Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Genres - Reactietopic

Gestart door Linqy, 13 juli 2010, 20:43:30

Vorige topic - Volgende topic

Rickblo66

Ik zou wel graag aan Kamp halfbloed als thema mee willen doen! :D Ik lees de boeken Percy Jackson en hij is halfbloed van Poseidon en een normaal mens :D

Linqy

Dat spelthema is er zelfs al eens geweest ;) (eerste spel dat ik ooit meedeed)
http://www.weerwolvenvanwakkerdam.nl/forum/index.php?board=224.0

Rickblo66

Nog een keer??? :D Ik was hier toen nog niet :P

Linqy

Dat was in reactie op de post van emmiehoek die opeens mysterieus is verdwenen XD

emmiehoek

XD
ja, nou, ik bedacht me ineens dat dat bij de voorstellen moet, en niet bij het reactietopic XD

maar Linqy, jij bent ook spelleider... doen we hem nog een keer?? pleeaaassee???

Een lach op je lippen, alsof je zeggen wil: "Ik ben het maar..." <3

Linqy

Ik zal er eens over nadenken ;)

emmiehoek

is dat een "nee, we doen het toch niet, maar dan ben ik van het gezeur af" nadenkpost? :P

Linqy

Het is meer een "nee, ik heb nog een boel thema's openstaan maar als ik een leuke manier kan bedenken om een musicalthema in elkaar te bouwen kan ik hem altijd in de poll erbij zetten nadenkpost ;)"

Ik denk dat ik hem van de zomer gewoon er een keer tussengooi als een snelspel!

emmiehoek

leuuk!!! :D

*zit nu al te wachten, en zal regelmatig checken oftie er al tussenstaat*

Roandraak

Iemand toevoegingen aan mijn voorstel (Spelleidersspel?) ik doe mijn best om naar jullie te luisteren

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Ralmuski

Ik zie de link niet zo tussen wat je beschrijft en de spelleiders. Maar als je wil dat wij allemaal mee gaan doen zal ik je vast uit de droom helpen. :P

Een opsluit spel met computers enzo kan wel leuk zijn though.

Roandraak

Citaat van: Ralmuski op 24 april 2011, 00:00:29
Ik zie de link niet zo tussen wat je beschrijft en de spelleiders. Maar als je wil dat wij allemaal mee gaan doen zal ik je vast uit de droom helpen. :P

Een opsluit spel met computers enzo kan wel leuk zijn though.
Oh, ik fail in het digitaal verwoorden van mijzelf  :-[. Was meer zodat het een episch spel word met zeer goede schrijfstukken er in.

Zien de opdrachten er een beetje goed uit?

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Lupin

Mindhunters is geniaal!

Ralinde

Waarom zou je een spel doen waarbij iedereen constant gemarteld wordt? Dat is gewoon ziek.

Muppetshow lijkt me vet :D Kun je hem ook wat meer uitwerken?

Roandraak

Citaat van: Ralinde op  1 mei 2011, 11:26:25
Waarom zou je een spel doen waarbij iedereen constant gemarteld wordt? Dat is gewoon ziek.

Muppetshow lijkt me vet :D Kun je hem ook wat meer uitwerken?
Er is ook een spel geweest met SAW, en er komen wel vaker gruwelijke moorden in spellen voor. Zo ziek is dat volgens mij niet. Als je spel en RL uit elkaar houdt.