Genres - Reactietopic

Gestart door Linqy, 13 juli 2010, 20:43:30

Vorige topic - Volgende topic

Linqy

Hallo? Genre REACTIE topic... niet filmbespreektopic ;)

yago

Gambit

Gevangen - Under the dome

Lijkt mij ook wel een leuk thema t4nd

Rickblo66

Roggie

Citaat van: basjebooi op  4 juni 2011, 20:23:39
pokemon wakkerdam!!!!!!!!!!!

iedere speler is een andere pokemon met andere krachten.
ze wonen in pokedam.
iedere pokemon heeft zijn eigen baan(die natuurlijk wel bij die pokemon past),pikachu werkt bijvoorbeeld in een electriciteitscentrale.

klinkt leuk toch.

any comments, zeg het!!!!!
Ik heb inderdaad een comment. In de beginpost staat:
Citaat van: Linqy op 13 juli 2010, 20:40:45
*flinke lijst*
Probeer dit even te lezen, zodat niet elk thema 60 keer wordt gepost!
In de lijst staat pokemon. Heb je dit gelezen en een aanpassing gemaakt of dit niet gelezen?
Joe.

basjebooi

Ralmuski

NCIS is het niet en ik denk ook niet dat het goed werkt als iedereen steeds zijn eigen misdaad zaken verzint door elkaar heen. (A)  Maar er komt deze zomer wel een CSI Wakkerdam. Daarin werk je samen met een team en probeer je dezelfde moord sneller op te lossen dan het andere team wat gelijktijdig op een ander board aan de zaak werkt.  8)

emmiehoek

dat klinkt wel tof, @ralmuzki

Een lach op je lippen, alsof je zeggen wil: "Ik ben het maar..." <3

Devyathe

Ik vind Flashforward wel een leuk concept :)

Je zou er zelfs een spelvariant van kunnen maken, waarin de spelers op een bepaalde dag ook hun 'toekomst' zien, en dan te zien krijgen welke rol ze bijvoorbeeld over een paar dagen zullen hebben (en dan moet er dus ergens in het spel een grote wisseltruc plaatsvinden waardoor dat gebeurt).
Of er een extra rol instoppen die bijvoorbeeld een speler kan aanwijzen en diegene een andere rol geeft ofzo.

(random brainstorm)

Jannes

Het is idd een breed thema, je kunt er alle kanten mee op
en dat mensen hun toekomst gezien kun je idd zowel spel basis maken of verhaal basis,
iedereenw eet zn eigen flash forward, maar sommige zullen goede dingen zin sommige slechte dingen.
of elkaars flash forward meoten te weten komen tijden het spel spelen en daar dna ook weer valkuilen in bouwen XD
mogelijkheden mogelijkheden :D

Ik heb er één ding van geleerd: Ik leer het nooit!

ozolief

vette thema's weer maar komt er ook een normaal spel ipv alleen maar snelspellen tot en met september? ik kan niet elke dag online komen en wil geen ban oplopen =(

Linqy

Nope, in de zomer is het niet te doen om volle spellen te leiden, omdat mensen dan steeds halverwege ertussenuit knijpen.. alleen snelspellen dus ;)

ozolief

aah k jammer Xd ben denk ik de enige dan die niet op vakantie gaat =( maar zal dan wel inschrijven voor een snelspel :P

Gambit

Nope, ik ben hier ook nog  :)

Devyathe

Ik ben nu de serie Flash Forward aan het kijken, en ik vind dat (zoals Jannes al suggereerde) dat een onwijs gaaf spelthema is. Please?:)