Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos

Gestart door adriaan, 7 september 2024, 15:10:16

Vorige topic - Volgende topic

[743]Tijger

Nog een post nu ik wat stemmen heb bekeken vind ik het opmerkelijk zoals ook genoemd is en we niet blind op elkaar blijven staren want nu heeft dat ons alleen twee goedjes al gekost.

De stem van toekan op olifant? Is wel heel raar dat je plots op iemand stemt die totaal nog niet genoemd is? Heeft dat met iets te maken? Want dit is al de tweede keer je op hem stemt?

Dan koala die zijn stem doorstreept en niet meer stemt?

Als laatste schorpioen die ook al twee dagen op uil staat?

Ik heb ook mijn bedenkingen bij uil doordat die al twee keer heeft overleefd al kan dit ook maar een gedacht zijn. Iemand nog iets meer te weten gekomen?

[743]Schorpioen

Ik weet voor de rest niets, maar ik denk dat ik maar weer eens op uil ga stemmen. En ik verwacht ook dat mensen met me mee gaan stemmen.

[743]Olifant

Ik wil wel weten waarom Toekan zo op mij tunnelt, want zijn reden die hij geeft is erg vaag.

[743]Schorpioen

Citaat van: [743]Uil op 14 september 2024, 11:46:13
waarom

Omdat je tot twee keer toe, meeschaapt op een goedje in de lynch als tweede. Daarnaast ook nog eens gered bent op het nippertje in de eerste lynch. Ik denk denk dat je slecht bent. + Ik denk ook dat wij als goed nu een flinke ruk moeten maken, want heel veel risico valt er nu niet meer te lopen. Ik geloof niet dat er iemand is die zeker is wie welke rol heeft. Dus moeten we nú gewoon maar iemand selecteren. Ik kies voor jou, omdat je het meest verdacht bent op basis van statistiek én gevoel.

[743]Pinguïn

Citaat van: [743]Olifant op 14 september 2024, 13:13:01
Ik wil wel weten waarom Toekan zo op mij tunnelt, want zijn reden die hij geeft is erg vaag.
Wie zijn jouw verdachten?

@Uil wie zijn jouw verdachten?

[743]Schorpioen

Wel opvallend dat er nu weinig tweede stemmen komen, alsof de slechtjes geen chaos willen creëren op mijn aanval op uil. Het wordt me steeds duidelijker dat ik goed zit.

[743]Uil

Citaat van: [743]Pinguïn op 14 september 2024, 15:28:37
Citaat van: [743]Olifant op 14 september 2024, 13:13:01
Wie zijn jouw verdachten?

@Uil wie zijn jouw verdachten?

mijn verdachten zijn iedereen behalve Toekan, Stokstaartje en Pinguin. ik geloof stokstaartje en pinguin op gevoel en toekan heeft mij als enige bericht per pm. schorpioen stemt al 3 nachten op mij en heeft niet eens geprobeert tegen mij te praten.

[743]Koala

Sorry dat ik inactief was gisteren
Mijn stem gaat naar Uil. Ik heb alles even doorgenomen en het lijkt alsof Uil hier overal doorheen glipt. En dit laatste bericht met dat hij Toekan vertrouwt vanwege dat hij hem gepmt heeft dat js vreemd.

[743]Stokstaartje

Hoe de stemming ging eerste Lynch denk ik eerder dat t tussen 2 goedjes ging. Ik heb uil niet 100% op groen, maar hij komt geloofwaardig over. Ik heb twijfels bij schorpioen en toekan. Toekan stem op olifant voelt als wolf die geen doorslaggevende stem wilde hebben op kleine panda of pinguïn. Maar ik ga nog even verder denken, maar zet mn stem alvast.

[743]Toekan

Ik heb mijn redenatie op olifant zo duidelijk mogelijk uit proberen te leggen. Ook heb ik wel degelijk kleurbekend omtrent de discussie panda/uil, namelijk dat ik denk dat het 2 goedjes zijn. Als jullie over al mijn opmerkingen heen lezen omdat ze 'anders dan de consensus' heb ik weinig motivatie over. Ik geef daadwerkelijk mijn meningen, ze zijn niet zo doorgrond als een pinguin of een panda dat geeft, maar ze zijn er wel. Ik probeer zo veel mogelijk hier aanwezig te zijn, maar ik heb gewoon een leven die heel druk is met gemiddeld 5-6 uur slaap per nacht.

Er is 1 iemand die zou inmiddels voor mij in moeten kunnen staan, die heeft dat via PM ontvangen van mij. Ik laat het aan die persoon om naar buiten te komen om dit te confirmen of niet.

[743]Schorpioen

Citaat van: [743]Toekan op 14 september 2024, 22:44:11
Ik heb mijn redenatie op olifant zo duidelijk mogelijk uit proberen te leggen. Ook heb ik wel degelijk kleurbekend omtrent de discussie panda/uil, namelijk dat ik denk dat het 2 goedjes zijn. Als jullie over al mijn opmerkingen heen lezen omdat ze 'anders dan de consensus' heb ik weinig motivatie over. Ik geef daadwerkelijk mijn meningen, ze zijn niet zo doorgrond als een pinguin of een panda dat geeft, maar ze zijn er wel. Ik probeer zo veel mogelijk hier aanwezig te zijn, maar ik heb gewoon een leven die heel druk is met gemiddeld 5-6 uur slaap per nacht.

Er is 1 iemand die zou inmiddels voor mij in moeten kunnen staan, die heeft dat via PM ontvangen van mij. Ik laat het aan die persoon om naar buiten te komen om dit te confirmen of niet.

Geen hints over wie je bent toekan! En nu naar bedje toe(kan)

[743]Pinguïn

@Toekan @Schorpioen er is sowieso meer dan 1 slechtje over. Jullie lijken niet echt verder te kijken dan 1 verdachte. Wie zouden jullie op dit moment verder nog op mogelijk slecht zetten en waarom?

[743]Uil

Schorpioen heeft nog helemaal niets bijgedragen aan de discussie die volgde panda op alles volgens miij ben jij slecht ik weet het zeker waar blijven de stemmen op schorpioen
waarom je zeo op mij blijft stemmen snap ik niet er zijn volgens panda drie slechtjes en je hebt verder geen verdachten lekker makkel ijk zo

[743]Toekan

Citaat van: [743]Schorpioen op 14 september 2024, 14:16:27
Citaat van: [743]Uil op 14 september 2024, 11:46:13
waarom

Omdat je tot twee keer toe, meeschaapt op een goedje in de lynch als tweede. Daarnaast ook nog eens gered bent op het nippertje in de eerste lynch. Ik denk denk dat je slecht bent. + Ik denk ook dat wij als goed nu een flinke ruk moeten maken, want heel veel risico valt er nu niet meer te lopen. Ik geloof niet dat er iemand is die zeker is wie welke rol heeft. Dus moeten we nú gewoon maar iemand selecteren. Ik kies voor jou, omdat je het meest verdacht bent op basis van statistiek én gevoel.
Ik vind dit een hele sterke onderbouwing. Daarnaast blijft uil de rest van het spel altijd een verwarrende factor in het DT, bedoeld of onbedoeld. De lynch op uil zou heel veel informatie geven.