Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos

Gestart door adriaan, 7 september 2024, 15:10:16

Vorige topic - Volgende topic

[743]Toekan

Ik ben even de kluts kwijt in deze hele discussie. Beschuldigingen gaan over en weer en ik kan ze nauwelijks volgen. Er zijn een aantal mensen die de dans ontspringen (of lijken te ontspringen). Daar ga ik volgende speeldag meer op letten. Ik heb meestal de indruk dat er bij een discussie als deze, het tussen twee (of meerdere) goedjes gaat, en niet tussen een goedje en slechtje.
Aan de andere kant zijn er ontieglijk veel stemwijzigingen en dat ben ik niet gewend, en dat baart mij dan ook zorgen. Is slecht hier actief aan het pushen en sturen? Of gebruiken ze deze chaos om overal op mee te springen? Ik heb eerlijk gezegd hier nog geen antwoord op.

[743]Toekan

Hoera! Een nikszeggende post van meneer Toekan! Waar deze vogel wel niet allemaal aan toe kan zijn...

Om dan in deze chaos dicht bij mijzelf te blijven voor zover mogelijk, zal ik niet op Uil stemmen omdat ik zijn/haar gedachtegang wel kon volgen. Ik blijf bij mijn eerste standpunt en dat is Olifant. Ook nu wordt zijn/haar naam namelijk niet genoemd en heeft hij weinig kleur moeten bekennen. Dit profiel past bij mijn beeldvorming van hoe een slechtje zou doen in een situatie van goed-goed discussies.

[743]Pinguïn

Ja oke ik moet nog de laatste pagina's nog bijlezen, maar volgens mij sta ik op het moment op de lynch. Dat slaat nergens op.

Ik heb niet de lynch op Luiaard geregistreerd, ik heb geen reddingsactie op Uil gedaan en heb sinds mijn eerste inactiviteit netjes m'n verdachten laten weten. Meer kan ik er niet aan doen.

Ik wil nogmaals even meedelen dat Stokstaartje en ik samen goed zijn. Doe met die info wat jullie willen, maar een van ons lynchen is echt het domste om te doen op dit moment.

[743]Kleine Panda

Fout, Stokstaartje is bm dus ik sta op lynch.

En waarom kom je nu weer met die reddingsactie? Net zei je namelijk nog dat je denkt dat Uil en Tijger allebei goed zijn, hoe is dit dan relevant?

En jij en Stokstaartje zijn niet samen goed, dit is een wanhoopsactie, die dus geeneens nodig is omdat ik op lynch sta 🥲

[743]Olifant

Citaat van: [743]Kleine Panda op 13 september 2024, 23:22:09
Fout, Stokstaartje is bm dus ik sta op lynch.

En waarom kom je nu weer met die reddingsactie? Net zei je namelijk nog dat je denkt dat Uil en Tijger allebei goed zijn, hoe is dit dan relevant?

En jij en Stokstaartje zijn niet samen goed, dit is een wanhoopsactie, die dus geeneens nodig is omdat ik op lynch sta 🥲

Nu waarom zouden ze dit als slechtjes samen zeggen? Als de een hangt hangt de ander ook.

[743]Stokstaartje

Als je goed bent panda moet je echt minder gaan tunnelen

[743]Kleine Panda

Omdat dat sowieso al het geval is. Ze waren al aan elkaar gekoppeld als slechtjes.

[743]Kleine Panda

Citaat van: [743]Stokstaartje op 13 september 2024, 23:24:31
Als je goed bent panda moet je echt minder gaan tunnelen

En als jullie 3 goed zijn blijft er niemand meer over als slechtje :') En dan moet Pinguïn wat minder verwarring gaan schoppen met net zo lang zoeken naar iemand om te stemmen waarop hij grootste kans heeft een goedje mee te krijgen.

[743]Stokstaartje

Wat is dat voor onzin. Misschien mogelijk, maar er zijn nog xatxspelers die slecht kunnen zijn. En ik zie geen goede redenen waarom die op groen zouden staan

[743]Stokstaartje

Schorpioen, olifant, koala zijn voor mij nog grijs gebied.

[743]Pinguïn

Nog even als reactie op Panda nog een keer:
In lijn laatste post heb ik de 4 mogelijke opties van Uil/Tijger uitgelegd. Trek daar je conclusies uit.

Als je zelf even de opties nagaat en zegt dat Tijger goed is kun je alleen op Uils eigen gedrag hem slecht noemen. Uil heeft alleen te veel gewisseld om slecht te zijn. Slechtjes proberen namelijk een sterk verhaal neer te zetten en daarmee niet op te vallen. Beetje zoals jij nu doet Panda ;)

Maar als je mij op de lynch ziet en wel goed blijkt kun je beter even je hele spel gaan herzien denk ik. Als ik fout blijk over Uil, dan alvast m'n excuses naar de goedjes, maar ik zie het niet zo.

[743]Kleine Panda

Ik heb Tijger en Koala zeker op groen staan. Leeuw vertrouw ik ook. Blijven Olifant en Schorpioen inderdaad over. Eerlijk heb ik niet genoeg van ze gezien om ze te kunnen beoordelen. Maar Pinguïn speelt te raar voor een goedje re zijn

[743]Uil

pffff dacht echt dat jij slechtje was kleine panda :(

ergste is dat ik geen idee heb nu, je hebt iedereen verdacht zowat en vind niet echt dat je verdachten zo verdacht waren maar ga wel nog eensdit top ic doorspitten want we moeten echt een wolf lynchen

[743]Stokstaartje

Panda zat ook echt niet goed met pinguïn. Ik denk nog steeds dat we richting, olifant, koala, schorpioen en toekan moeten kijken. Als kleine panda wel correct zit met vertrouwen van koala. Toekan stem op olifant voelt ook beetje wolfs als geen kleur bekennen tussen de 2 Lynch opties

[743]Tijger

Citaat van: [743]Uil op 14 september 2024, 10:58:37
pffff dacht echt dat jij slechtje was kleine panda :(

ergste is dat ik geen idee heb nu, je hebt iedereen verdacht zowat en vind niet echt dat je verdachten zo verdacht waren maar ga wel nog eensdit top ic doorspitten want we moeten echt een wolf lynchen

De drie verdachten die hij noemde hebben op hem gestemd en zo de stemming naar hun hand gezet. Dit kan toeval zijn al valt me op dat jullie ook vaker voor elkaar ik staan. Zoals Stokstaartje die instaat voor Pinguin en wat heeft uil dan ermee te maken? Waarom zo een gespreide stemming want zelf sta ik in dat ik goed ben van uil weet ik het niet zeker al is die al twee keer uit de speltopic gered.