Weerwolven van Wakkerdam

Archief => Spellen 701-800 => 743 - Anoniem => Topic gestart door: adriaan op 7 september 2024, 15:10:16

Titel: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: adriaan op 7 september 2024, 15:10:16
Hier kunnen jullie discussiëren over het spel.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Dolfijn op 7 september 2024, 16:30:52
JAAA! Ik ben ontsnapt uit het dolfinarium en heb vrijheid! KLAP KLAP Ik ben het zat en wil alle dieren naar de overwinning leiden! Wie is immers een slim dier? Precies ja: DE DOLFIJN!

DOLFIJN FOR PRESIDENT!
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Olifant op 7 september 2024, 16:43:35
Hellow,

Ik ben een olifant ze staan bekend voor hun geweldig geheugen en laat ons zeggen dat dit geweldig bij me past. Ik heb namelijk ook een goed geheugen en deze komt zeer zeker goed van pas als burgemeester. Dus laat je stem maar vallen op OLIFANT!! 
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Uil op 7 september 2024, 17:06:44
Oe oe

Ik ben een goede bm. Stem op mij.
Ga ik nu weer even verder met een uiltje te knappen.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Kwal op 7 september 2024, 17:08:27
Ik ben kwal en ik vind dit spelletje niet leuk. Ik wil wel burgemeester. Maar een kwal wil helaas niemand als BM lijkt me.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Tijger op 7 september 2024, 17:55:21
Ik ben dan wel niet de koning van de jungle, maar ben gerust even sterk als bm als de leeuw dat zou zijn.

Ik ga nog even zwemmen, Tijger out.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Stokstaartje op 7 september 2024, 19:08:09
Deze stokstaart wil wel BM worden.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Luiaard op 7 september 2024, 19:16:48
Ik wil wel met jullie praten, maar eerst nog even slapen hoor.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Kleine Panda op 7 september 2024, 19:59:38
Ik hoef geen burgemeester te worden, ik kijk nog even wie mijn stem krijgt. Ik zie veel goede kandidieren.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Stokstaartje op 7 september 2024, 20:55:10
Ik wil dan toch waarschuwen wie op mij jaagt of een kopje kleiner wilt maken, zal dat niet lukken
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Pinguïn op 7 september 2024, 23:19:42
Oh wauw een kleine panda! Dat zijn echt zulke schattige diertjes :D

Ik denk dat mijn stem daarom naar de Panda zal gaan voor nu.

Verder hoor ik graag hoe alle dieren van ons rijk denken over wolven. Ik ben erg benieuwd of jullie daar vriendjes mee kunnen zijn of niet.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Dolfijn op 7 september 2024, 23:36:03
Citaat van: [743]Pinguïn op  7 september 2024, 23:19:42
Oh wauw een kleine panda! Dat zijn echt zulke schattige diertjes :D

Ik denk dat mijn stem daarom naar de Panda zal gaan voor nu.

Verder hoor ik graag hoe alle dieren van ons rijk denken over wolven. Ik ben erg benieuwd of jullie daar vriendjes mee kunnen zijn of niet.
Volgens mij gaf rode panda net aan geen bm toe hoeven zijn :P

Ik kan geen vriendjes zijn met wolven. Sowieso zouden ze water ook niet lekker vinden om in te zwemmen.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Luiaard op 8 september 2024, 10:22:37
Luiaards zijn herbivoren en eten vooral... ZzzZz... o ja. bladeren. Daarnaast zijn we traag. Heeeeeeel traag!

Prooidieren van wolven zijn normaliter alert wanneer er wolven in de omgeving zijn. Ze worden ook niet uitgeroeid, want ze migreren. Luiaards kunnen dat niet. We hangen liever in de boom en hopen dat de wolf er niet bij kan. Maar vriendjes? Dat kan echt niet.

(https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/18/Bradypus.jpg/532px-Bradypus.jpg)

Ik blijf nog even hangen en nadenken hoor..
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Pinguïn op 8 september 2024, 12:25:56
Citaat van: [743]Dolfijn op  7 september 2024, 23:36:03
Volgens mij gaf rode panda net aan geen bm toe hoeven zijn :P

Ik kan geen vriendjes zijn met wolven. Sowieso zouden ze water ook niet lekker vinden om in te zwemmen.
Oh ja maar kijk: In alle films en series is het altijd zo dat diegenen die het minst graag een leiderspositie willen vaak het meest geschikt zijn.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Luiaard op 8 september 2024, 13:35:38
In wvw niet: gemiddeld gezien willen goedjes naar mijn idee vaker bm zijn, vooral als ze niet bang zijn om gezien te worden, wisselbaar zijn, zichzelf kunnen beschermen (excl. de wamster), en dat soort zaken. Daarnaast als een wolf bij een visioen kan worden gezien als goedje is dat ook interessant om bm te worden. Maar ik denk toch vaak wel een goedje.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Leeuw op 8 september 2024, 18:40:32
Koning van het dierenrijk. Dat maakt me wat mij betreft ook de beste optie voor het BM schap. Ik beloof dat ik eerlijk zal regeren en de wolven die deze dierengemeenschap teisteren zal opsporen en ophangen.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Koala op 9 september 2024, 08:12:07
Hier is de Koala helemaal ben ik gekomen uit Australie, ik hoef geen bm maar ik ga eens goed nadenken over wie ik het gun
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Toekan op 9 september 2024, 10:32:12
De Toekan had de verkeerde vliegafslag genomen en is wat later gearriveerd. Wat verandert de jungle toch snel hier..
Ikke geen BM willen.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Leeuw op 9 september 2024, 13:23:10
Ik gun het mijn mede katachtige. Nog interesse om een Lijger te maken trouwens?
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Toekan op 9 september 2024, 20:52:41
Ik zou het dol fijn vinden als dolfijn de BM wordt. Ha-ha-ha snappie 'm?
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Dolfijn op 9 september 2024, 20:58:32
Citaat van: [743]Toekan op  9 september 2024, 20:52:41
Ik zou het dol fijn vinden als dolfijn de BM wordt. Ha-ha-ha snappie 'm?

Raad eens hoe vaak ik die grap al heb gehoord sinds het begin van dit spel  :-X

Ik wil wel dat de BM ervoor zorgt dat er geen één slecht woordgrapje meer naar het DT toe-kan...  ::) (En nu stop ik ook)

Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Kwal op 9 september 2024, 20:59:03
Citaat van: [743]Toekan op  9 september 2024, 20:52:41
Ik zou het dol fijn vinden als dolfijn de BM wordt. Ha-ha-ha snappie 'm?

Ik vind 'm zo flauw dat het doosje waar je deze grap uit tapte wel toe kan.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Schorpioen op 9 september 2024, 21:01:17
Ik wil ook wel BM worden, dacht dat ik niet meer mee zou doen. Maar toen bleek ik toch mee te doen. Jullie hebben dus nog een uurtje om allemaal van stem te veranderen. Dat hebben jullie toch wel over voor een diertje, dan jullie helemaal nooit zou steken? (A)
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Dolfijn op 9 september 2024, 21:02:17
Citaat van: [743]Kwal op  9 september 2024, 20:59:03
Citaat van: [743]Toekan op  9 september 2024, 20:52:41
Ik zou het dol fijn vinden als dolfijn de BM wordt. Ha-ha-ha snappie 'm?

Ik vind 'm zo flauw dat het doosje waar je deze grap uit tapte wel toe kan.
Hey kwal, dat was mijn grap
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Kwal op 9 september 2024, 21:04:17
Citaat van: [743]Dolfijn op  9 september 2024, 21:02:17
Citaat van: [743]Kwal op  9 september 2024, 20:59:03
Citaat van: [743]Toekan op  9 september 2024, 20:52:41
Ik zou het dol fijn vinden als dolfijn de BM wordt. Ha-ha-ha snappie 'm?

Ik vind 'm zo flauw dat het doosje waar je deze grap uit tapte wel toe kan.
Hey kwal, dat was mijn grap

Sorry jo, ik .... kwal ... Maar wat.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Schorpioen op 9 september 2024, 21:07:02
Net als de kwal steken we, wat zijn we leuk. :-*
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Toekan op 9 september 2024, 21:25:41
Al dat gesteek, dat kan ook moord zijn! Zijn jullie toevallig de wolven?
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Kwal op 9 september 2024, 21:36:50
Citaat van: [743]Toekan op  9 september 2024, 21:25:41
Al dat gesteek, dat kan ook moord zijn! Zijn jullie toevallig de wolven?

Dat vind ik heel wolfs om te zeggen om eerlijk te zijn.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Toekan op 9 september 2024, 21:39:10
Oh nee! Je snapt mijn humor niet en nu is er nergens een plek waar ik naar Toe-kan!
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Schorpioen op 9 september 2024, 22:10:44
Ik wilde net zeggen, jij hebt ook wel een puntige snavel.  XD
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Stokstaartje op 10 september 2024, 09:32:15
Nou goede nacht zo te zien. Iedereen bedankt voor bm stemmen en ook bedankt aan random.org!
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Schorpioen op 10 september 2024, 10:03:35
Ik ben aan het bedenken, als een wolf in kwalskleren past, welk dier past hij dan nog meer in?

Zouden jullie met al jullie informatie mij kunnen PM'en? Ik weet namelijk veel te weinig.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Leeuw op 10 september 2024, 10:54:26
Citaat van: [743]Schorpioen op 10 september 2024, 10:03:35
Ik ben aan het bedenken, als een wolf in kwalskleren past, welk dier past hij dan nog meer in?

Zouden jullie met al jullie informatie mij kunnen PM'en? Ik weet namelijk veel te weinig.

Huh? Ik volg je echt totaal niet... Heb ik iets gemist?
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Dolfijn op 10 september 2024, 20:07:16
Citaat van: [743]Schorpioen op 10 september 2024, 10:03:35
Ik ben aan het bedenken, als een wolf in kwalskleren past, welk dier past hij dan nog meer in?

Zouden jullie met al jullie informatie mij kunnen PM'en? Ik weet namelijk veel te weinig.
Waarom informatie naar jou PMen en niet gewoon in DT gooien? Volgens mij ben je niet bewezen oid.

Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Dolfijn op 10 september 2024, 22:04:56
Lieve dieren van de aardbol. Met met extreem gevoelige oren heb ik wat gehoord. Ik heb gehoord dat luiaard mislukt is gewisseld. Het kan er in ieder geval niet aan liggen dat ie te snel was, dus ik ben benieuwd naar een verklaring luiaard.

(Oh en nog een p.s. de grap dol-fijn is inmiddels 4 keer gemaakt, dus ik verban deze grap. Anders identificeer ik mijzelf met een ander dier - een zeeleuguaan ofzo)
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Dolfijn op 10 september 2024, 22:07:20
Oh kak ik zie dat ik zeeleuguaan spelde. Dit hierboven heb ik echt gehoord en is geen leugen van mij in ieder geval.

Straks graaf ik nog mij eigen graf (en ben niet eens grafdelver.)
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Schorpioen op 10 september 2024, 22:55:23
Citaat van: [743]Dolfijn op 10 september 2024, 20:07:16
Citaat van: [743]Schorpioen op 10 september 2024, 10:03:35
Ik ben aan het bedenken, als een wolf in kwalskleren past, welk dier past hij dan nog meer in?

Zouden jullie met al jullie informatie mij kunnen PM'en? Ik weet namelijk veel te weinig.
Waarom informatie naar jou PMen en niet gewoon in DT gooien? Volgens mij ben je niet bewezen oid.
Gewoon, zodat ik meer informatie heb, altijd handig! Ik zie het punt niet zo?
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Dolfijn op 11 september 2024, 00:45:54
Citaat van: [743]Schorpioen op 10 september 2024, 22:55:23
Citaat van: [743]Dolfijn op 10 september 2024, 20:07:16
Citaat van: [743]Schorpioen op 10 september 2024, 10:03:35
Ik ben aan het bedenken, als een wolf in kwalskleren past, welk dier past hij dan nog meer in?

Zouden jullie met al jullie informatie mij kunnen PM'en? Ik weet namelijk veel te weinig.
Waarom informatie naar jou PMen en niet gewoon in DT gooien? Volgens mij ben je niet bewezen oid.
Gewoon, zodat ik meer informatie heb, altijd handig! Ik zie het punt niet zo?

Het kwam op mij over van: pm jullie info maar allemaal naar mij, want ik ben bewezen. Daarop zei ik dat we die info in principe toch gewoon in dt kunnen gooien als we info hebben? Ik zag het punt juist niet zo dat we dat dan naar jou zouden sturen.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Koala op 11 september 2024, 08:07:32
Citaat van: [743]Schorpioen op 10 september 2024, 22:55:23
Citaat van: [743]Dolfijn op 10 september 2024, 20:07:16
Citaat van: [743]Schorpioen op 10 september 2024, 10:03:35
Ik ben aan het bedenken, als een wolf in kwalskleren past, welk dier past hij dan nog meer in?

Zouden jullie met al jullie informatie mij kunnen PM'en? Ik weet namelijk veel te weinig.
Waarom informatie naar jou PMen en niet gewoon in DT gooien? Volgens mij ben je niet bewezen oid.
Gewoon, zodat ik meer informatie heb, altijd handig! Ik zie het punt niet zo?

Ik snap niet waarom het per se naar jou moet is er iets waardoor je bewezen goed bent?
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Uil op 11 september 2024, 09:22:56
een mislukte wissel is enkel verdacht als Luiaardvan te voren goed claimt. anders kan Luiaard gewoon neutraal zijn en zie ik dit niet als genoeg bewijs voor een stem.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Stokstaartje op 11 september 2024, 09:35:26
Ik ben inderdaad benieuwd naar de claim van luiaard
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Schorpioen op 11 september 2024, 12:38:48
Hmm, zou Luiaard Neutraal zijn denk je? Ik denk dat hij bijna in alle gevallen nu neutraal claimt te zijn.

Even voor de duidelijkheid, niet dat ik die informatie heb, gezien behalve één iemand, helemaal niemand mij informatie heeft gestuurd. Maar als hij nog niets heeft geclaimd van te voren, verwacht ik er vrij weinig van eerlijk gezegd.

En ja, ik ben bewezen goed, vraag het maar aan Adriaan, die heeft me een goede rol opgestuurd. (A)
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Stokstaartje op 11 september 2024, 13:34:28
Aangezien ik verder niks van luiaard heb gezien heeft de mislukte wissel op dit moment de grootste kans op slecht zijn qua info. Voor nu zet ik mijn stem op luiaard
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Luiaard op 11 september 2024, 13:47:58
Wissel me volgende nacht weer dan graag want ik ben gewoon wisselbaar.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Uil op 11 september 2024, 14:18:08
Citaat van: [743]Luiaard op 11 september 2024, 13:47:58
Wissel me volgende nacht weer dan graag want ik ben gewoon wisselbaar.

dit vind ik een rare opmerking. waarom zou je dit openbaar aangeven?
als je slecht bent, hou je op deze manier de wisselaar tegen.
als je goed bent, ben je zo goed als lunch hiermee.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Uil op 11 september 2024, 14:26:31
Ik vind je gedrag eigenlijk wel raar genoeg voor een stem. heb ook verder geen verdachten. uitlokken van een zienende rol is gewoon een dom idee.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Luiaard op 11 september 2024, 14:46:04
Wat is dat voor onzin. Ik ben mislukt gewisseld, ik weet dat de kans dan groot is dat ik er deze ronde uit ga liggen bij de lynch. Ook weet ik dat ik niet een slecht team hebt wat mee gaat redden, want ik hoor niet bij ze. Ik ben daadwerkelijk wisselbaar en zie mezelf als voldoende waardevol in het spel om mee daarop te beroepen.

Ik weet niet wie er achter welk account zit in dit spel wat het moeilijker maakt te peilen wat de intenties achter de stemmen zijn, maar ik wil me echt graag op jullie beroepen mij een kans te geven.

Wat hadden jullie in mijn situatie gezegd? Ik heb gewoon de pech gehad dat er een yeti of iets dergelijks naar buiten is gekomen bijvoorbeeld. Mocht een goedje verantwoordelijk zijn voor zoiets, Bedenk alsjeblieft iets om te voorkomen dat ik doodga, zonder jezelf te verraden/bekend te maken. Hoeft al helemaal niet aan mij. Maar ik ben zo goed als jullie het kunnen krijgen. Als jullie dat niet willen horen dan wens ik jullie veel sterkte de rest van het spel.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Olifant op 11 september 2024, 14:50:30
Jammer dat deze info eigenlijk te laat komt. Een dagje eerder had wel zo leuk geweest, want nu hebben we maar een halve dag om hierover na te denken en te kijken wat Luiaard nog meer te zeggen heeft dan zijn "verdediging" om nog eens te wisselen met hem.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of hij wel degelijk goed heeft geclaimd van in het begin, ik ga ervan uit van wel aangezien hij zegt gewoon wisselbaar te zijn.

Er zijn verschillende mogelijkheden waarom een wissel zou kunnen mislukken. Denk dat we hier even moeten bij stil staan voordat we een beslissing maken om een mogelijk goedje op de lynch te zetten.



Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Kleine Panda op 11 september 2024, 15:08:28
Ik denk dat het hele interessante info is of Luiaard al bij iemand goed heeft geclaìmd voor hij hier claimde wisselbaar te zijn. Als dit namelijk niet zo is, vind ik het wel voor hem spreken eigenlijk dat hij claimt wisselbaar te zijn, aangezien hij anders als slechtje het makkelijkste neutraal had kunnen claimen. Ook vind ik het wel interessant dat dit hem al 3 stemmen heeft opgeleverd, waarvan een van onze bm voor hij überhaupt kans had te reageren en één van iemand die er niet eens iets over heeft gezegd.

In afwachting van of Luiaard dus al bij iemand goed had geclaimd of niet, vind ik Schorpioen, Koala en Uil nu het meest verdacht.

Schorpioen begon natuurlijk al met zijn rare vraag om info. Vervolgens na de mislukte wissel roept hij direct of Luiaard neutraal zou zijn en dat Luiaard vast neutraal zal claimen. Dit komt op mij bijna over als een waarschuwing aan Luiaard, alsof hij bang is nog een hulpje te verliezen dus hij hem een zetje in de goede richting wil geven in zijn verdediging.

Koala vroeg ik, net als vele anderen, wat hij tot nu toe van het spel vond. Daarop antwoordde hij nadat dolfijn in dt had gepost dat hij nog weinig vond maar wel had gehoord dat Luiaard mislukt gewisseld was. Ja, goh, ik denk dat we dat allemaal gehoord hadden. Wat was het punt om me dit nog extra in te fluisteren in pb? Het feit dat hij het dus wel nodig vond mij hierop te wijzen in pb, gecombineerd met dat hij het niet nodig vindt om er openbaar iets over te zeggen, maar weer wel een stem op Luiaard plaatst, maakt hem op dit moment mijn top verdachte.

Dan nog Uil. Eerst vindt hij een mislukte wissel niet genoeg omdat hij gewoon neutraal kan zijn. Nu claimt Luiaard goed en wisselbaar te zijn en om hem nogmaals te wisselen (en eigenlijk snap ik dit wel omdat de goede redenen om mislukt te zijn gewisseld wel heel veel pech zou hebben als dat nog een keer zou mislukken) en stemt hij wel op hem. Dus je stemt niet op iemand neutraal (die toch vaker slecht dan goed zijn), maar wel op iemand die goed claimt te zijn? Nu hangt ook hier weer een hoop vanaf of Luiaard al bij iemand goed geclaimd had, maar als dat niet zo is, vind ik dit wel een niet zo'n wijze denkwijze voor een Uil.

Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Luiaard op 11 september 2024, 16:18:57
Ik heb niemand per pm benaderd om te claimen, alleen kwal had mij benaderd, dus ik vermoed dat de meesten hier net zo passief zijn geweest met claimen/pm'en als ik. Ik had bij Kwal wel ook goed geclaimd.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Leeuw op 11 september 2024, 18:11:03
Het is in dit geval altijd dezelfde discussie en dezelfde verdediging. Het is ergens goed dat mensen kritisch kijken naar de situatie en niet meteen blind stemmen. Ik kan me momenteel echter niet aan de indruk onttrekken dat het meer voor de show lijkt te zijn. In het geval van zowel Olifant als De kleine Panda lijkt het meer toneelspel dan daadwerkelijk serieus. Waarbij ik de indruk krijg dat ze uiteindelijk toch op Luiaard stemmen en dan achteraf de mogelijkheid behouden om wat de uitkomst ook is te kunnen zeggen: Dacht ik al.

Jullie mogen me verbazen door een hele andere route te nemen dan ik hierboven neerzet. Maar dit is het gevoel dat ik bij jullie posts krijg en het geeft me niet meteen een goedjes vibe op dit moment.

Momenteel gaat mijn stem naar Luiaard, het is simpelweg de grootste vorm van info die we hebben over iemand momenteel waarbij het echt een zwaar verhoogde kans is dat Luiaard slecht is. Ik kan wel van alles zeggen over de verdediging, maar die is er niet... En mensen die zeggen dat hij als slechtje nog Neutraal had kunnen claimen vind ik ook kort door de bocht. Dat had niemand meer serieus genomen en dat wist Luiaard ook wel dus dit was zijn enige mogelijkheid.

Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Kleine Panda op 11 september 2024, 18:31:15
In mijn geval zeker geen toneel. Ik ben bereid verder te kijken en te kijken hoe anderen op deze informatie reageren, waarom jij niet Leeuw? Ik vind namelijk dat er door mensen nu heel makkelijk hierop gesprongen wordt. Er is zelfs nog niemand geweest die zich afgevraagd heeft waarom iemand random Dolfijn met deze info vertrouwd heeft. Voor iets waar je je lastig tegen kan verdedigen vind ik Luiaard niet heel raar overkomen ofzo. De acties en reacties van Schorpioen/Uil/Koala daarentegen vind ik dan wel weer raar overkomen. Dus nee, mijn stem zal niet naar Luiaard gaan.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Dolfijn op 11 september 2024, 19:33:24
Citaat van: [743]Kleine Panda op 11 september 2024, 18:31:15
In mijn geval zeker geen toneel. Ik ben bereid verder te kijken en te kijken hoe anderen op deze informatie reageren, waarom jij niet Leeuw? Ik vind namelijk dat er door mensen nu heel makkelijk hierop gesprongen wordt. Er is zelfs nog niemand geweest die zich afgevraagd heeft waarom iemand random Dolfijn met deze info vertrouwd heeft. Voor iets waar je je lastig tegen kan verdedigen vind ik Luiaard niet heel raar overkomen ofzo. De acties en reacties van Schorpioen/Uil/Koala daarentegen vind ik dan wel weer raar overkomen. Dus nee, mijn stem zal niet naar Luiaard gaan.

De reden dat diegene dat met mij deelde was, omdat dit dier al contact met mij had en hij wilde dit liever met mij delen dan met de bm. Wellicht dit hij nog geen contact met de bm had?

Ik vind het zelf niet heel raar dat mensen snel hun stem op luiaard zetten, want dit is nu de meest concrete verdenking die we hebben. En ja, bij een mislukte wissel heb je altijd de discussie dat het een yeti e.d. kan zijn, maar dat is dan nou eenmaal botte pech in mijn dolfijnenogen.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Dolfijn op 11 september 2024, 19:40:25
Ik deel wel je mening dat ik de switch van Uil opvallend vind. Eerst is het geen genoeg bewijs, maar als luiaard aangeeft nog een keer gewisseld wilt worden, is dat dus wel verdacht genoeg (en omdat je simpelweg geen andere verdachten had).

Het is inderdaad niet handig als luiaard een 2e keer gewissled wordt en de wolven lunchen luiaard (die dan dus wisselaar is), maar die uitspraak is logisch als je echt wisselbaar bent. Dus dat je hem daardoor wel een stem wilt geven vind ik een beetje apart.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Kleine Panda op 11 september 2024, 19:43:42
Ik moet zeggen ik ben wel lichtelijk teleurgesteld dat iedereen zo makkelijk op Luiaard springt. Misschien is hij goed, misschien is hij slecht,  maar tot nu toe kijkt niemand naar hoe er door mensen op dit gegeven gereageerd wordt.

Ik ben Dolfijn zijn bron, maar de wisselactie was nep (sorry Luiaard). Het diende om reacties te peilen (bedankt voor de medewerking Dolfijn).

En voor jullie nu allemaal massaal op mij stemmen, waarom zou ik als slechtje een wisselactie bedenken, om vervolgens als die persoon erom gelyncht dreigt te worden het in te trekken? Toch een makkelijke manier om een goedje gelyncht te krijgen als slechtje zijnde.

Dus, nu al jullie redenen om op Luiaard te stemmen niet echt blijken, zullen we dan nu gaan kijken naar iedereen die of zonder iets te zeggen meestemt of op een rare manier meestemt?
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Uil op 11 september 2024, 20:00:22
Citaat van: [743]Dolfijn op 11 september 2024, 19:40:25
Ik deel wel je mening dat ik de switch van Uil opvallend vind. Eerst is het geen genoeg bewijs, maar als luiaard aangeeft nog een keer gewisseld wilt worden, is dat dus wel verdacht genoeg (en omdat je simpelweg geen andere verdachten had).

Het is inderdaad niet handig als luiaard een 2e keer gewissled wordt en de wolven lunchen luiaard (die dan dus wisselaar is), maar die uitspraak is logisch als je echt wisselbaar bent. Dus dat je hem daardoor wel een stem wilt geven vind ik een beetje apart.
Je vind mij opvallend, maar gebruikt vervolgens mijn argumenten om het met me eens te zijn. dus je gooit een negatieve nadruk op mij, maar verdenkt mij niet.
ik geef duidelijk aan dat ik geen betere verdachten heb en vind een post die de wisselaar probeert te lokken goed genoeg voor een stem. de eerste verdenking was inderDaad niet goed genoeg, het was de opvolgende post van Luiaard die mijn stem definitief maakte.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Luiaard op 11 september 2024, 20:04:01
Ik zelf zal op Uil stemmen vanwege de reden die dolfijn geeft. Volgens mij kwam het onze verenbal wel goed uit allemaal. Achteraf denk ik dat ik liever neutraal had geclaimd :-X
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Uil op 11 september 2024, 20:07:34
Citaat van: [743]Luiaard op 11 september 2024, 20:04:01
Ik zelf zal op Uil stemmen vanwege de reden die dolfijn geeft. Volgens mij kwam het onze verenbal wel goed uit allemaal. Achteraf denk ik dat ik liever neutraal had geclaimd :-X

Openlijk roepen dat je een wisselaar actie op je wilt hebben vind ik gruwelijk verdacht ja. nu blijkt de actie nep te zijn, neemt niet weg dat je post verdacht is. vervolgens ga je stemmen op mij omdat ik kritiek op je geef. kaatser. Wolf.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Kleine Panda op 11 september 2024, 20:18:18
Als je dat argument gaat gebruiken zou Luiaard op niemand mogen stemmen die op hem stemt, lekker makkelijk.

Mij gaat het erom dat toen je dacht dat hij neutraal zou zijn je niet op hem wilde stemmen, maar nu hij goed en wisselbaar claimt je wel op hem stemt. Welke alliantie wil wel een neutrale speler behouden maar niet een goede?
En hoe had hij zich in jouw ogen dan moeten verdedigen? Als je van jezelf weet dat je goed en wisselbaar bent maar iemand zegt dat de wissel mislukt is op je, is de enige manier toch om men te overtuigen door het nog een keer te proberen zodat het dan hopelijk wel slaagt?
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Dolfijn op 11 september 2024, 20:45:37
Citaat van: [743]Uil op 11 september 2024, 20:00:22
Citaat van: [743]Dolfijn op 11 september 2024, 19:40:25
Ik deel wel je mening dat ik de switch van Uil opvallend vind. Eerst is het geen genoeg bewijs, maar als luiaard aangeeft nog een keer gewisseld wilt worden, is dat dus wel verdacht genoeg (en omdat je simpelweg geen andere verdachten had).

Het is inderdaad niet handig als luiaard een 2e keer gewissled wordt en de wolven lunchen luiaard (die dan dus wisselaar is), maar die uitspraak is logisch als je echt wisselbaar bent. Dus dat je hem daardoor wel een stem wilt geven vind ik een beetje apart.
Je vind mij opvallend, maar gebruikt vervolgens mijn argumenten om het met me eens te zijn. dus je gooit een negatieve nadruk op mij, maar verdenkt mij niet.
ik geef duidelijk aan dat ik geen betere verdachten heb en vind een post die de wisselaar probeert te lokken goed genoeg voor een stem. de eerste verdenking was inderDaad niet goed genoeg, het was de opvolgende post van Luiaard die mijn stem definitief maakte.

Nee ho. Ik gebruik niet hetzelfde argument tegen luiaard. Voor mij was zijn mislukte wisselactie al genoeg voor mijn stem. Jij stemt op hem om zijn latere post waarin hij vraagt opnieuw gewisseld te worden. En waar haal je vandaan dat ik je niet verdenk? Ik verdenk je weldegelijk. Sterker nog, nu luiaard nep mislukt gewisseld blijkt te zijn ben jij mijn nieuwe hoofdverdachte en gaat mijn stem naar jou.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Koala op 11 september 2024, 21:33:54
Ik vind het allemaal maar een raar verhaal maar ik geloof Luiaard wel. Uil gedraagt zich verdacht en daar gaat mijn stem ook naar toe. Maar ook wil ik Schorpioen benoemen ik vind het echt raar dat je zegt info met jou te delen privé
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Toekan op 11 september 2024, 21:36:13
Zo te zien is er veel gebeurd en ik heb zelf nog weinig tijd gehad om alles op een rijtje te zetten. Iets met de vogelgriep en geen ziekenhuis waar ik naar Toe-kan.

Hoe dan ook, sluit ik mij wel aan bij Uil. Stel, het was Luiaard gelukt om de wisselaar op hem te krijgen, dan is de kans enorm dat de lunch daarop zou komen OF dat hij een dag extra zou leven als slechtje, de wissel mislukt echter nogmaals
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Toekan op 11 september 2024, 21:53:01
Citaat van: [743]Olifant op 11 september 2024, 14:50:30
Jammer dat deze info eigenlijk te laat komt. Een dagje eerder had wel zo leuk geweest, want nu hebben we maar een halve dag om hierover na te denken en te kijken wat Luiaard nog meer te zeggen heeft dan zijn "verdediging" om nog eens te wisselen met hem.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of hij wel degelijk goed heeft geclaimd van in het begin, ik ga ervan uit van wel aangezien hij zegt gewoon wisselbaar te zijn.

Er zijn verschillende mogelijkheden waarom een wissel zou kunnen mislukken. Denk dat we hier even moeten bij stil staan voordat we een beslissing maken om een mogelijk goedje op de lynch te zetten.
Scherpe observatie, maar ik wacht nog steeds op een bekenning van kleur. Deze post is een beetje grijs. Zeer goed opgemerkt, maar je zegt net niks. Kan een goede post zijn gemaakt door een slechtje.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Kleine Panda op 11 september 2024, 22:08:59
Waarom je lastminute stemwissel Tijger?
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Koala op 11 september 2024, 22:14:05
Oke beetje gekke wissel tijger vind je niet?
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Tijger op 11 september 2024, 22:14:24
Door te lang te slapen heb ik deze deadline juist gehaald. Probeerde nog wat informatie van jullie mede bewoners van het water, lucht of bos mee te pikken. Dit was jammer genoeg te korte tijd. Al vond ik het jammer dat die zich zo verdacht maakte zeker door de welp onder ons te benoemen al vind ik het ook zeer vreemd waarom je iemand zo zou erin luizen zo wat te prooi gooien. Jammer om zo een goede kracht onder ons te missen en ga zeker minder dutjes en badtijden nemen om meer te kunnen helpen om het kwaad uit te roeien.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Koala op 11 september 2024, 22:15:16
Alles in deze post schreeuwt wolf dus mijn stem gaat op jou
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Stokstaartje op 11 september 2024, 22:16:28
Shit had niet meer gezien dat t n play was, uil en tijger vallen mij nu op. Ook toekan die nog mislukte wissel benoemt. Terwijl kleine panda al benoemd heeft dat t een play was
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Tijger op 11 september 2024, 22:16:57
Citaat van: [743]Koala op 11 september 2024, 22:15:16
Alles in deze post schreeuwt wolf dus mijn stem gaat op jou

Is goed, al vind ik het erg dat je met valse informatie schreeuwt en niets vraagt aan diegene die inactief waren die deden niet eens moeite om nog iets te schrijven.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Olifant op 11 september 2024, 22:17:40
Sorry, ik was tv aan het kijken en had de tijd uit het oog verloren. Dus was aan het bijlezen omdat ik een stemwissels zag en wilde weten waarom die op uil stonden.

Je had wel tijd genoeg om je stem te wisselen?

Waarom stem je dan eerst op uil en wissel je naar Luiaard?
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Kleine Panda op 11 september 2024, 22:18:03
En waarom stemde je dan in eerste instantie op Uil Tijger om een minuut later over te stemmen naar Luiaard?
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Tijger op 11 september 2024, 22:20:20
Citaat van: [743]Kleine Panda op 11 september 2024, 22:18:03
En waarom stemde je dan in eerste instantie op Uil Tijger om een minuut later over te stemmen naar Luiaard?

Misschien omdat ik nog paar minuten had om te lezen terwijl ik al gestemd had. Al lieg je over een play wat ik te laat had gelezen, dus lekker slim van je. Dus daarom vind ik het prima dat je mij lyncht al is het jammer dat slecht dan overhand krijgt en mijn kracht niet gebruikt wordt om iemand te helpen.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Kleine Panda op 11 september 2024, 22:22:32
Dat verklaart nog steeds niet waarom je eerst op Uil stemt om daarna over te stemmen op Luiaard. Uil werd later pas verdacht, dus dan zou je van achter naar voor gelezen moeten hebben, waarbij je dus eerst mijn post tegen had moeten komen dat de wissel nep was.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Tijger op 11 september 2024, 22:24:45
Kan blijven zeggen dat het druk was en ik een reminder kreeg om te stemmen dus stemde ik eerst en ben dan van waar ik gestopt ben met lezen op voort gegaan. Excuses al wou ik niet zoals andere inactief zijn. Luiaard had meeste stemmen omdat nog te laat zagen van je play dus kan je zeggen dat dit ook wel een goede play van slecht kon zijn of goed uitgepakt voor slecht allesinds na hun lunch op de welp
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Kleine Panda op 11 september 2024, 22:27:49
Jij gaf de doorslaggevende stem :') En tja, ik had ook niet kunnen weten dat een kwart van de spelers inactief zou zijn, (eerlijk, een derde als we jou dus meerekenen). En waarom stemde je dan eerst op Uil?
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Tijger op 11 september 2024, 22:29:35
Citaat van: [743]Kleine Panda op 11 september 2024, 22:27:49
Jij gaf de doorslaggevende stem :') En tja, ik had ook niet kunnen weten dat een kwart van de spelers inactief zou zijn, (eerlijk, een derde als we jou dus meerekenen). En waarom stemde je dan eerst op Uil?

Omdat ik eerst al zeker wou zijn dat er gestemd zou worden en uil sprong eruit met luiaard. Al zeg ik je mag me gerust eruit doen hoor, of je kunt helpen je moet zelf weten
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Schorpioen op 11 september 2024, 22:56:26
Ik was ook even tv aan het kijken, denk niet dat ik iets anders had gestemd, hoewel ik uil ook wel verdacht vond. Ik uil al verdacht voor deze stemming, dus ik ben het denk ik wel eens om een spreiding tussen deze twee te doen. Daarnaast stem ik vroeg zodat ik in ieder geval niet inactief ben.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Pinguïn op 11 september 2024, 23:50:28
Okay, ik heb de discussie vluchtig doorgelezen en de stemmen even gecheckt.

Ik moet zeggen dat de hele actie om een mislukte wissel te melden wel héél laat op gang kwam. Ook denk ik dat niet alle reacties even oprecht zijn geweest, helemaal omdat Kleine Panda zelf al tegen de verdenkingen op Luiaard in ging voordat hij bekend had gemaakt dat het nep was.

Komt er dus op neer dat hij zelf iemand verdacht maakt, mensen daar met een goede reden op springen, om daarna die verdachte te gaan beschermen en verdenkingen te zetten op de rest. In mijn ogen is dat een hele vage actie.

Helemaal omdat nu Dolfijn ook de lunch is geweest en die dus tussenpersoon was in deze vage actie. In kort: Allemaal chaos gecreëerd vlak voor de DL. Erg wolfs in mijn ogen.

Dan volgen de stemmen op Uil nadat het dus bekend was dat de wisselactie nep was. De meest opvallende hierin vind ik zelf van Leeuw. Die zegt dat de reacties van Panda en Olifant als toneelspel voelen waarbij beiden toch lichtelijk verdacht lijken te worden, om dan tóch op Luiaard te stemmen.

En als laatste de reddingsactie van Tijger op Uil. Sorry, maar dat ik zie echt niet anders. Het stond 4-4 door de stem op Luiaard, waarbij Stokstaartje als BM de doorslag geeft. Ik ben alleen niet zeker of ik Tijger zou willen stemmen direct. De enige reden die ik kan verzinnen voor zo'n stemwissel is als Uil slecht zou zijn en er paniek was in de wolvenchat.

Als Uil niet slecht is maakt dat Tijger ook direct goedje in mijn ogen. Hoe dan ook lijken deze twee verbonden te zijn.

Ik ga voor nu mee op Tijger om deze reden (reddingsactie).

Schorpioen lijkt mij trouwens goedje vanwege de aparte manier van reageren. Iets te opvallend voor een slechtje :)
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Kleine Panda op 12 september 2024, 00:37:19
Jij doet nu net of ik gewacht heb tot ieders stem al vaststond. Op het moment dat ik aangaf dat de wissel nep was, stonden er 5 stemmen op Luiaard, 2 op uil en waren er 5 mensen die nog niet gestemd hadden. Ik had gezien dat die alle vijf ook nog niet online waren geweest, en aangezien ik er vanuit ga dat als jij je inschrijft voor een spel je op z´n minst de moeite doet voor de deadline online te komen en te stemmen, ging ik ervan uit dat in die twee uur er dus nog genoeg mensen zouden stemmen om Luiaard te redden. Twee mensen gingen inderdaad van Luiaard af, wat de stemming 4 tegen 3 maakte in Luiaard zijn voordeel. Ik had nooit kunnen weten dat er 3 mensen inactief zouden zijn en 1 iemand wel zou stemmen, maar dit maar met halve informatie zou doen om maar gestemd te hebben. In mijn ogen is Luiaard dus gelyncht door inactiviteit.

Citaat van: [743]Pinguïn op 11 september 2024, 23:50:28
Komt er dus op neer dat hij zelf iemand verdacht maakt, mensen daar met een goede reden op springen, om daarna die verdachte te gaan beschermen en verdenkingen te zetten op de rest. In mijn ogen is dat een hele vage actie.

Nee, want ik vind dus dat mensen helemaal geen goede reden hadden om erop te springen. Niemand nam moeite om verder te kijken, niemand nam moeite om naar hem te luisteren. En ja, dat vind ik zeker verdacht. Want niks is makkelijker voor een wolf dan iemand anders die een goedje aanwijst voor de lynch, dan hoef je niet verder te kijken.

Citaat van: [743]Pinguïn op 11 september 2024, 23:50:28
Helemaal omdat nu Dolfijn ook de lunch is geweest en die dus tussenpersoon was in deze vage actie. In kort: Allemaal chaos gecreëerd vlak voor de DL. Erg wolfs in mijn ogen.

Tja, zo'n actie heeft vrij weinig zin als ik een uur nadat Dolfijn gezegd heeft dat er een wissel mislukt is al toegeef dat de actie nep was heh. Ik heb een middenweg gezocht in zoveel mogelijk reacties peilen, kijken wie er te makkelijk op zou springen of er raar op zou reageren en op tijd genoeg aangeven dat het een nepactie was. Again, als ik had geweten dat 1/3e van het spel inactief zou zijn, had ik het anders gespeeld.

Citaat van: [743]Pinguïn op 11 september 2024, 23:50:28
Dan volgen de stemmen op Uil nadat het dus bekend was dat de wisselactie nep was. De meest opvallende hierin vind ik zelf van Leeuw. Die zegt dat de reacties van Panda en Olifant als toneelspel voelen waarbij beiden toch lichtelijk verdacht lijken te worden, om dan tóch op Luiaard te stemmen.

Dit snap ik niet? Leeuw had namelijk al op Luiaard gestemd voordat de stemmen op Uil kwamen en ik bekend had gemaakt dat de wisselactie nep was. Dus ik snap niet zo goed wat je hier bedoelt?

Citaat van: [743]Pinguïn op 11 september 2024, 23:50:28
En als laatste de reddingsactie van Tijger op Uil. Sorry, maar dat ik zie echt niet anders. Het stond 4-4 door de stem op Luiaard, waarbij Stokstaartje als BM de doorslag geeft. Ik ben alleen niet zeker of ik Tijger zou willen stemmen direct. De enige reden die ik kan verzinnen voor zo'n stemwissel is als Uil slecht zou zijn en er paniek was in de wolvenchat.

Als Uil niet slecht is maakt dat Tijger ook direct goedje in mijn ogen. Hoe dan ook lijken deze twee verbonden te zijn.

Ik ga voor nu mee op Tijger om deze reden (reddingsactie).

Dit vind ik heel verdacht. Je denkt dat hier een reddingsactie plaatsgevonden heeft, oké. Toch wil je niet direct Tijger stemmen hierdoor. Je denkt echter wel dat als Uil niet slecht is dat Tijger ook een goedje maakt. En wie stem je? Tijger? Zodat je het ook om kan draaien? Als Tijger goed is dan is Uil ook goed? Is het dan niet logischer dat je op Uil stemt? Want dat geeft een stuk meer informatie in dit geval.

Ik blijf er bij dat Uil slecht is. Ik denk dat Tijger hier gewoon heel erg onhandig is geweest. Waarom ik niet denk dat die twee verbonden zijn? Stel dat Tijger en Uil samen wolf zijn. Waarom zou Tijger dan als eerste op Uil gestemd hebben? Dit was een heel groot risico. Voor hetzelfde had nog iemand lastminute op hem gestemd daardoor, of was hij niet op tijd geweest met overstemmen. Als ze samen wolf zijn, was het dus logischer geweest dat hij gelijk op Luiaard had gestemd. Tijger in z'n eentje wolf is ook niet logisch. Want waarom zou hij zichzelf zo in de kijker zetten door van het ene goedje naar het andere goedje te stemmen? Ze hadden beiden stemmen dus hij had zich in beide gevallen achter de rest kunnen verschuilen. Dit is dus ook niet logisch.

Ik denk dus nog steeds dat Uil slecht is. En als Uil slecht is, is Pinguin dat ook door zijn laatste redenatie en stem op Tijger.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Pinguïn op 12 september 2024, 03:20:31
Je ziet vaak dat slechtjes elkaar wegstemmen als het toch niet uitmaakt. Daarom zeg ik dat het leek op last-minute slechtjespaniek. "Stem Uil er maar uit want die is toch lynch." "Oh verkeerd geteld het kan toch Luiaard zijn als je NU switcht".

En je zegt nu dat ik slecht ben als Uil dat is, maar ik snap niet waarom je dan niet de reddingsactie ziet op Uil.

Tijger in z'n eentje wolf is ook niet logisch. Want waarom zou hij zichzelf zo in de kijker zetten door van het ene goedje naar het andere goedje te stemmen?
Als je dit zegt kun je ook niet zeggen dat Uil slecht is maar Tijger niet. Precies mijn punt. Als Uil slecht is, is Tijger dat hoogstwaarschijnlijk ook. Tijger in z'n eentje is onlogisch voor deze stemming. Ik wil prima switchen naar Uil. Dat geeft ook prima informatie over Tijger.

Nee, want ik vind dus dat mensen helemaal geen goede reden hadden om erop te springen. Niemand nam moeite om verder te kijken, niemand nam moeite om naar hem te luisteren. En ja, dat vind ik zeker verdacht. Want niks is makkelijker voor een wolf dan iemand anders die een goedje aanwijst voor de lynch, dan hoef je niet verder te kijken.
Ook vanuit goedjesperspectief is een mislukte wisselactie gewoon een prima reden voor een stem. Voor die actie was er nog helemaal niets om op af te gaan. Ook de reden dat er nog geen stem van mij stond. Ik vind het apart om mensen te gaan afbranden op een mislukte wissel stem wanneer dat letterlijk de enige informatie van kracht is op zo'n punt.

Dit snap ik niet? Leeuw had namelijk al op Luiaard gestemd voordat de stemmen op Uil kwamen en ik bekend had gemaakt dat de wisselactie nep was. Dus ik snap niet zo goed wat je hier bedoelt?
Verkeerd verwoord, maar ik vind Leeuws stem op Luiaard de meest verdachte van de 4. Ik snap dus niet dat Uil eruit werd gepakt in eerste instantie.

Ik verwacht nog 2 slechtjes (wolven?), waarbij ik nu dus kijk naar de verhoudingen in deze stemming. Leeuw als meest verdacht van de Luiaard-stemmers van ronde 1. Dan Tijger als redder op Uil. Ik zie Leeuw en Uil niet samen slecht zijn denk ik. Dus oftewel Tijger/Uil eruit of Leeuw samen met iemand anders. Dat zou jij dan kunnen zijn in mijn ogen. Misschien Toekan nog met een afzijdige stem.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Pinguïn op 12 september 2024, 03:25:02
Ah weet je wat, ik switch naar Leeuw dan. Als jij overtuigd bent van Tijger die goed is ben ik overtuigd van Leeuw die eerder slecht is dan Uil.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Uil op 12 september 2024, 08:51:56
Sorry Luiaard  :-[ ik had het mis, vind het niet leuk dit.


Kleine Panda heeft dit veroorzaakt en is aan het schrijven met veel woorden om mij hier de schuld van te geven. ik snap ook niet hoe ik het verdachtste ben van de 4 stemmers mijn uitleg word gewoon genegeerd. ik snap ook niet hoe ik verbonden zou zijn aan Tijger.
voor nu springt Kleine Panda er bij mij bovenuit. Want die lijkt alles hier te willen overheersen. zoveel woorden vind ik zelf erg moeilijk om overheen te lezen en dit heeft me ook tegen gehouden met hierop reageren tot nu toe. kleine Panda heeft Luiaard erop gegooid, vervolgens eraf gehaald en is nu iedereen aan het beschuldigen om zelf 'goed' te lijken. maaar wat nou als dit juist allemaal haar plan was. gefeliciteerd, je bent mijn hoofdverdachte.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Uil op 12 september 2024, 08:58:34
sorry dubbelpost, ik wilde nog zeggen dat ik echt goed ben en een handige kracht heb die jullie kan helpen.  ;) zou dood zonde zijn mij eruit te stemmen
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Leeuw op 12 september 2024, 12:41:09
Pinguin, leg mij is uit waarom mijn stem van de 4 stemmen het meest verdacht was? Ik heb het vanuit verschillende hoeken bekeken en ben vervolgens tot de conclusie gekomen dat ondanks dat het technisch gezien kon dat de wissel mislukt was door andere zaken de kans simpelweg het grootst was dat Luiaard gewoon slecht was. We hadden verder geen duidelijk sprekende informatie over anderen dat ik zwaarder zou wegen dan deze informatie. Dus heb ik mijn stem op Luiaard geplaatst. Ik ben daarna helaas niet meer on geweest, maar daar kan ik weinig aan veranderen... Ik zou dus graag wat uitleg hebben over waarom mijn stem ''het meest verdacht'' is. En wat meer dan een halve uitleg waarbij je ook nog is je conclusies baseert op iets dat je duidelijk verkeerd gelezen heb of de tijdsframe niet goed in je hoofd had.

wat helemaal ontzettend vreemd is, is dat je dit zegt:

Citaat van: [743]Pinguïn op 12 september 2024, 03:20:31
Ook vanuit goedjesperspectief is een mislukte wisselactie gewoon een prima reden voor een stem. Voor die actie was er nog helemaal niets om op af te gaan. Ook de reden dat er nog geen stem van mij stond. Ik vind het apart om mensen te gaan afbranden op een mislukte wissel stem wanneer dat letterlijk de enige informatie van kracht is op zo'n punt.

Het lijkt wel alsof je met 2 verschillende maatstaven aan het meten bent en dat je gewoon zelf een beetje bepaald wanneer je welke toepast. Mijn stem is namelijk precies wat jij hierboven omschrijft, maar die vind je dan weer wel verdacht.

Ik vind dit, samen met de Uil-Tijger situatie momenteel het meest verdacht. Ondanks dat Kleine Panda pas laat aangaf dat het geen serieuze Wissel-actie was vind ik wel dat het op tijd was om de stemming nog te veranderen. Dat dit niet gebeurd is terwijl er wel genoeg mensen online waren geeft mij het idee dat slecht alsnog actief gestuurd heeft. Dat zou dus betekenen dat Tijger hiervoor gezorgd heeft wat mij betreft. Daarnaast valt hierin de reactie van Toekan me op. Die sluit zich nog even aan bij Uil zijn gedachtegang maar stemt vervolgens op Olifant. Hij onttrekt zich volledig van de stemming hiermee maar geeft toch even een kleine mening een kant op waar hij misschien mensen mee aan het denken zet.

Al met al ga ik nu voor een stem op Tijger, vind het bizar dat hij hier alsnog op Luiaard stemde met de informatie die hij had op dat moment.

Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Stokstaartje op 12 september 2024, 17:40:36
Ik ben eens dat kleine panda makkelijk slecht kan zijn. Zo'n play met valse claims doen goedjes vaak, maar hoeft niet altijd. Verder valt tijger me op dat die nog op luiaard stemde nadat kleine panda aangeeft de mislukte wissel nep was. Ook toekan valt nog op bij mij. Ook denk ik dat tussen de inactieve wel een wolf zit.

Ik zie meest waarschijnlijk dat vorige stemming tussen 2 goedjes ging. Al houd ik uil nog in de gaten
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Pinguïn op 12 september 2024, 17:58:37
@Leeuw het punt dat ik in mijn eerdere post heb gemaakt is dat je eigenlijk Kleine Panda en Olifant als verdacht bestempelde. Of in ieder geval als mogelijke verdachten (omdat ze toneelspelen) om dan alsnog op Luiaard te gaan.

Ik zou verwachten dat je dan of Panda of Olifant verder aan de tand gaat voelen omdat je die twee nep vind doen, maar in plaats daarvan zet je een hele simpele meeloopstem.

Ja, als je Luiaard stemt omdat die mislukt gewisseld is en het daar verder bij laat zou het prima zijn. Alleen niet in combinatie met verdenkingen uitspreken om dan toch wat anders te gaan doen.

Wat denk jij nu van Panda en Olifant?
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Kleine Panda op 12 september 2024, 18:55:29
Ik wil mijn stemwissel even verklaren, en ik hoop dat de goedjes mee willen stemmen.

Ik denk dat het slechtjesteam bestaat uit Pinguin, Uil en Stokstaartje/Toekan. Die laatste ben ik niet zeker van, dus zij krijgen mijn stem sowieso niet.

Als je dan naar Pinguin en Uil kijkt, is Pinguin een heel stuk gevaarlijker. Hij lijkt hier de boel te runnen, wat mij doet vermoeden dat hij het sterkere slechtje is, noem het een onderbuikgevoel. Ik ben bang dat als we Uil lynchen en die blijkt slecht, Pinguin zich er alsnog onderuit zal lullen. Terwijl als we Pinguin lynchen en die blijkt slecht, Uil sowieso ook hangt. Wat niet wil zeggen dat als jullie liever Uil lynchen, ik dat niet ook oké vind, maar ik denk oprecht dat Pinguin hier de betere keuze is.

Waarom is Uil slecht? Natuurlijk vanwege zijn reden om op Luiaard te stemmen. Wat ik al gezegd had waarover ik viel, was dat toen hij nog dacht dat hij neutraal was vond hij het geen stem waard, toen Luiaard goed en wisselbaar claimde opeens wel. Vervolgens verdacht Luiaard hem en was dat zogenaamd kaatsen, terwijl Uil nog 3 andere stemmen had, dus je kan niet echt zeggen dat hij niet verdacht deed. Zeggen dat iemand kaatst en dat als enige verdediging kunnen opgooien is vrij wolfs imo.
Nu dan deze post:

Citaat van: [743]Uil op 12 september 2024, 08:51:56
Sorry Luiaard  :-[ ik had het mis, vind het niet leuk dit.


Kleine Panda heeft dit veroorzaakt en is aan het schrijven met veel woorden om mij hier de schuld van te geven. ik snap ook niet hoe ik het verdachtste ben van de 4 stemmers mijn uitleg word gewoon genegeerd. ik snap ook niet hoe ik verbonden zou zijn aan Tijger.
voor nu springt Kleine Panda er bij mij bovenuit. Want die lijkt alles hier te willen overheersen. zoveel woorden vind ik zelf erg moeilijk om overheen te lezen en dit heeft me ook tegen gehouden met hierop reageren tot nu toe. kleine Panda heeft Luiaard erop gegooid, vervolgens eraf gehaald en is nu iedereen aan het beschuldigen om zelf 'goed' te lijken. maaar wat nou als dit juist allemaal haar plan was. gefeliciteerd, je bent mijn hoofdverdachte.

Die schreeuwt ook echt 'ik ben slecht'. Sowieso die eerste zin, maar ook die hele 2e alinea. Klopt, ik heb de aanzet gegeven, maar ik blijf erbij dat ik niet had kunnen weten dat er zoveel niet stemmers zouden zijn, en als die er niet waren geweest had Luiaard het op zeker overleefd en was jij dood geweest. Hoe jij het verdachtste bent heb ik denk ik al genoeg woorden aan vuil gemaakt, aangezien jij daar niet van lijkt te houden zal ik het niet nog een keer uitleggen. Wat ook gelijk maakt dat die post nog verdachter overkomt. Ik kom met argumenten waarom jij verdacht ben en ik denk dat jij slecht bent en in plaats van je te verdedigen of met andere argumenten te komen, doe jij net of dit iets slechts of verdachts is. Ik vind dat een vrij zwakke verdediging.
Maar ik vind het prima als ik jouw hoofdverdachte ben hoor, al wil ik wel graag antwoord hierop. Als dit een slechtjes play was, waarom zou ik dan niet gewoon Luiaard hebben laten lynchen en Dolfijn lunchen? Dolfijn was de enige die mijn identiteit wist. Zo had ik zonder zelf in de spotlights te staan een goedje eruit kunnen lynchen. Niemand zou hebben geweten dat ik de aanstichter was. Waarom zou ik het ene goedje proberen redden voor het andere goedje als ik slecht ben?

Dan Pinguïn. Pinguïn speelt dit spel heel sneaky en is daarom een hele gevaarlijke wolf. Hij probeert spreiding en onzekerheid te creëren, iets wat we niet moeten willen. We zijn nu nog met 7 goed en 3 slecht, ruim voldoende nog om dit spel te winnen als we een beetje eensgezind blijven. Spreiding is nu alleen in het voordeel van slecht.
Waarom is Pinguïn slecht? Om te beginnen zijn subtiele manier van de lynch en spotlights van Uil afkrijgen. In 1 post zegt hij dat hij niet op Tijger wil stemmen (ondanks dat hij denkt dat het een reddingsactie is), maar doet hij het wel (omdat het een reddingsactie is) en als Uil niet slecht is maakt dat Tijger ook een goedje. Nogmaals, waarom stem je dan op Tijger en niet op Uil? Dit is van Uil af naar Tijger sturen, en als Tijger dan goed sterft kunnen zeggen 'ik denk dat Uil ook goed is want blijkbaar was het geen reddingsactie'.
Vervolgens geef ik aan dat ik denk dat Tijger gewoon een onhandig goedje is geweest en dus helemaal niet slecht is, omdat Tijger slecht en Uil goed niet logisch is, maar Tijger en Uil allebei slecht ook niet logisch is. Ik denk dat Tijger hier dus als makkelijk lynchslachtoffer naar voren geschoven wordt en stem op Uil.

Dan komt deze post

Citaat van: [743]Pinguïn op 12 september 2024, 03:25:02
Ah weet je wat, ik switch naar Leeuw dan. Als jij overtuigd bent van Tijger die goed is ben ik overtuigd van Leeuw die eerder slecht is dan Uil.

Dus omdat ik zeg dat ik denk dat Tijger goed is, stemt hij over op Leeuw? Terwijl hij zelf een post eerder nog zo overtuigd was van Tijger en dat dit zoveel informatie zou opleveren? Dit komt op mij over als proberen mij van Uil op Leeuw te krijgen.

En ook zijn laatste post maakt het er niet beter op. Leeuw gaf in mijn ogen duidelijk aan waarom hij op Luiaard stemde, maar noemde daarnaast gewoon nog meer mensen die hij in de gaten hield. Van alle Luiaard stemmers vond ik hem daarom juist het meest betrouwbaar overkomen. Pinguin verdenkt hem dus omdat hij naast zijn hoofdverdachten nog andere verdachten gaf, maar vraagt nu wel wat hij nu van die andere verdachten vindt. Ook dit komt op mij weer over als proberen spreiding en verwarring te creëren, alles om de spotlights van Uil af te krijgen.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Uil op 12 september 2024, 19:29:01
823 woorden, kon dit echt niet korter? ik ben niet slecht, over Pinguin Stokstaartje en Toekan kan ik niks zeggen. ik ben geen orakel, die heb jij eruit laten stemmen met je wissel verhaal als die er nog in zat hadden we tenminste iets om te controleren.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Uil op 12 september 2024, 19:39:18
En ja denk ook dat je dolfijn hebt geluncht die kwam te dicht bij je zeker
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Toekan op 12 september 2024, 20:22:38
Citaat van: [743]Stokstaartje op 11 september 2024, 22:16:28
Shit had niet meer gezien dat t n play was, uil en tijger vallen mij nu op. Ook toekan die nog mislukte wissel benoemt. Terwijl kleine panda al benoemd heeft dat t een play was
Verwijs mij naar mijn post waar ik dat benoem, want ik zie hem niet. Bronvermelding is de beste bron.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Stokstaartje op 12 september 2024, 20:35:01
Citaat van: [743]Toekan op 11 september 2024, 21:36:13
Zo te zien is er veel gebeurd en ik heb zelf nog weinig tijd gehad om alles op een rijtje te zetten. Iets met de vogelgriep en geen ziekenhuis waar ik naar Toe-kan.

Hoe dan ook, sluit ik mij wel aan bij Uil. Stel, het was Luiaard gelukt om de wisselaar op hem te krijgen, dan is de kans enorm dat de lunch daarop zou komen OF dat hij een dag extra zou leven als slechtje, de wissel mislukt echter nogmaals

Ik heb deze post denk ik verkeerd geïnterpreteerd. Mijn fout
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Stokstaartje op 12 september 2024, 20:41:03
Hoe meer kleine panda zegt hoe meer ik denk dat die slecht kan zijn. Ook nu deze verdachten zijn heel sturend en niet op veel gebasseerd. Ook zie ik niet in waarom olifant of schorpioen niet genoemd worden. Schorpioen heb ik vooral naar info zie vragen en zelf weinig mening laten horen. Ik vind nog vrij lastig te peilen omdat vier mensen inactief waren.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Uil op 12 september 2024, 21:02:32
Citaat van: [743]Kleine Panda op 12 september 2024, 18:55:29
Dan Pinguïn. Pinguïn speelt dit spel heel sneaky en is daarom een hele gevaarlijke wolf. Hij probeert spreiding en onzekerheid te creëren, iets wat we niet moeten willen. We zijn nu nog met 7 goed en 3 slecht, ruim voldoende nog om dit spel te winnen als we een beetje eensgezind blijven. Spreiding is nu alleen in het voordeel van slecht.

panda hoe weet jij zo zeker dat er 3 slecht zijn??? heb jij info die wij niet hebben?
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Kleine Panda op 12 september 2024, 21:30:30
Citaat van: [743]Stokstaartje op 12 september 2024, 20:41:03
Hoe meer kleine panda zegt hoe meer ik denk dat die slecht kan zijn. Ook nu deze verdachten zijn heel sturend en niet op veel gebasseerd. Ook zie ik niet in waarom olifant of schorpioen niet genoemd worden. Schorpioen heb ik vooral naar info zie vragen en zelf weinig mening laten horen. Ik vind nog vrij lastig te peilen omdat vier mensen inactief waren.

Ik dacht dat m´n post wel lang genoeg was, aangezien ik er al commentaar op had gehad. Aangezien ik van 2 mensen nou toch 99,99% zeker ben en daar nog 2 anderen eventueel bij passen, vond ik het voor nu daarom niet nodig om aan te geven waarom ik Olifant of Schorpioen niét in het rijtje vind passen.

Citaat van: [743]Uil op 12 september 2024, 21:02:32
panda hoe weet jij zo zeker dat er 3 slecht zijn??? heb jij info die wij niet hebben?

Dat is een gokje. Twee slechtjes+welp is te weinig op 12 spelers, drie volle slechtjes+welp teveel. Ik denk dus dat we nog 2 volle slechtjes en een hulpje zoeken, wat ook past bij jij+pinguin+stokstaartje/toekan slecht :)
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Koala op 13 september 2024, 08:54:20
Ik geloof panda wel, eigenlijk ben ik ervan overtuigd dat Uil slecht is maar waarschijnlijk een hulpje is. Ik moet nog even nadenken over mijn stem maar ik streep mijn huidige stem door.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Olifant op 13 september 2024, 10:07:34
Citaat van: [743]Kleine Panda op 12 september 2024, 18:55:29


Waarom is Uil slecht? Natuurlijk vanwege zijn reden om op Luiaard te stemmen. Wat ik al gezegd had waarover ik viel, was dat toen hij nog dacht dat hij neutraal was vond hij het geen stem waard, toen Luiaard goed en wisselbaar claimde opeens wel.

Ik snap eigenlijk niet waarom dit hem slecht maakt, als er een wissel mislukt op een neutraaltje is dit idd geen stem waard. Maar als er een wissel mislukt op een goedclaimer die dan vervolgens zegt nogmaals gewisseld te worden is dit wel een goede reden om op te stemmen. Je maakt jezelf namelijk target voor lunch in de hoop een wisselaar eruit te werken.


Citaat van: [743]Kleine Panda op 12 september 2024, 18:55:29
Klopt, ik heb de aanzet gegeven, maar ik blijf erbij dat ik niet had kunnen weten dat er zoveel niet stemmers zouden zijn, en als die er niet waren geweest had Luiaard het op zeker overleefd en was jij dood geweest.

Je meld een mislukte wissel bij dolfijn halverwege de speldag om vervolgens 5 uur ongeveer voor de deadline te zeggen oh jongens het was een play. Voor sommige mensen te weinig tijd om hun stem te veranderen (mensen hebben een leven buiten wvw) of om deftig lezen. Dus ja jij bent hier de veroorzaker van luiaard eruit te werken.


Ik vind ook nog steeds te stemwissel van Tijger vreemd, zou me niet verbazen dat Kleine panda en Tijger samen slecht zijn, want eerst hoort Kleine panda hem uit en dan zet hij/zij tijger op goed. Waarom?



Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Olifant op 13 september 2024, 10:08:08
ik laat in ieder geval mijn stem op Tijger staan.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Leeuw op 13 september 2024, 10:55:44
Momenteel kan ik me aardig vinden in de lezing van Kleine Panda. Ik vind Pinguïn momenteel erg sturend overkomen en vooral bewijslast bedenken tegen bepaalde mensen terwijl hij met dezelfde bewijslast anderen juist op goed zet. Dat is wat mij betreft een enorm wolventrekje, vooral in combinatie met veel lawaai maken wat hij ook doet.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Stokstaartje op 13 september 2024, 12:53:31
Ik kan voor pinguïn instaan die is niet slecht. Ik weet dat ik alles behalve bewezen ben en te laat meekreeg dat t n play was. De andere namen die kleine panda noemt kan best slecht zijn, maar ik weet dat pinguïn en in goed zijn. Aangezien pinguïn vrij inactief is wil ik dit toch even melden. Ik denk dat we in de hoek, schorpioen, koala, kleine panda, leeuw juist moeten zoeken. Want die lijken een front te vormen. Of wel uil dat kan ook nog. Ik heb verder geen info dus blijft giswerk voor mij.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Pinguïn op 13 september 2024, 14:35:15
Ik herhaal het kort nogmaals:
De stemwissel van Tijger verbind hem met Uil. Of samen goed, of samen slecht. Als Uil goed is slaat de stemwissel van Tijger nergens op als die slecht was. Was dan heel onnodig jezelf in de schijnwerpers zetten. Als Tijger goed is zegt zijn stemwissel weinig over Uil. Uils eigen gedrag doet mij in ieder geval geen slechtje vermoeden.

Ik weet ook niet zeker of we nog 3 slechtjes zoeken. In ieder geval 2 volwaardige. Ik moet zeggen dat een Orakel in het spel opzich wel past als we nog 2 wolven en een hulpje zoeken.

Stel, Tijger en Uil zijn dus niet slecht, dan ga ik absoluut kijken naar Kleine Panda, Leeuw en mogelijk Toekan/Olifant.

Stokstaartje spreekt waarheid, Schorpioen komt me goed over en Koala gaat te makkelijk met de meerderheid mee om sturend slecht te zijn.

Dit zijn mijn bevindingen tot zover. Doe ermee wat jullie willen, maar Panda stuurt nu naar mij omdat ik even verder kijk ;)
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Kleine Panda op 13 september 2024, 16:26:19
Weet je, ik weiger me hier van mijn stuk te laten brengen :')

Dit is een wanhoopsactie, net als die stem van Stokstaartje nu.

Ik denk dat Pinguin, Uil en Stokstaartje slecht zijn. Dat betekent dat ze bm hebben dus maar 2 mensen nodig hebben die met ze meegaan (Stokstaartje kan natuurlijk nog makkelijk lastminute wisselen of leugenwolf zijn). Vervolgens sterf ik goed, is er een lunch. Dan hebben ze nog maar 1 iemand nodig die verwart genoeg is en meegaat. Ze moeten wel iets, aangezien als Pinguin dood gaat heel team slecht er ook bij is.

Nu deze laatste post van Pinguin ook weer.

Citaat van: [743]Pinguïn op 13 september 2024, 14:35:15
Ik herhaal het kort nogmaals:
De stemwissel van Tijger verbind hem met Uil. Of samen goed, of samen slecht. Als Uil goed is slaat de stemwissel van Tijger nergens op als die slecht was. Was dan heel onnodig jezelf in de schijnwerpers zetten. Als Tijger goed is zegt zijn stemwissel weinig over Uil. Uils eigen gedrag doet mij in ieder geval geen slechtje vermoeden.

Correct me if I'm wrong, maar wat jij hier dus zegt is: Als Uil goed is, is Tijger goed. Als Uil slecht is, is Tijger slecht. Als Tijger slecht is, is Uil slecht. Als Tijger goed is, weten we niks over Uil. Tóch koos je ervoor om op Tijger te stemmen? Waarom? En wat precies in Uil zijn gedrag doet jou geen slechtje vermoeden? En als dat zo is, waarom stemde je dan überhaupt op Tijger tot ik liet blijken dat ik niet dacht dat hij slecht is? Want je zegt zelf Uil goed is Tijger goed.

Vervolgens is het oké dan stem ik wel over, en stem je op Leeuw. Nu stemt Leeuw op jou en haal jij je stem van Leeuw af om op mij te stemmen, terwijl in deze post je zegt dat het Leeuw én ik zijn, waarom stem je dan over? Hoop je dat je meer kans maakt op Leeuw overhalen mij te stemmen dan dat je maakte om mij over te halen Leeuw te stemmen?

Oh en als jij denkt dat Uil goed is, en dus Tijger goed is, mag je me nog iets uitleggen. Waarom zou ik dan mezelf in de spotlights hebben gezet in een poging om Luiaard nog van de lynch te krijgen? Als de lynch tussen twee goedjes ging, prima toch?
Waarom zou ik dan nu aangeven dat ik denk dat Tijger goed is en mensen proberen te overtuigen niet op hem te stemmen? Als ik slecht ben en hij goed, prima toch? Lekker makkelijke lynch voor een slechtje, waarom zou ik dan voor hem in de bres springen en mezelf wederom in de spotlights zetten?

Citaat van: [743]Olifant op 13 september 2024, 10:07:34
Ik vind ook nog steeds te stemwissel van Tijger vreemd, zou me niet verbazen dat Kleine panda en Tijger samen slecht zijn, want eerst hoort Kleine panda hem uit en dan zet hij/zij tijger op goed. Waarom?


Ik hoorde hem uit omdat ik het ook een rare stemwissel vond maar ik niet zoals anderen direct op hem wilde springen. Ik wilde hem een kans geven me te overtuigen van het tegendeel, en hij heeft me overtuigd (al moet ik zeggen dat dat ook meer komt doordat ik hem niet gelinkt zie aan Pinguin en Uil)
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Uil op 13 september 2024, 16:33:13
Citaat van: [743]Kleine Panda op 13 september 2024, 16:26:19
Oh en als jij denkt dat Uil goed is, en dus Tijger goed is, mag je me nog iets uitleggen. Waarom zou ik dan mezelf in de spotlights hebben gezet in een poging om Luiaard nog van de lynch te krijgen? Als de lynch tussen twee goedjes ging, prima toch?
Waarom zou ik dan nu aangeven dat ik denk dat Tijger goed is en mensen proberen te overtuigen niet op hem te stemmen? Als ik slecht ben en hij goed, prima toch? Lekker makkelijke lynch voor een slechtje, waarom zou ik dan voor hem in de bres springen en mezelf wederom in de spotlights zetten?

je bent al hele speldag bezig mij alsnog te lynchen, dus je wilt zowel luiaard als mij opruimen dus wat praat je nou precies weer een hele rare post dit. mijn stem staat goed op jou.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Kleine Panda op 13 september 2024, 16:34:49
Heb je gezien waar mijn stem staat of niet? 🥲
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Uil op 13 september 2024, 16:37:37
Citaat van: [743]Kleine Panda op 13 september 2024, 16:34:49
Heb je gezien waar mijn stem staat of niet? 🥲

maakt niet uit waar je stem staat je woorden vertellen genoeg

Citaat van: [743]Kleine Panda op 12 september 2024, 00:37:19
Ik blijf er bij dat Uil slecht is.
Citaat van: [743]Kleine Panda op 12 september 2024, 18:55:29
Die schreeuwt ook echt 'ik ben slecht'.
Citaat van: [743]Kleine Panda op 12 september 2024, 21:30:30
Ik denk dus dat we nog 2 volle slechtjes en een hulpje zoeken, wat ook past bij jij+pinguin+stokstaartje/toekan slecht :)
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Stokstaartje op 13 september 2024, 16:47:26
Oke gelijk mij slecht noemen omdat ik insta voor pinguïn en niet overwegen dat we beide gewoon goed zijn is voor mij de druppel dat hij of zij toch gewoon slecht is. Ik twijfelde nog en zie schorpioen best wel samen slecht zijn. Ook omdat panda hem niet noemt en ik niet inzien waarom schorpioen wel goed zou zijn
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Toekan op 13 september 2024, 20:39:35
Ik ben even de kluts kwijt in deze hele discussie. Beschuldigingen gaan over en weer en ik kan ze nauwelijks volgen. Er zijn een aantal mensen die de dans ontspringen (of lijken te ontspringen). Daar ga ik volgende speeldag meer op letten. Ik heb meestal de indruk dat er bij een discussie als deze, het tussen twee (of meerdere) goedjes gaat, en niet tussen een goedje en slechtje.
Aan de andere kant zijn er ontieglijk veel stemwijzigingen en dat ben ik niet gewend, en dat baart mij dan ook zorgen. Is slecht hier actief aan het pushen en sturen? Of gebruiken ze deze chaos om overal op mee te springen? Ik heb eerlijk gezegd hier nog geen antwoord op.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Toekan op 13 september 2024, 20:43:08
Hoera! Een nikszeggende post van meneer Toekan! Waar deze vogel wel niet allemaal aan toe kan zijn...

Om dan in deze chaos dicht bij mijzelf te blijven voor zover mogelijk, zal ik niet op Uil stemmen omdat ik zijn/haar gedachtegang wel kon volgen. Ik blijf bij mijn eerste standpunt en dat is Olifant. Ook nu wordt zijn/haar naam namelijk niet genoemd en heeft hij weinig kleur moeten bekennen. Dit profiel past bij mijn beeldvorming van hoe een slechtje zou doen in een situatie van goed-goed discussies.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Pinguïn op 13 september 2024, 23:17:48
Ja oke ik moet nog de laatste pagina's nog bijlezen, maar volgens mij sta ik op het moment op de lynch. Dat slaat nergens op.

Ik heb niet de lynch op Luiaard geregistreerd, ik heb geen reddingsactie op Uil gedaan en heb sinds mijn eerste inactiviteit netjes m'n verdachten laten weten. Meer kan ik er niet aan doen.

Ik wil nogmaals even meedelen dat Stokstaartje en ik samen goed zijn. Doe met die info wat jullie willen, maar een van ons lynchen is echt het domste om te doen op dit moment.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Kleine Panda op 13 september 2024, 23:22:09
Fout, Stokstaartje is bm dus ik sta op lynch.

En waarom kom je nu weer met die reddingsactie? Net zei je namelijk nog dat je denkt dat Uil en Tijger allebei goed zijn, hoe is dit dan relevant?

En jij en Stokstaartje zijn niet samen goed, dit is een wanhoopsactie, die dus geeneens nodig is omdat ik op lynch sta 🥲
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Olifant op 13 september 2024, 23:24:18
Citaat van: [743]Kleine Panda op 13 september 2024, 23:22:09
Fout, Stokstaartje is bm dus ik sta op lynch.

En waarom kom je nu weer met die reddingsactie? Net zei je namelijk nog dat je denkt dat Uil en Tijger allebei goed zijn, hoe is dit dan relevant?

En jij en Stokstaartje zijn niet samen goed, dit is een wanhoopsactie, die dus geeneens nodig is omdat ik op lynch sta 🥲

Nu waarom zouden ze dit als slechtjes samen zeggen? Als de een hangt hangt de ander ook.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Stokstaartje op 13 september 2024, 23:24:31
Als je goed bent panda moet je echt minder gaan tunnelen
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Kleine Panda op 13 september 2024, 23:25:24
Omdat dat sowieso al het geval is. Ze waren al aan elkaar gekoppeld als slechtjes.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Kleine Panda op 13 september 2024, 23:26:52
Citaat van: [743]Stokstaartje op 13 september 2024, 23:24:31
Als je goed bent panda moet je echt minder gaan tunnelen

En als jullie 3 goed zijn blijft er niemand meer over als slechtje :') En dan moet Pinguïn wat minder verwarring gaan schoppen met net zo lang zoeken naar iemand om te stemmen waarop hij grootste kans heeft een goedje mee te krijgen.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Stokstaartje op 13 september 2024, 23:27:21
Wat is dat voor onzin. Misschien mogelijk, maar er zijn nog xatxspelers die slecht kunnen zijn. En ik zie geen goede redenen waarom die op groen zouden staan
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Stokstaartje op 13 september 2024, 23:27:59
Schorpioen, olifant, koala zijn voor mij nog grijs gebied.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Pinguïn op 13 september 2024, 23:29:16
Nog even als reactie op Panda nog een keer:
In lijn laatste post heb ik de 4 mogelijke opties van Uil/Tijger uitgelegd. Trek daar je conclusies uit.

Als je zelf even de opties nagaat en zegt dat Tijger goed is kun je alleen op Uils eigen gedrag hem slecht noemen. Uil heeft alleen te veel gewisseld om slecht te zijn. Slechtjes proberen namelijk een sterk verhaal neer te zetten en daarmee niet op te vallen. Beetje zoals jij nu doet Panda ;)

Maar als je mij op de lynch ziet en wel goed blijkt kun je beter even je hele spel gaan herzien denk ik. Als ik fout blijk over Uil, dan alvast m'n excuses naar de goedjes, maar ik zie het niet zo.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Kleine Panda op 13 september 2024, 23:29:32
Ik heb Tijger en Koala zeker op groen staan. Leeuw vertrouw ik ook. Blijven Olifant en Schorpioen inderdaad over. Eerlijk heb ik niet genoeg van ze gezien om ze te kunnen beoordelen. Maar Pinguïn speelt te raar voor een goedje re zijn
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Uil op 14 september 2024, 10:58:37
pffff dacht echt dat jij slechtje was kleine panda :(

ergste is dat ik geen idee heb nu, je hebt iedereen verdacht zowat en vind niet echt dat je verdachten zo verdacht waren maar ga wel nog eensdit top ic doorspitten want we moeten echt een wolf lynchen
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Stokstaartje op 14 september 2024, 11:04:23
Panda zat ook echt niet goed met pinguïn. Ik denk nog steeds dat we richting, olifant, koala, schorpioen en toekan moeten kijken. Als kleine panda wel correct zit met vertrouwen van koala. Toekan stem op olifant voelt ook beetje wolfs als geen kleur bekennen tussen de 2 Lynch opties
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Tijger op 14 september 2024, 11:08:22
Citaat van: [743]Uil op 14 september 2024, 10:58:37
pffff dacht echt dat jij slechtje was kleine panda :(

ergste is dat ik geen idee heb nu, je hebt iedereen verdacht zowat en vind niet echt dat je verdachten zo verdacht waren maar ga wel nog eensdit top ic doorspitten want we moeten echt een wolf lynchen

De drie verdachten die hij noemde hebben op hem gestemd en zo de stemming naar hun hand gezet. Dit kan toeval zijn al valt me op dat jullie ook vaker voor elkaar ik staan. Zoals Stokstaartje die instaat voor Pinguin en wat heeft uil dan ermee te maken? Waarom zo een gespreide stemming want zelf sta ik in dat ik goed ben van uil weet ik het niet zeker al is die al twee keer uit de speltopic gered.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Tijger op 14 september 2024, 11:19:45
Nog een post nu ik wat stemmen heb bekeken vind ik het opmerkelijk zoals ook genoemd is en we niet blind op elkaar blijven staren want nu heeft dat ons alleen twee goedjes al gekost.

De stem van toekan op olifant? Is wel heel raar dat je plots op iemand stemt die totaal nog niet genoemd is? Heeft dat met iets te maken? Want dit is al de tweede keer je op hem stemt?

Dan koala die zijn stem doorstreept en niet meer stemt?

Als laatste schorpioen die ook al twee dagen op uil staat?

Ik heb ook mijn bedenkingen bij uil doordat die al twee keer heeft overleefd al kan dit ook maar een gedacht zijn. Iemand nog iets meer te weten gekomen?
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Schorpioen op 14 september 2024, 11:39:16
Ik weet voor de rest niets, maar ik denk dat ik maar weer eens op uil ga stemmen. En ik verwacht ook dat mensen met me mee gaan stemmen.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Uil op 14 september 2024, 11:46:13
waarom
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Olifant op 14 september 2024, 13:13:01
Ik wil wel weten waarom Toekan zo op mij tunnelt, want zijn reden die hij geeft is erg vaag.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Schorpioen op 14 september 2024, 14:16:27
Citaat van: [743]Uil op 14 september 2024, 11:46:13
waarom

Omdat je tot twee keer toe, meeschaapt op een goedje in de lynch als tweede. Daarnaast ook nog eens gered bent op het nippertje in de eerste lynch. Ik denk denk dat je slecht bent. + Ik denk ook dat wij als goed nu een flinke ruk moeten maken, want heel veel risico valt er nu niet meer te lopen. Ik geloof niet dat er iemand is die zeker is wie welke rol heeft. Dus moeten we nú gewoon maar iemand selecteren. Ik kies voor jou, omdat je het meest verdacht bent op basis van statistiek én gevoel.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Pinguïn op 14 september 2024, 15:28:37
Citaat van: [743]Olifant op 14 september 2024, 13:13:01
Ik wil wel weten waarom Toekan zo op mij tunnelt, want zijn reden die hij geeft is erg vaag.
Wie zijn jouw verdachten?

@Uil wie zijn jouw verdachten?
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Schorpioen op 14 september 2024, 17:45:41
Wel opvallend dat er nu weinig tweede stemmen komen, alsof de slechtjes geen chaos willen creëren op mijn aanval op uil. Het wordt me steeds duidelijker dat ik goed zit.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Uil op 14 september 2024, 18:33:10
Citaat van: [743]Pinguïn op 14 september 2024, 15:28:37
Citaat van: [743]Olifant op 14 september 2024, 13:13:01
Ik wil wel weten waarom Toekan zo op mij tunnelt, want zijn reden die hij geeft is erg vaag.
Wie zijn jouw verdachten?

@Uil wie zijn jouw verdachten?

mijn verdachten zijn iedereen behalve Toekan, Stokstaartje en Pinguin. ik geloof stokstaartje en pinguin op gevoel en toekan heeft mij als enige bericht per pm. schorpioen stemt al 3 nachten op mij en heeft niet eens geprobeert tegen mij te praten.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Koala op 14 september 2024, 19:52:14
Sorry dat ik inactief was gisteren
Mijn stem gaat naar Uil. Ik heb alles even doorgenomen en het lijkt alsof Uil hier overal doorheen glipt. En dit laatste bericht met dat hij Toekan vertrouwt vanwege dat hij hem gepmt heeft dat js vreemd.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Stokstaartje op 14 september 2024, 21:01:01
Hoe de stemming ging eerste Lynch denk ik eerder dat t tussen 2 goedjes ging. Ik heb uil niet 100% op groen, maar hij komt geloofwaardig over. Ik heb twijfels bij schorpioen en toekan. Toekan stem op olifant voelt als wolf die geen doorslaggevende stem wilde hebben op kleine panda of pinguïn. Maar ik ga nog even verder denken, maar zet mn stem alvast.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Toekan op 14 september 2024, 22:44:11
Ik heb mijn redenatie op olifant zo duidelijk mogelijk uit proberen te leggen. Ook heb ik wel degelijk kleurbekend omtrent de discussie panda/uil, namelijk dat ik denk dat het 2 goedjes zijn. Als jullie over al mijn opmerkingen heen lezen omdat ze 'anders dan de consensus' heb ik weinig motivatie over. Ik geef daadwerkelijk mijn meningen, ze zijn niet zo doorgrond als een pinguin of een panda dat geeft, maar ze zijn er wel. Ik probeer zo veel mogelijk hier aanwezig te zijn, maar ik heb gewoon een leven die heel druk is met gemiddeld 5-6 uur slaap per nacht.

Er is 1 iemand die zou inmiddels voor mij in moeten kunnen staan, die heeft dat via PM ontvangen van mij. Ik laat het aan die persoon om naar buiten te komen om dit te confirmen of niet.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Schorpioen op 14 september 2024, 23:06:58
Citaat van: [743]Toekan op 14 september 2024, 22:44:11
Ik heb mijn redenatie op olifant zo duidelijk mogelijk uit proberen te leggen. Ook heb ik wel degelijk kleurbekend omtrent de discussie panda/uil, namelijk dat ik denk dat het 2 goedjes zijn. Als jullie over al mijn opmerkingen heen lezen omdat ze 'anders dan de consensus' heb ik weinig motivatie over. Ik geef daadwerkelijk mijn meningen, ze zijn niet zo doorgrond als een pinguin of een panda dat geeft, maar ze zijn er wel. Ik probeer zo veel mogelijk hier aanwezig te zijn, maar ik heb gewoon een leven die heel druk is met gemiddeld 5-6 uur slaap per nacht.

Er is 1 iemand die zou inmiddels voor mij in moeten kunnen staan, die heeft dat via PM ontvangen van mij. Ik laat het aan die persoon om naar buiten te komen om dit te confirmen of niet.

Geen hints over wie je bent toekan! En nu naar bedje toe(kan)
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Pinguïn op 14 september 2024, 23:20:39
@Toekan @Schorpioen er is sowieso meer dan 1 slechtje over. Jullie lijken niet echt verder te kijken dan 1 verdachte. Wie zouden jullie op dit moment verder nog op mogelijk slecht zetten en waarom?
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Uil op 15 september 2024, 11:23:02
Schorpioen heeft nog helemaal niets bijgedragen aan de discussie die volgde panda op alles volgens miij ben jij slecht ik weet het zeker waar blijven de stemmen op schorpioen
waarom je zeo op mij blijft stemmen snap ik niet er zijn volgens panda drie slechtjes en je hebt verder geen verdachten lekker makkel ijk zo
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Toekan op 15 september 2024, 11:57:49
Citaat van: [743]Schorpioen op 14 september 2024, 14:16:27
Citaat van: [743]Uil op 14 september 2024, 11:46:13
waarom

Omdat je tot twee keer toe, meeschaapt op een goedje in de lynch als tweede. Daarnaast ook nog eens gered bent op het nippertje in de eerste lynch. Ik denk denk dat je slecht bent. + Ik denk ook dat wij als goed nu een flinke ruk moeten maken, want heel veel risico valt er nu niet meer te lopen. Ik geloof niet dat er iemand is die zeker is wie welke rol heeft. Dus moeten we nú gewoon maar iemand selecteren. Ik kies voor jou, omdat je het meest verdacht bent op basis van statistiek én gevoel.
Ik vind dit een hele sterke onderbouwing. Daarnaast blijft uil de rest van het spel altijd een verwarrende factor in het DT, bedoeld of onbedoeld. De lynch op uil zou heel veel informatie geven.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Toekan op 15 september 2024, 11:58:18
Tijger en leeuw, wat denken jullie?
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Schorpioen op 15 september 2024, 15:01:17
Kleine Panda claimde bij mij Pinguïn/Uil met Toekan als extra mogelijkheid. Mocht je het willen weten. Ik weet niet wat hiervan waarheid is, natuurlijk. Ik persoonlijk vind een dubbele stem op Olifant, wel een beetje raar, maar niet per sé meteen wolfachtig, gezien ik zelf ook op zo'n manier stem. XD
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Leeuw op 15 september 2024, 19:00:07
Ok mega druk weekend geweest... Excuses dat ik zo inactief was afgelopen dagen.

Citaat van: [743]Koala op 14 september 2024, 19:52:14
Sorry dat ik inactief was gisteren
Mijn stem gaat naar Uil. Ik heb alles even doorgenomen en het lijkt alsof Uil hier overal doorheen glipt. En dit laatste bericht met dat hij Toekan vertrouwt vanwege dat hij hem gepmt heeft dat js vreemd.

Er glippen wel meer mensen overal tussendoor dus wat maakt dat je specifiek bij Uil uit komt dan?

Ik vind de stemming veel te makkelijk gaan en heb niet het idee dat we hier echt op het juiste spoor zitten eerlijk gezegd. De dood van Panda doet me momenteel wel beseffen dat slecht actief aan het sturen is en ik heb niet het idee dat Uil echt sturend overkomt. Vinden anderen dit wel? Kan natuurlijk zijn dat het op mij anders over komt...

Ik blijf momenteel uit komen bij Pinguïn, Stokstaartje en daarbij dan Tijger of Toekan. Wat me erg dwars zit is dat na de vorige stemming alles weer een reset heeft gekregen ofzo... Waarom is dat? Panda dood als vriend zou alleen maar moeten bevestigen dat we op het juiste spoor zaten met de denkwijze van Panda. Slecht heeft daar vorige speeldag een stokje voor gestoken en nu gaan we weer een hele andere kant op heb ik het idee.

Uil is wat mij betreft hoogstens hulpje en dat heeft nu niet prioriteit. Ik ga dus mijn stem op Toekan of Pinguïn zetten.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Stokstaartje op 15 september 2024, 19:07:22
Ik weet dat pinguïn en ik goed zijn leeuw, panda zat miss bij de andere goed, ik denk dat we bij toekan, schorpioen goed zitten. Die glippen er ook tussendoor. Ik stemde kleine panda omdat ik van die niet zeker wist of die goed of slecht was. Ik stemde liever schorpioen vorige dag. Zie mijn initiële stem
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Leeuw op 15 september 2024, 19:11:03
Ik ben een beetje terug aan het lezen, maar wat is de bewijslast tegen Uil precies? Zie wel dat hij er bij beide stemmingen niet goed uit ziet trouwens. 2 keer goedje eruit gestemd...

Uil, hoe is dat gebeurd en wie zijn jouw verdachten?

Mijn brein schiet nu een beetje heen en weer, want begin Uil ook wel als optie te zien als we er niet uit komen.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Uil op 15 september 2024, 19:28:14
Ik ga ook een poging doen dan maar me beter te verdedigen. ik heb de eerste keer dat ik onder vuur lag een pm gestuurd naar Schorpioen en Toekan, ook gehint naar mijn rol op discussie topic. ik weet dat Panda toen al in een tunnnel zat op mij maar met de dode rollen die aan het vallen zijn is het van GROOT belang dat ik blijf leven ik geloofde tot nu toe Stokstaartje en Pinguin, maar begin inmiddels zwaar te twijfelen bij Pinguin. Die blijkbaar meer moeite doet mij te uitvragen dan mij te helpen. Dus nu ik lynch word doe ik nog een poging jullie te helpen. IK BEN BESCHERMENGEL. ik heb nacht 1 mijzelf beschermend, nacht 2 Toekan en nacht 3 weer mezelf. nacht 2 dacht ik do od te gaan, dus mocht ik het overleven wou ik in ieder geval iemand anders nog blokkeren van de lunch. afgelopen nacht was er geen lunch dus ik denk dat de wolven zowel panda als ik wouden opruimen jullie stemmen zo iemand eruit die niet geluncht kon worden en ik denk zelf de laatste beschermende rol. pinguin weet mijn rol maar helpt mij niet mij te beschermen van de lynch en Schorpioen is er alle s aan het doen mij eruit te kegelen. ik denk dat Schorpioen me liever geluncht zag en daarom denkt dat ik misschien wel weerhamster ben en me daarom eruit wilt werken. Help mij, ik BEN GOED.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Stokstaartje op 15 september 2024, 20:15:59
Ipv wamster zijn ze misschien bang voor dat je nu lijkt bent. Al heb ik geen neutraal claim gehad, maar heb niet iedereen gesproken dus wie weet en delver kan ook goed claimen natuurlijk. Mijn hoofdverdachte zijn toekan en schorpioen iig. De rustige nacht wil ik de claim van uil ook wel geloven
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Leeuw op 15 september 2024, 21:07:08
Oke ik heb alles opnieuw geanalyseerd en ben redelijk overtuigd dat we Schorpioen en Toekan moeten hebben. De volgorde maakt me niet extreem veel uit dus ik ga mee met Schorpioen nu.

Vooral wat Schorpioen begin deze speeldag zei maakt dat ik overtuigd ben dat hij slecht is. Dat hij niks weet en dus maar weer op Uil stemt.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Schorpioen op 15 september 2024, 21:27:24
Ik ben beschermengel.  :D Ik ben goed, ik zie dat uil tot twee keer toe als tweede op iemand stemt die goed blijkt te zijn. Ik ben er vrijwel van overtuigd dat hij slecht is. Zo simpel is het gewoon. Ik weet niet meer, want daar heb ik de rol niet voor.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Koala op 15 september 2024, 21:29:27
Citaat van: [743]Schorpioen op 15 september 2024, 21:27:24
Ik ben beschermengel.  :D Ik ben goed, ik zie dat uil tot twee keer toe als tweede op iemand stemt die goed blijkt te zijn. Ik ben er vrijwel van overtuigd dat hij slecht is. Zo simpel is het gewoon. Ik weet niet meer, want daar heb ik de rol niet voor.

Hier geloof ik dus helemaal niks van
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Schorpioen op 15 september 2024, 21:32:05
Waarom niet? Ik heb de afgelopen twee nachten helemaal niet de keuzes van de 'goede' lynches meegedaan. Er is helemaal geen reden om op mij te stemmen. Uil daarentegen heeft TWEE keer op goede lynches gestemd. Als ik wolf was geweest had ik daarnaast nooit zoveel risico genomen nu. Je moet als goedje nu risico nemen, omdat slecht aan het winnen is door TWEE goede lynches. Oké dit is alles wat ik er over te zeggen heb. Voor mij is het echt 1+1=2 dat je nu niet op mij moet stemmen, maar op uil.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Uil op 15 september 2024, 21:33:52
dat kan niet er was ook al een vriend. 2 beschermengel en 1 vriend op zo weinige spelers jij liegt >:( wie heb je beschermend dan
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Pinguïn op 15 september 2024, 21:42:22
De reden dat ik iedereen uithoor is omdat ik opnieuw moet gaan zien hoe we zitten. Ik was redelijk overtuigd van Panda, maar dat bleek dus niet.

Ik mis alleen heel veel informatie over wie wie waarom precies verdenkt. Er wordt door een aantal af en toe wel een naam genoemd, maar daar blijft het veelal bij.

Wat betreft de stemming van gisteren: Ik wilde op Leeuw gaan, maar op het moment dat ik m'n stem zette had alleen Panda nog een stem waar ik de enige op Leeuw was. Vandaar dat ik wisselde.

Uil had toen al wel stemmen, maar daar geloofde ik niet in. Als ik nu heel eerlijk ben kom ik eigenlijk uit op dat ik het niet weet.

Als ik terugkijk naar de eerste lynch is het wel duidelijk dat de stemmen op Uil van goedjes zijn gekomen. Luiaard, Panda en Dolfijn zijn allemaal gestorven als goedjes. Alleen Koala is van de stemmen op Uil die lynch nog een onbekende.

Ik heb ook nog teruggelezen naar wat Panda allemaal benoemd heeft, en die kwam uit bij Uil, Toekan en mijzelf als slechtjes. Stokstaartje daarbij omdat die met mij mee ging. Hij zette Tijger, Koala en Leeuw op groen en had geen idee bij Olifant en Schorpioen. Ik weet niet hoe Panda's contact met Tijger, Koala en Leeuw privé was, maar ik zie in het Dt geen reden om ze vol op groen te zetten.

Maar stel Panda had goede redenen om ze op groen te zetten kom ik zelf dus uit bij Uil, Toekan en Schorpioen als mogelijk slechtjes op dit moment. Ik ben hier alleen niet zeker over.

Laat ik nog even uiteenzetten hoe ik er op dit moment in sta per speler:
Koala - Weinig van gezien om heel eerlijk te zijn. Ook nog niet gesproken. Stemde op Uil en (Tijger). Ik zie geen gek gedrag in ieder geval.
Leeuw - Ging makkelijk mee op Luiaard terwijl hij Panda en Olifant als verdachten noemde. Gisteren mee op mij en nu op Schorpioen. Ik blijf erbij dat zijn stem op Luiaard apart onderbouwd was.
Olifant - Geen idee. Heeft zijn laatste verdenkingen geuit op Panda en Tijger en heeft Uil kort verdedigd. Wordt getunneld door Toekan maar reageert daar weinig op.
Schorpioen - Ik dacht in het begin dat Schorpioen geen slechtje was vanwege de vraag om informatie. Dat is wel heel opzichtig slecht spelen, maar ik twijfel ondertussen of hier geen Welp zit (bij het idee van nog 3 slechtjes) die gewoon de gok nam en hoopte op informatie. Hij stemt nu al 2 dagen op rij vroeg op Uil en claimt nu dezelfde rol. Het zijn er geen 2 denk ik ;)
Tijger - Komt over als een goedje die niet goed weet wat hij wil/moet. Dag 1 de vage wissel van Uil naar Luiaard, dag 2 een wissel van Panda naar mij en nu weer terug op Uil. Alles lijkt hier random. Benoemde op de vorige pagina Toekan, Koala, Tijger en Uil als apart, maar stemt dan op geen van die spelers (wel Panda en mij). Ik zeg nog steeds: Als Uil slecht is dan Tijger ook. Ben benieuwd of hij vandaag switcht of niet.
Toekan - Focust alleen maar op Olifant? Heeft wel gezegd te denken dat zowel Panda als Uil goed zijn, maar ik mis verdenkingen van hem. Toekan staat vandaag echter wel op Uil op basis van lynchen voor informatie. Een hele zwakke wissel in mijn ogen.
Uil - Uil dan. Ligt al het hele spel onder vuur en overleeft nu al 2 lynches op het nippertje. Dag 1 door een redding van Tijger en dag 2 doordat de aandacht ergens anders viel. Hij benoemde Stokstaartje, Toekan en mij als spelers die hij vertrouwt. Verder stonden zijn stemmen op Luiaard, Panda en nu op Schorpioen vanwege de 2 dezelfde claims. Ik ga er vanuit dat een van deze laatste 2 dus slecht is in ieder geval.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Uil op 15 september 2024, 21:45:20
oke ik heb er geen zin meeer in ik heb mijn rol gegeven en word nog steeds niet gelooft dus ik ga uitlogen voor vanavond als ik zo lynch ben feliciteer ik schorpioen alvast heeft wel goed gespeeld met de andere wolven weet niet hoeveel het zijn maar ze hebben denk ik gewonnen zo of bijna

gefeliciteert schoprioen
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Pinguïn op 15 september 2024, 21:47:49
Okay sorry dikke post en dubbelpost. Het lijkt er nu op dat ofwel Uil ofwel Schorpioen slecht is vanwege de claims.

Ik weet niet zo goed wie ik hier moet kiezen want beide kunnen zowel goed als slecht zijn in mijn ogen. Ik ben nu een beetje op zoek naar de relaties tussen hun en andere spelers eventueel. Als Uil slecht is zie ik Tijger en mogelijk Leeuw slecht zijn. Deze laatste twee stemden beide Luiaard, daarna beide op mij en nu gaat Leeuw mee op Schorpioen.

Als Schorpioen slecht is zie ik Toekan ook slecht zijn. Ik zou daar alleen geen derde bij kunnen noemen met zekerheid. Wellicht weer ook Leeuw, en anders Olifant misschien.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Pinguïn op 15 september 2024, 21:49:18
Oh nog een keer. In die laatste post moet Leeuw Tijger zijn als het gaat om slechtjes met Schorpioen.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Toekan op 15 september 2024, 21:51:04
Joegoe schorpioen er is wat gevraagd. Wie heb je dan beschermd? Je rol is nu toch al openbaar.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Stokstaartje op 15 september 2024, 21:51:23
Waarom zou tijger op uil stemmen als ze beide slecht zijn die volg ik niet. Of dacht tijger miss dat uil al verloren was? En mensen nog van luiaard af zouden gaan?
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Pinguïn op 15 september 2024, 21:56:07
Citaat van: [743]Stokstaartje op 15 september 2024, 21:51:23
Waarom zou tijger op uil stemmen als ze beide slecht zijn die volg ik niet. Of dacht tijger miss dat uil al verloren was? En mensen nog van luiaard af zouden gaan?
Nouja stemming 1 voelde het dus als wolvenpaniek waardoor hij last-minute nog wisselde. Nu staat Tijger echter wel op Uil, wat mij doet vermoeden dat Schorpioen eerder slecht is en dus een opgegroeide Welp blijkt. Toekan gaat nu namelijk voor het eerst van Olifant af (na nacht 3) en springt mee op Uil.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Pinguïn op 15 september 2024, 21:56:46
STOP met zo random doen jemig. Toekan waarom eerst Uil stemmen?
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Stokstaartje op 15 september 2024, 21:58:21
Koala wacht weer af
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Toekan op 15 september 2024, 21:59:20
Koala gaat inactief sterven op deze manier


Het is schripioen, pinguin +1 watch me.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Pinguïn op 15 september 2024, 21:59:32
Ja ik weet het niet meer. Ik zie het niet meer.

Ik stem op Toekan en zie wel wat er gebeurt dan
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Toekan op 15 september 2024, 21:59:59
Ik zie t licht maar geen tijd meer boop morgen uitleg als ik leef
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Tijger op 15 september 2024, 22:16:34
Citaat van: [743]Toekan op 15 september 2024, 21:59:59
Ik zie t licht maar geen tijd meer boop morgen uitleg als ik leef

Wel heel toevallig dat ineens pinguin dood is na hun Zvw claimde waar meeste al wel door zagen door hun sterke verdediging. Ik ben het wel eens met pinguïn. Waarom twee dagen op olifant je stem zetten al heb je daar denk ik niet echt een reden voor gegeven en nu plots op uil? We weten wel niet of uil slecht is al is dit exact goed gepland voor slecht.




Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Toekan op 15 september 2024, 22:36:33
Ik heb al meerdere keren uitgelegd waarom ik op olifant zat. Als je nu nog steeds die redenaties niet ziet, dan weet ik ook niet wat ik nog kan zeggen. Het was voor mij logisch op dat moment en daarom met die redenaties op olifant gestemd. Als jij die redenaties niet snapt, dan kan dat en ik kan jou niet van logica laten veranderen, maar het komt nu over alsof je ze niet eens wil lezen of bevestigen dat ze bestaan.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Toekan op 15 september 2024, 22:37:14
Nja mijn licht is met donderstenen naar beneden gevallen, dus ook dat hielp niet. Zal zo op de pc mijn verhaal uitleggen.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Tijger op 15 september 2024, 22:59:19
Dat kan zo zijn, waarom wijk je dan ineens van je vermoedens af? Want panda was vorige stemming ook zo goed als gedoemd en toen volgde je niet? Zoals schorpioen die elke keer bleef op uil ook al deden andere dit niet?

Verdenk je olifant nu nog of ben je nu weer van heel andere mening?
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Schorpioen op 16 september 2024, 17:06:49
Jullie zullen wel weer op mij wachten. Ik claim nog steeds beschermengel.
Ik vermoed dat Toekan en Leeuw slechteriken zijn. Ben ik zeker, tuurlijk niet, maar uil is verhuld, vermoed dat er anders drie slechtjes hadden moeten zijn zo ondertussen en met leeuw als BM is het dan wel afgelopen. Dus ik ga nu zeggen: Alle goedjes weten waar de stem toe kan!.

snap je het: toe kan..., die grap is nog nooit gemaakt.

Als we mis zaten en Uil was ook goed, dan zaten we sowieso wel mis en zijn we volgens mij gedoemd, tenzij het een spel is met precies een welp en voor de rest zwarte dood. ::)

dus kort:

Wij weten waar die stem Toekan! :D

korter:
Toekan
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Toekan op 16 september 2024, 23:59:00
Citaat van: [743]Tijger op 15 september 2024, 22:59:19
Dat kan zo zijn, waarom wijk je dan ineens van je vermoedens af? Want panda was vorige stemming ook zo goed als gedoemd en toen volgde je niet? Zoals schorpioen die elke keer bleef op uil ook al deden andere dit niet?

Verdenk je olifant nu nog of ben je nu weer van heel andere mening?
Omdat mensen begonnen te zeuren dat mijn stem op mijn nummer 1 verdachte verdscht werd en onzin was, en ik moest iets anders doen. Nu ben ik dus afgeweken omdat jullje dat wilde, en ben ik meegegaan op uil omdat die ongeacht de alliantie altijd verdschte zou blijven. Daar hadden we als dorp niks aan en was alleen maar een gunstigr fsctor geweest voor de wolven om die erin te houden.

Op het laatste moment dacht ik een ingeving te hebben;
Slecht speelt dit heel slim en moet dus actief in DT zijn. Wie confirmden elkaar instantly en kregen (bijna geen) vragen? Pinguin en stokstaartje.
Daarnaast was uil de bliksemafleider, maar ik benvan mening dat of uil of schorpioen slecht is.
Waarom koos ik dan achropieon boven uil? Uil vertelde netjes wwie er zijn beschermd door hem. Schorpioen deed dit niet. Je vertelt openbaar je rol, dan kaan je op zn minst ook je beschermacties delen of niet? Zeker aangezien nacht 3 geen lunch bleek te zijn, kunnen we daar eventueel ook informatie uit halen wie er mogelijk beschermd konden zijn die nacht en dus mogelijk geen onboard

In plaats daarvan verdween schropioen ineens die avond.

Ik had mijzelf voor iedereen kunnen bewijzen vannacht, maar helaas is die actie niet doorgegaan. Ik kan het nog eens doen, maar de vraag luidt of men dit aan durft want ik ben consensus lynch nummer 1 door het hebben van een unieke mening.
Word eens wakker, wolven werken samen en niet alleen. Een unieke mening is niet wolfsgedrag. -_-

Anyway, Koala is 100% goed maar sterft inactiaf op deze manier dusja rip
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Toekan op 17 september 2024, 12:27:40
Ik denk dat het 3 tegen 3 is op dit moment, wat dus betekend dat olifant/schorpioen/tijger slecht zijn, Leeuw als BM goed moet zijn en ik kan voor koala en mijzelf instaan.

Doe met deze informatie wat jullie willen, maar dit is mijn zekerheid.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Leeuw op 17 september 2024, 21:40:32
Citaat van: [743]Toekan op 17 september 2024, 12:27:40
Ik denk dat het 3 tegen 3 is op dit moment, wat dus betekend dat olifant/schorpioen/tijger slecht zijn, Leeuw als BM goed moet zijn en ik kan voor koala en mijzelf instaan.

Doe met deze informatie wat jullie willen, maar dit is mijn zekerheid.

Dit zegt mij dat dit jullie eindspel is, het is mij wel duidelijk hoe de kaarten geschud zijn nu. Ik heb jou al vanaf dag 2 als wolf staan en dat je nu opeens Hz of Ziener claimt of je zo voor doet zegt mij genoeg. Mijn stem gaat op jou.

Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Leeuw op 17 september 2024, 22:13:18
Oke wat een bullshit. Ik stop met WvW... Echt mensen dit is echt niet te geloven gewoon.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Leeuw op 17 september 2024, 22:13:55
Versnel maar trouwens.
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Toekan op 17 september 2024, 22:16:54
Ik wil Tijger enorm bedanken voor de stemwissel! Want Leeuw is het laatste slechtje.

Voor de beeldvorming; ik ben heks en ik heb koala nacht 3 gered en schorpioen vannacht vermoord. Aangezien ik goed heb gekozen, en koala ook nog leeft, betekent dit dus dat koala ook geen onboard kan zijn, en ook geen welp die later opgroeide, aangezien deze dan met de laatste lynch mee zou hebben moeten sterven (opgroeien gebeurt na lynch)

Wat mij dus brengt bij het laatste volbloed slechtje Leeuw. Ik heb enorm genoten van dit spel ondanks dat ik zelf, zeker in de beginfase, niet al te actief was en daar neem ik mijn verantwoordelijkheid voor. Ik ben voor een versnelling van de DL.
@[743]Koala @[743]Leeuw jullie ook in voor een versnelling als @adriaan dat ook wil?
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Leeuw op 17 september 2024, 22:37:49
Als Olifant gewoon actief is laatste speeldag winnen we gewoon.... Ik ben hier echt goed klaar mee. We hadden de winst in de zak en dan ga je ff lekker inactief zijn... Als er een goede reden voor is, alvast excuses maar ben momenteel echt pissed off
Titel: Re: [Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos
Bericht door: [743]Olifant op 18 september 2024, 14:00:43
Als het bekend is wie ik ben dan mag je me contacteren om te vragen waarom ik inactief was prive.