[Discussie] Woef, grauw, hihah, of geluidloos

Gestart door adriaan, 7 september 2024, 15:10:16

Vorige topic - Volgende topic

[743]Koala

Ik vind het allemaal maar een raar verhaal maar ik geloof Luiaard wel. Uil gedraagt zich verdacht en daar gaat mijn stem ook naar toe. Maar ook wil ik Schorpioen benoemen ik vind het echt raar dat je zegt info met jou te delen privé

[743]Toekan

Zo te zien is er veel gebeurd en ik heb zelf nog weinig tijd gehad om alles op een rijtje te zetten. Iets met de vogelgriep en geen ziekenhuis waar ik naar Toe-kan.

Hoe dan ook, sluit ik mij wel aan bij Uil. Stel, het was Luiaard gelukt om de wisselaar op hem te krijgen, dan is de kans enorm dat de lunch daarop zou komen OF dat hij een dag extra zou leven als slechtje, de wissel mislukt echter nogmaals

[743]Toekan

Citaat van: [743]Olifant op 11 september 2024, 14:50:30
Jammer dat deze info eigenlijk te laat komt. Een dagje eerder had wel zo leuk geweest, want nu hebben we maar een halve dag om hierover na te denken en te kijken wat Luiaard nog meer te zeggen heeft dan zijn "verdediging" om nog eens te wisselen met hem.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of hij wel degelijk goed heeft geclaimd van in het begin, ik ga ervan uit van wel aangezien hij zegt gewoon wisselbaar te zijn.

Er zijn verschillende mogelijkheden waarom een wissel zou kunnen mislukken. Denk dat we hier even moeten bij stil staan voordat we een beslissing maken om een mogelijk goedje op de lynch te zetten.
Scherpe observatie, maar ik wacht nog steeds op een bekenning van kleur. Deze post is een beetje grijs. Zeer goed opgemerkt, maar je zegt net niks. Kan een goede post zijn gemaakt door een slechtje.

[743]Kleine Panda

[743]Koala

Oke beetje gekke wissel tijger vind je niet?

[743]Tijger

Door te lang te slapen heb ik deze deadline juist gehaald. Probeerde nog wat informatie van jullie mede bewoners van het water, lucht of bos mee te pikken. Dit was jammer genoeg te korte tijd. Al vond ik het jammer dat die zich zo verdacht maakte zeker door de welp onder ons te benoemen al vind ik het ook zeer vreemd waarom je iemand zo zou erin luizen zo wat te prooi gooien. Jammer om zo een goede kracht onder ons te missen en ga zeker minder dutjes en badtijden nemen om meer te kunnen helpen om het kwaad uit te roeien.

[743]Koala

Alles in deze post schreeuwt wolf dus mijn stem gaat op jou

[743]Stokstaartje

Shit had niet meer gezien dat t n play was, uil en tijger vallen mij nu op. Ook toekan die nog mislukte wissel benoemt. Terwijl kleine panda al benoemd heeft dat t een play was

[743]Tijger

Citaat van: [743]Koala op 11 september 2024, 22:15:16
Alles in deze post schreeuwt wolf dus mijn stem gaat op jou

Is goed, al vind ik het erg dat je met valse informatie schreeuwt en niets vraagt aan diegene die inactief waren die deden niet eens moeite om nog iets te schrijven.

[743]Olifant

Sorry, ik was tv aan het kijken en had de tijd uit het oog verloren. Dus was aan het bijlezen omdat ik een stemwissels zag en wilde weten waarom die op uil stonden.

Je had wel tijd genoeg om je stem te wisselen?

Waarom stem je dan eerst op uil en wissel je naar Luiaard?

[743]Kleine Panda

En waarom stemde je dan in eerste instantie op Uil Tijger om een minuut later over te stemmen naar Luiaard?

[743]Tijger

Citaat van: [743]Kleine Panda op 11 september 2024, 22:18:03
En waarom stemde je dan in eerste instantie op Uil Tijger om een minuut later over te stemmen naar Luiaard?

Misschien omdat ik nog paar minuten had om te lezen terwijl ik al gestemd had. Al lieg je over een play wat ik te laat had gelezen, dus lekker slim van je. Dus daarom vind ik het prima dat je mij lyncht al is het jammer dat slecht dan overhand krijgt en mijn kracht niet gebruikt wordt om iemand te helpen.

[743]Kleine Panda

Dat verklaart nog steeds niet waarom je eerst op Uil stemt om daarna over te stemmen op Luiaard. Uil werd later pas verdacht, dus dan zou je van achter naar voor gelezen moeten hebben, waarbij je dus eerst mijn post tegen had moeten komen dat de wissel nep was.

[743]Tijger

Kan blijven zeggen dat het druk was en ik een reminder kreeg om te stemmen dus stemde ik eerst en ben dan van waar ik gestopt ben met lezen op voort gegaan. Excuses al wou ik niet zoals andere inactief zijn. Luiaard had meeste stemmen omdat nog te laat zagen van je play dus kan je zeggen dat dit ook wel een goede play van slecht kon zijn of goed uitgepakt voor slecht allesinds na hun lunch op de welp

[743]Kleine Panda

Jij gaf de doorslaggevende stem :') En tja, ik had ook niet kunnen weten dat een kwart van de spelers inactief zou zijn, (eerlijk, een derde als we jou dus meerekenen). En waarom stemde je dan eerst op Uil?