[Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos

Gestart door adriaan, 7 september 2024, 15:10:16

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Hier kunnen jullie discussiëren over het spel.

[743]Dolfijn

JAAA! Ik ben ontsnapt uit het dolfinarium en heb vrijheid! KLAP KLAP Ik ben het zat en wil alle dieren naar de overwinning leiden! Wie is immers een slim dier? Precies ja: DE DOLFIJN!

DOLFIJN FOR PRESIDENT!

[743]Olifant

Hellow,

Ik ben een olifant ze staan bekend voor hun geweldig geheugen en laat ons zeggen dat dit geweldig bij me past. Ik heb namelijk ook een goed geheugen en deze komt zeer zeker goed van pas als burgemeester. Dus laat je stem maar vallen op OLIFANT!! 

[743]Uil

Oe oe

Ik ben een goede bm. Stem op mij.
Ga ik nu weer even verder met een uiltje te knappen.

[743]Kwal

Ik ben kwal en ik vind dit spelletje niet leuk. Ik wil wel burgemeester. Maar een kwal wil helaas niemand als BM lijkt me.

[743]Tijger

Ik ben dan wel niet de koning van de jungle, maar ben gerust even sterk als bm als de leeuw dat zou zijn.

Ik ga nog even zwemmen, Tijger out.

[743]Stokstaartje

[743]Luiaard

Ik wil wel met jullie praten, maar eerst nog even slapen hoor.

[743]Kleine Panda

Ik hoef geen burgemeester te worden, ik kijk nog even wie mijn stem krijgt. Ik zie veel goede kandidieren.

[743]Stokstaartje

Ik wil dan toch waarschuwen wie op mij jaagt of een kopje kleiner wilt maken, zal dat niet lukken

[743]Pinguïn

Oh wauw een kleine panda! Dat zijn echt zulke schattige diertjes :D

Ik denk dat mijn stem daarom naar de Panda zal gaan voor nu.

Verder hoor ik graag hoe alle dieren van ons rijk denken over wolven. Ik ben erg benieuwd of jullie daar vriendjes mee kunnen zijn of niet.

[743]Dolfijn

Citaat van: [743]Pinguïn op  7 september 2024, 23:19:42
Oh wauw een kleine panda! Dat zijn echt zulke schattige diertjes :D

Ik denk dat mijn stem daarom naar de Panda zal gaan voor nu.

Verder hoor ik graag hoe alle dieren van ons rijk denken over wolven. Ik ben erg benieuwd of jullie daar vriendjes mee kunnen zijn of niet.
Volgens mij gaf rode panda net aan geen bm toe hoeven zijn :P

Ik kan geen vriendjes zijn met wolven. Sowieso zouden ze water ook niet lekker vinden om in te zwemmen.

[743]Luiaard

Luiaards zijn herbivoren en eten vooral... ZzzZz... o ja. bladeren. Daarnaast zijn we traag. Heeeeeeel traag!

Prooidieren van wolven zijn normaliter alert wanneer er wolven in de omgeving zijn. Ze worden ook niet uitgeroeid, want ze migreren. Luiaards kunnen dat niet. We hangen liever in de boom en hopen dat de wolf er niet bij kan. Maar vriendjes? Dat kan echt niet.

Ik blijf nog even hangen en nadenken hoor..

[743]Pinguïn

Citaat van: [743]Dolfijn op  7 september 2024, 23:36:03
Volgens mij gaf rode panda net aan geen bm toe hoeven zijn :P

Ik kan geen vriendjes zijn met wolven. Sowieso zouden ze water ook niet lekker vinden om in te zwemmen.
Oh ja maar kijk: In alle films en series is het altijd zo dat diegenen die het minst graag een leiderspositie willen vaak het meest geschikt zijn.

[743]Luiaard

In wvw niet: gemiddeld gezien willen goedjes naar mijn idee vaker bm zijn, vooral als ze niet bang zijn om gezien te worden, wisselbaar zijn, zichzelf kunnen beschermen (excl. de wamster), en dat soort zaken. Daarnaast als een wolf bij een visioen kan worden gezien als goedje is dat ook interessant om bm te worden. Maar ik denk toch vaak wel een goedje.