Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos

Gestart door adriaan, 7 september 2024, 15:10:16

Vorige topic - Volgende topic

[743]Toekan

[743]Schorpioen

Kleine Panda claimde bij mij Pinguïn/Uil met Toekan als extra mogelijkheid. Mocht je het willen weten. Ik weet niet wat hiervan waarheid is, natuurlijk. Ik persoonlijk vind een dubbele stem op Olifant, wel een beetje raar, maar niet per sé meteen wolfachtig, gezien ik zelf ook op zo'n manier stem. XD

[743]Leeuw

Ok mega druk weekend geweest... Excuses dat ik zo inactief was afgelopen dagen.

Citaat van: [743]Koala op 14 september 2024, 19:52:14
Sorry dat ik inactief was gisteren
Mijn stem gaat naar Uil. Ik heb alles even doorgenomen en het lijkt alsof Uil hier overal doorheen glipt. En dit laatste bericht met dat hij Toekan vertrouwt vanwege dat hij hem gepmt heeft dat js vreemd.

Er glippen wel meer mensen overal tussendoor dus wat maakt dat je specifiek bij Uil uit komt dan?

Ik vind de stemming veel te makkelijk gaan en heb niet het idee dat we hier echt op het juiste spoor zitten eerlijk gezegd. De dood van Panda doet me momenteel wel beseffen dat slecht actief aan het sturen is en ik heb niet het idee dat Uil echt sturend overkomt. Vinden anderen dit wel? Kan natuurlijk zijn dat het op mij anders over komt...

Ik blijf momenteel uit komen bij Pinguïn, Stokstaartje en daarbij dan Tijger of Toekan. Wat me erg dwars zit is dat na de vorige stemming alles weer een reset heeft gekregen ofzo... Waarom is dat? Panda dood als vriend zou alleen maar moeten bevestigen dat we op het juiste spoor zaten met de denkwijze van Panda. Slecht heeft daar vorige speeldag een stokje voor gestoken en nu gaan we weer een hele andere kant op heb ik het idee.

Uil is wat mij betreft hoogstens hulpje en dat heeft nu niet prioriteit. Ik ga dus mijn stem op Toekan of Pinguïn zetten.

[743]Stokstaartje

Ik weet dat pinguïn en ik goed zijn leeuw, panda zat miss bij de andere goed, ik denk dat we bij toekan, schorpioen goed zitten. Die glippen er ook tussendoor. Ik stemde kleine panda omdat ik van die niet zeker wist of die goed of slecht was. Ik stemde liever schorpioen vorige dag. Zie mijn initiële stem

[743]Leeuw

Ik ben een beetje terug aan het lezen, maar wat is de bewijslast tegen Uil precies? Zie wel dat hij er bij beide stemmingen niet goed uit ziet trouwens. 2 keer goedje eruit gestemd...

Uil, hoe is dat gebeurd en wie zijn jouw verdachten?

Mijn brein schiet nu een beetje heen en weer, want begin Uil ook wel als optie te zien als we er niet uit komen.

[743]Uil

Ik ga ook een poging doen dan maar me beter te verdedigen. ik heb de eerste keer dat ik onder vuur lag een pm gestuurd naar Schorpioen en Toekan, ook gehint naar mijn rol op discussie topic. ik weet dat Panda toen al in een tunnnel zat op mij maar met de dode rollen die aan het vallen zijn is het van GROOT belang dat ik blijf leven ik geloofde tot nu toe Stokstaartje en Pinguin, maar begin inmiddels zwaar te twijfelen bij Pinguin. Die blijkbaar meer moeite doet mij te uitvragen dan mij te helpen. Dus nu ik lynch word doe ik nog een poging jullie te helpen. IK BEN BESCHERMENGEL. ik heb nacht 1 mijzelf beschermend, nacht 2 Toekan en nacht 3 weer mezelf. nacht 2 dacht ik do od te gaan, dus mocht ik het overleven wou ik in ieder geval iemand anders nog blokkeren van de lunch. afgelopen nacht was er geen lunch dus ik denk dat de wolven zowel panda als ik wouden opruimen jullie stemmen zo iemand eruit die niet geluncht kon worden en ik denk zelf de laatste beschermende rol. pinguin weet mijn rol maar helpt mij niet mij te beschermen van de lynch en Schorpioen is er alle s aan het doen mij eruit te kegelen. ik denk dat Schorpioen me liever geluncht zag en daarom denkt dat ik misschien wel weerhamster ben en me daarom eruit wilt werken. Help mij, ik BEN GOED.

[743]Stokstaartje

Ipv wamster zijn ze misschien bang voor dat je nu lijkt bent. Al heb ik geen neutraal claim gehad, maar heb niet iedereen gesproken dus wie weet en delver kan ook goed claimen natuurlijk. Mijn hoofdverdachte zijn toekan en schorpioen iig. De rustige nacht wil ik de claim van uil ook wel geloven

[743]Leeuw

Oke ik heb alles opnieuw geanalyseerd en ben redelijk overtuigd dat we Schorpioen en Toekan moeten hebben. De volgorde maakt me niet extreem veel uit dus ik ga mee met Schorpioen nu.

Vooral wat Schorpioen begin deze speeldag zei maakt dat ik overtuigd ben dat hij slecht is. Dat hij niks weet en dus maar weer op Uil stemt.

[743]Schorpioen

Ik ben beschermengel.  :D Ik ben goed, ik zie dat uil tot twee keer toe als tweede op iemand stemt die goed blijkt te zijn. Ik ben er vrijwel van overtuigd dat hij slecht is. Zo simpel is het gewoon. Ik weet niet meer, want daar heb ik de rol niet voor.

[743]Koala

Citaat van: [743]Schorpioen op 15 september 2024, 21:27:24
Ik ben beschermengel.  :D Ik ben goed, ik zie dat uil tot twee keer toe als tweede op iemand stemt die goed blijkt te zijn. Ik ben er vrijwel van overtuigd dat hij slecht is. Zo simpel is het gewoon. Ik weet niet meer, want daar heb ik de rol niet voor.

Hier geloof ik dus helemaal niks van

[743]Schorpioen

Waarom niet? Ik heb de afgelopen twee nachten helemaal niet de keuzes van de 'goede' lynches meegedaan. Er is helemaal geen reden om op mij te stemmen. Uil daarentegen heeft TWEE keer op goede lynches gestemd. Als ik wolf was geweest had ik daarnaast nooit zoveel risico genomen nu. Je moet als goedje nu risico nemen, omdat slecht aan het winnen is door TWEE goede lynches. Oké dit is alles wat ik er over te zeggen heb. Voor mij is het echt 1+1=2 dat je nu niet op mij moet stemmen, maar op uil.

[743]Uil

dat kan niet er was ook al een vriend. 2 beschermengel en 1 vriend op zo weinige spelers jij liegt >:( wie heb je beschermend dan

[743]Pinguïn

De reden dat ik iedereen uithoor is omdat ik opnieuw moet gaan zien hoe we zitten. Ik was redelijk overtuigd van Panda, maar dat bleek dus niet.

Ik mis alleen heel veel informatie over wie wie waarom precies verdenkt. Er wordt door een aantal af en toe wel een naam genoemd, maar daar blijft het veelal bij.

Wat betreft de stemming van gisteren: Ik wilde op Leeuw gaan, maar op het moment dat ik m'n stem zette had alleen Panda nog een stem waar ik de enige op Leeuw was. Vandaar dat ik wisselde.

Uil had toen al wel stemmen, maar daar geloofde ik niet in. Als ik nu heel eerlijk ben kom ik eigenlijk uit op dat ik het niet weet.

Als ik terugkijk naar de eerste lynch is het wel duidelijk dat de stemmen op Uil van goedjes zijn gekomen. Luiaard, Panda en Dolfijn zijn allemaal gestorven als goedjes. Alleen Koala is van de stemmen op Uil die lynch nog een onbekende.

Ik heb ook nog teruggelezen naar wat Panda allemaal benoemd heeft, en die kwam uit bij Uil, Toekan en mijzelf als slechtjes. Stokstaartje daarbij omdat die met mij mee ging. Hij zette Tijger, Koala en Leeuw op groen en had geen idee bij Olifant en Schorpioen. Ik weet niet hoe Panda's contact met Tijger, Koala en Leeuw privé was, maar ik zie in het Dt geen reden om ze vol op groen te zetten.

Maar stel Panda had goede redenen om ze op groen te zetten kom ik zelf dus uit bij Uil, Toekan en Schorpioen als mogelijk slechtjes op dit moment. Ik ben hier alleen niet zeker over.

Laat ik nog even uiteenzetten hoe ik er op dit moment in sta per speler:
Koala - Weinig van gezien om heel eerlijk te zijn. Ook nog niet gesproken. Stemde op Uil en (Tijger). Ik zie geen gek gedrag in ieder geval.
Leeuw - Ging makkelijk mee op Luiaard terwijl hij Panda en Olifant als verdachten noemde. Gisteren mee op mij en nu op Schorpioen. Ik blijf erbij dat zijn stem op Luiaard apart onderbouwd was.
Olifant - Geen idee. Heeft zijn laatste verdenkingen geuit op Panda en Tijger en heeft Uil kort verdedigd. Wordt getunneld door Toekan maar reageert daar weinig op.
Schorpioen - Ik dacht in het begin dat Schorpioen geen slechtje was vanwege de vraag om informatie. Dat is wel heel opzichtig slecht spelen, maar ik twijfel ondertussen of hier geen Welp zit (bij het idee van nog 3 slechtjes) die gewoon de gok nam en hoopte op informatie. Hij stemt nu al 2 dagen op rij vroeg op Uil en claimt nu dezelfde rol. Het zijn er geen 2 denk ik ;)
Tijger - Komt over als een goedje die niet goed weet wat hij wil/moet. Dag 1 de vage wissel van Uil naar Luiaard, dag 2 een wissel van Panda naar mij en nu weer terug op Uil. Alles lijkt hier random. Benoemde op de vorige pagina Toekan, Koala, Tijger en Uil als apart, maar stemt dan op geen van die spelers (wel Panda en mij). Ik zeg nog steeds: Als Uil slecht is dan Tijger ook. Ben benieuwd of hij vandaag switcht of niet.
Toekan - Focust alleen maar op Olifant? Heeft wel gezegd te denken dat zowel Panda als Uil goed zijn, maar ik mis verdenkingen van hem. Toekan staat vandaag echter wel op Uil op basis van lynchen voor informatie. Een hele zwakke wissel in mijn ogen.
Uil - Uil dan. Ligt al het hele spel onder vuur en overleeft nu al 2 lynches op het nippertje. Dag 1 door een redding van Tijger en dag 2 doordat de aandacht ergens anders viel. Hij benoemde Stokstaartje, Toekan en mij als spelers die hij vertrouwt. Verder stonden zijn stemmen op Luiaard, Panda en nu op Schorpioen vanwege de 2 dezelfde claims. Ik ga er vanuit dat een van deze laatste 2 dus slecht is in ieder geval.

[743]Uil

oke ik heb er geen zin meeer in ik heb mijn rol gegeven en word nog steeds niet gelooft dus ik ga uitlogen voor vanavond als ik zo lynch ben feliciteer ik schorpioen alvast heeft wel goed gespeeld met de andere wolven weet niet hoeveel het zijn maar ze hebben denk ik gewonnen zo of bijna

gefeliciteert schoprioen

[743]Pinguïn

Okay sorry dikke post en dubbelpost. Het lijkt er nu op dat ofwel Uil ofwel Schorpioen slecht is vanwege de claims.

Ik weet niet zo goed wie ik hier moet kiezen want beide kunnen zowel goed als slecht zijn in mijn ogen. Ik ben nu een beetje op zoek naar de relaties tussen hun en andere spelers eventueel. Als Uil slecht is zie ik Tijger en mogelijk Leeuw slecht zijn. Deze laatste twee stemden beide Luiaard, daarna beide op mij en nu gaat Leeuw mee op Schorpioen.

Als Schorpioen slecht is zie ik Toekan ook slecht zijn. Ik zou daar alleen geen derde bij kunnen noemen met zekerheid. Wellicht weer ook Leeuw, en anders Olifant misschien.