Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos

Gestart door adriaan, 7 september 2024, 15:10:16

Vorige topic - Volgende topic

[743]Leeuw

Koning van het dierenrijk. Dat maakt me wat mij betreft ook de beste optie voor het BM schap. Ik beloof dat ik eerlijk zal regeren en de wolven die deze dierengemeenschap teisteren zal opsporen en ophangen.

[743]Koala

Hier is de Koala helemaal ben ik gekomen uit Australie, ik hoef geen bm maar ik ga eens goed nadenken over wie ik het gun

[743]Toekan

De Toekan had de verkeerde vliegafslag genomen en is wat later gearriveerd. Wat verandert de jungle toch snel hier..
Ikke geen BM willen.

[743]Leeuw

Ik gun het mijn mede katachtige. Nog interesse om een Lijger te maken trouwens?

[743]Toekan

Ik zou het dol fijn vinden als dolfijn de BM wordt. Ha-ha-ha snappie 'm?

[743]Dolfijn

Citaat van: [743]Toekan op  9 september 2024, 20:52:41
Ik zou het dol fijn vinden als dolfijn de BM wordt. Ha-ha-ha snappie 'm?

Raad eens hoe vaak ik die grap al heb gehoord sinds het begin van dit spel  :-X

Ik wil wel dat de BM ervoor zorgt dat er geen één slecht woordgrapje meer naar het DT toe-kan...  ::) (En nu stop ik ook)


[743]Kwal

Citaat van: [743]Toekan op  9 september 2024, 20:52:41
Ik zou het dol fijn vinden als dolfijn de BM wordt. Ha-ha-ha snappie 'm?

Ik vind 'm zo flauw dat het doosje waar je deze grap uit tapte wel toe kan.

[743]Schorpioen

Ik wil ook wel BM worden, dacht dat ik niet meer mee zou doen. Maar toen bleek ik toch mee te doen. Jullie hebben dus nog een uurtje om allemaal van stem te veranderen. Dat hebben jullie toch wel over voor een diertje, dan jullie helemaal nooit zou steken? (A)

[743]Dolfijn

Citaat van: [743]Kwal op  9 september 2024, 20:59:03
Citaat van: [743]Toekan op  9 september 2024, 20:52:41
Ik zou het dol fijn vinden als dolfijn de BM wordt. Ha-ha-ha snappie 'm?

Ik vind 'm zo flauw dat het doosje waar je deze grap uit tapte wel toe kan.
Hey kwal, dat was mijn grap

[743]Kwal

Citaat van: [743]Dolfijn op  9 september 2024, 21:02:17
Citaat van: [743]Kwal op  9 september 2024, 20:59:03
Citaat van: [743]Toekan op  9 september 2024, 20:52:41
Ik zou het dol fijn vinden als dolfijn de BM wordt. Ha-ha-ha snappie 'm?

Ik vind 'm zo flauw dat het doosje waar je deze grap uit tapte wel toe kan.
Hey kwal, dat was mijn grap

Sorry jo, ik .... kwal ... Maar wat.

[743]Schorpioen

Net als de kwal steken we, wat zijn we leuk. :-*

[743]Toekan

Al dat gesteek, dat kan ook moord zijn! Zijn jullie toevallig de wolven?

[743]Kwal

Citaat van: [743]Toekan op  9 september 2024, 21:25:41
Al dat gesteek, dat kan ook moord zijn! Zijn jullie toevallig de wolven?

Dat vind ik heel wolfs om te zeggen om eerlijk te zijn.

[743]Toekan

Oh nee! Je snapt mijn humor niet en nu is er nergens een plek waar ik naar Toe-kan!

[743]Schorpioen

Ik wilde net zeggen, jij hebt ook wel een puntige snavel.  XD