Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos

Gestart door adriaan, 7 september 2024, 15:10:16

Vorige topic - Volgende topic

[743]Stokstaartje

Nou goede nacht zo te zien. Iedereen bedankt voor bm stemmen en ook bedankt aan random.org!

[743]Schorpioen

Ik ben aan het bedenken, als een wolf in kwalskleren past, welk dier past hij dan nog meer in?

Zouden jullie met al jullie informatie mij kunnen PM'en? Ik weet namelijk veel te weinig.

[743]Leeuw

Citaat van: [743]Schorpioen op 10 september 2024, 10:03:35
Ik ben aan het bedenken, als een wolf in kwalskleren past, welk dier past hij dan nog meer in?

Zouden jullie met al jullie informatie mij kunnen PM'en? Ik weet namelijk veel te weinig.

Huh? Ik volg je echt totaal niet... Heb ik iets gemist?

[743]Dolfijn

Citaat van: [743]Schorpioen op 10 september 2024, 10:03:35
Ik ben aan het bedenken, als een wolf in kwalskleren past, welk dier past hij dan nog meer in?

Zouden jullie met al jullie informatie mij kunnen PM'en? Ik weet namelijk veel te weinig.
Waarom informatie naar jou PMen en niet gewoon in DT gooien? Volgens mij ben je niet bewezen oid.


[743]Dolfijn

Lieve dieren van de aardbol. Met met extreem gevoelige oren heb ik wat gehoord. Ik heb gehoord dat luiaard mislukt is gewisseld. Het kan er in ieder geval niet aan liggen dat ie te snel was, dus ik ben benieuwd naar een verklaring luiaard.

(Oh en nog een p.s. de grap dol-fijn is inmiddels 4 keer gemaakt, dus ik verban deze grap. Anders identificeer ik mijzelf met een ander dier - een zeeleuguaan ofzo)

[743]Dolfijn

Oh kak ik zie dat ik zeeleuguaan spelde. Dit hierboven heb ik echt gehoord en is geen leugen van mij in ieder geval.

Straks graaf ik nog mij eigen graf (en ben niet eens grafdelver.)

[743]Schorpioen

Citaat van: [743]Dolfijn op 10 september 2024, 20:07:16
Citaat van: [743]Schorpioen op 10 september 2024, 10:03:35
Ik ben aan het bedenken, als een wolf in kwalskleren past, welk dier past hij dan nog meer in?

Zouden jullie met al jullie informatie mij kunnen PM'en? Ik weet namelijk veel te weinig.
Waarom informatie naar jou PMen en niet gewoon in DT gooien? Volgens mij ben je niet bewezen oid.
Gewoon, zodat ik meer informatie heb, altijd handig! Ik zie het punt niet zo?

[743]Dolfijn

Citaat van: [743]Schorpioen op 10 september 2024, 22:55:23
Citaat van: [743]Dolfijn op 10 september 2024, 20:07:16
Citaat van: [743]Schorpioen op 10 september 2024, 10:03:35
Ik ben aan het bedenken, als een wolf in kwalskleren past, welk dier past hij dan nog meer in?

Zouden jullie met al jullie informatie mij kunnen PM'en? Ik weet namelijk veel te weinig.
Waarom informatie naar jou PMen en niet gewoon in DT gooien? Volgens mij ben je niet bewezen oid.
Gewoon, zodat ik meer informatie heb, altijd handig! Ik zie het punt niet zo?

Het kwam op mij over van: pm jullie info maar allemaal naar mij, want ik ben bewezen. Daarop zei ik dat we die info in principe toch gewoon in dt kunnen gooien als we info hebben? Ik zag het punt juist niet zo dat we dat dan naar jou zouden sturen.

[743]Koala

Citaat van: [743]Schorpioen op 10 september 2024, 22:55:23
Citaat van: [743]Dolfijn op 10 september 2024, 20:07:16
Citaat van: [743]Schorpioen op 10 september 2024, 10:03:35
Ik ben aan het bedenken, als een wolf in kwalskleren past, welk dier past hij dan nog meer in?

Zouden jullie met al jullie informatie mij kunnen PM'en? Ik weet namelijk veel te weinig.
Waarom informatie naar jou PMen en niet gewoon in DT gooien? Volgens mij ben je niet bewezen oid.
Gewoon, zodat ik meer informatie heb, altijd handig! Ik zie het punt niet zo?

Ik snap niet waarom het per se naar jou moet is er iets waardoor je bewezen goed bent?

[743]Uil

een mislukte wissel is enkel verdacht als Luiaardvan te voren goed claimt. anders kan Luiaard gewoon neutraal zijn en zie ik dit niet als genoeg bewijs voor een stem.

[743]Stokstaartje

Ik ben inderdaad benieuwd naar de claim van luiaard

[743]Schorpioen

Hmm, zou Luiaard Neutraal zijn denk je? Ik denk dat hij bijna in alle gevallen nu neutraal claimt te zijn.

Even voor de duidelijkheid, niet dat ik die informatie heb, gezien behalve één iemand, helemaal niemand mij informatie heeft gestuurd. Maar als hij nog niets heeft geclaimd van te voren, verwacht ik er vrij weinig van eerlijk gezegd.

En ja, ik ben bewezen goed, vraag het maar aan Adriaan, die heeft me een goede rol opgestuurd. (A)

[743]Stokstaartje

Aangezien ik verder niks van luiaard heb gezien heeft de mislukte wissel op dit moment de grootste kans op slecht zijn qua info. Voor nu zet ik mijn stem op luiaard

[743]Luiaard

Wissel me volgende nacht weer dan graag want ik ben gewoon wisselbaar.

[743]Uil

Citaat van: [743]Luiaard op 11 september 2024, 13:47:58
Wissel me volgende nacht weer dan graag want ik ben gewoon wisselbaar.

dit vind ik een rare opmerking. waarom zou je dit openbaar aangeven?
als je slecht bent, hou je op deze manier de wisselaar tegen.
als je goed bent, ben je zo goed als lunch hiermee.