[Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos

Gestart door adriaan, 7 september 2024, 15:10:16

Vorige topic - Volgende topic

[743]Pinguïn

Oh nog een keer. In die laatste post moet Leeuw Tijger zijn als het gaat om slechtjes met Schorpioen.

[743]Toekan

Joegoe schorpioen er is wat gevraagd. Wie heb je dan beschermd? Je rol is nu toch al openbaar.

[743]Stokstaartje

Waarom zou tijger op uil stemmen als ze beide slecht zijn die volg ik niet. Of dacht tijger miss dat uil al verloren was? En mensen nog van luiaard af zouden gaan?

[743]Pinguïn

Citaat van: [743]Stokstaartje op 15 september 2024, 21:51:23
Waarom zou tijger op uil stemmen als ze beide slecht zijn die volg ik niet. Of dacht tijger miss dat uil al verloren was? En mensen nog van luiaard af zouden gaan?
Nouja stemming 1 voelde het dus als wolvenpaniek waardoor hij last-minute nog wisselde. Nu staat Tijger echter wel op Uil, wat mij doet vermoeden dat Schorpioen eerder slecht is en dus een opgegroeide Welp blijkt. Toekan gaat nu namelijk voor het eerst van Olifant af (na nacht 3) en springt mee op Uil.

[743]Pinguïn

STOP met zo random doen jemig. Toekan waarom eerst Uil stemmen?

[743]Stokstaartje

[743]Toekan

Koala gaat inactief sterven op deze manier

Het is schripioen, pinguin +1 watch me.

[743]Pinguïn

Ja ik weet het niet meer. Ik zie het niet meer.

Ik stem op Toekan en zie wel wat er gebeurt dan

[743]Toekan

Ik zie t licht maar geen tijd meer boop morgen uitleg als ik leef

[743]Tijger

Citaat van: [743]Toekan op 15 september 2024, 21:59:59
Ik zie t licht maar geen tijd meer boop morgen uitleg als ik leef

Wel heel toevallig dat ineens pinguin dood is na hun Zvw claimde waar meeste al wel door zagen door hun sterke verdediging. Ik ben het wel eens met pinguïn. Waarom twee dagen op olifant je stem zetten al heb je daar denk ik niet echt een reden voor gegeven en nu plots op uil? We weten wel niet of uil slecht is al is dit exact goed gepland voor slecht.

[743]Toekan

Ik heb al meerdere keren uitgelegd waarom ik op olifant zat. Als je nu nog steeds die redenaties niet ziet, dan weet ik ook niet wat ik nog kan zeggen. Het was voor mij logisch op dat moment en daarom met die redenaties op olifant gestemd. Als jij die redenaties niet snapt, dan kan dat en ik kan jou niet van logica laten veranderen, maar het komt nu over alsof je ze niet eens wil lezen of bevestigen dat ze bestaan.

[743]Toekan

Nja mijn licht is met donderstenen naar beneden gevallen, dus ook dat hielp niet. Zal zo op de pc mijn verhaal uitleggen.

[743]Tijger

Dat kan zo zijn, waarom wijk je dan ineens van je vermoedens af? Want panda was vorige stemming ook zo goed als gedoemd en toen volgde je niet? Zoals schorpioen die elke keer bleef op uil ook al deden andere dit niet?

Verdenk je olifant nu nog of ben je nu weer van heel andere mening?

[743]Schorpioen

Jullie zullen wel weer op mij wachten. Ik claim nog steeds beschermengel.
Ik vermoed dat Toekan en Leeuw slechteriken zijn. Ben ik zeker, tuurlijk niet, maar uil is verhuld, vermoed dat er anders drie slechtjes hadden moeten zijn zo ondertussen en met leeuw als BM is het dan wel afgelopen. Dus ik ga nu zeggen: Alle goedjes weten waar de stem toe kan!.

snap je het: toe kan..., die grap is nog nooit gemaakt.

Als we mis zaten en Uil was ook goed, dan zaten we sowieso wel mis en zijn we volgens mij gedoemd, tenzij het een spel is met precies een welp en voor de rest zwarte dood. ::)

dus kort:

Wij weten waar die stem Toekan! :D

korter:
Toekan

[743]Toekan

Citaat van: [743]Tijger op 15 september 2024, 22:59:19
Dat kan zo zijn, waarom wijk je dan ineens van je vermoedens af? Want panda was vorige stemming ook zo goed als gedoemd en toen volgde je niet? Zoals schorpioen die elke keer bleef op uil ook al deden andere dit niet?

Verdenk je olifant nu nog of ben je nu weer van heel andere mening?
Omdat mensen begonnen te zeuren dat mijn stem op mijn nummer 1 verdachte verdscht werd en onzin was, en ik moest iets anders doen. Nu ben ik dus afgeweken omdat jullje dat wilde, en ben ik meegegaan op uil omdat die ongeacht de alliantie altijd verdschte zou blijven. Daar hadden we als dorp niks aan en was alleen maar een gunstigr fsctor geweest voor de wolven om die erin te houden.

Op het laatste moment dacht ik een ingeving te hebben;
Slecht speelt dit heel slim en moet dus actief in DT zijn. Wie confirmden elkaar instantly en kregen (bijna geen) vragen? Pinguin en stokstaartje.
Daarnaast was uil de bliksemafleider, maar ik benvan mening dat of uil of schorpioen slecht is.
Waarom koos ik dan achropieon boven uil? Uil vertelde netjes wwie er zijn beschermd door hem. Schorpioen deed dit niet. Je vertelt openbaar je rol, dan kaan je op zn minst ook je beschermacties delen of niet? Zeker aangezien nacht 3 geen lunch bleek te zijn, kunnen we daar eventueel ook informatie uit halen wie er mogelijk beschermd konden zijn die nacht en dus mogelijk geen onboard

In plaats daarvan verdween schropioen ineens die avond.

Ik had mijzelf voor iedereen kunnen bewijzen vannacht, maar helaas is die actie niet doorgegaan. Ik kan het nog eens doen, maar de vraag luidt of men dit aan durft want ik ben consensus lynch nummer 1 door het hebben van een unieke mening.
Word eens wakker, wolven werken samen en niet alleen. Een unieke mening is niet wolfsgedrag. -_-

Anyway, Koala is 100% goed maar sterft inactiaf op deze manier dusja rip