wilt betalen en welke tier neem je. Gravel lijkt mij het meest geschikt (met het oog op skype wvw potjes)

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

GBMN

1 iemand (ik wil best) gaat betalen, en dan kunnen de anderen het kleine bedrag overmaken naar die ene lijkt me zo ;)

Ik dacht eigenlijk eerder aan wood, want we gaan echt geen 16 mensen tegelijk online krijgen (waar hij op is bedoeld). Zelfs als er uberhaupt al zoveel mensen meedoen, dan zullen ze nooit zo vaak online zijn.
(bovendien is het een advies, daarboven zal het alleen meer gaan laggen)

Maar misschien is het een idee om binnenkort een topic hiervoor te openen (waar?) en een lijst te maken met mensen die bereid zijn mee te betalen.

(als iemand niet meer wilt betalen, dan schrappen we hem uit de server (whitelist?) en wordt het bedrag gewoon onder de anderen verdeeld. Omdat het eens per maand is, kunnen we gewoon rondvragen wie er voor de komende maand willen betalen en wie niet)