Genres - Reactietopic

Gestart door Linqy, 13 juli 2010, 20:43:30

Vorige topic - Volgende topic

yago

Ik denk dat het juist het goeie moment is voor dat kernspel van jou Olaf  :P

Olaf

Ach, dat is neit war t eigenlijk om draait hoor ;) Alleen een klein beetje verhaaltechnisch, Maar vooral hoe de kidneren overleven zonder volwassenen ;)

taramay

Geinig idee, maar is een aardbeving en een tsunami niet waarschijnlijker dan een metoriet?
Of ik mee zou doen? Ik denk het niet, moet wel heel ver terug in mijn geheugen om weer jongerdan 15 jaar te zijn ;D

Olaf

Hmm, het is de kans van één op een miljard volgens dat boek, en daar heb ik het op gebaseerd. Bovendien wil ik niet een Fukushima-wakkerdam hebben, dat lijkt me te ver gaan.

yago

Japnnertje spelen is leuk hoor  :P

Stefano

Alleen vraagje Yago, waarom zou de FBI/politie de gevangen willen vermoorden als ze info van andere criminelen willen?
Verder klinkt het thema wel gaaf, niet daarvan O0

yago

Citaat van: Stefano op 18 maart 2011, 00:08:24
Alleen vraagje Yago, waarom zou de FBI/politie de gevangen willen vermoorden als ze info van andere criminelen willen?
Verder klinkt het thema wel gaaf, niet daarvan O0

Misschien dat dat niet de bedoeling is maar het gewoon gebeurd als zelfverdediging?  :P dunno, thema niet uitgewerkt of zo, had gewoon even een idee

Stefano

Of je kan het ook zo doen dat de slechtjes andere criminelen zijn die het zat zijn dat de goedjes informatie doorverkopen/vertellen aan de FBI/politie. Dan kan je wel ervoor zorgen dat er mensen vermoord worden

Olaf

Mijn idee ook nog adviezen?

Roandraak

Misschien dat de goedjes (in gevangenis) niets gedaan hebben, en vrijgelaten willen worden.
Maar de slechtjes juist eerder vrij gelaten worden

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

coldplay

@Davyathe: Dat is al een paar keer gebeurd, denk ik toch?!. Een spel zonder verhaal.

Devyathe

t4nd

Citaat van: Lan op  7 april 2011, 22:34:21
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mindhunters

Naar aanleiding van dat die film gisteren op T.V. zag en tijdens sommige scènes gewoon moest denken aan weerwolven van wakkerdam  :P

Mindhunters
7 (of in dit geval waarschijnlijk 20-25) FBI studenten worden naar een trainingseiland gebracht om profilers te worden. Dankzij een wat excentrieke instructeur kunnen ze van alles verwachten. Er zal een moordzaak worden opgezet die de studenten moeten oplossen, tot er op een gegeven moment onder de studenten zelf slachtoffers vallen. Is het een uit de hand gelopen test van de doorgeslagen instructeur, of zijn er FBI studenten met slechte bedoelingen?

Iedereen zou in dit spel dus een FBI student zijn, waarbij de slechtjes de moordenaars in hun midden zijn. Ieder personage heeft ook zwaktes en talenten, zodat de profilers in spe ook daadwerkelijk iets te profilen hebben  :P

Leuke film & een geweldig idee :).
Elk thema waarbij je met een beperkt aantal mensen op een eiland zit en door elkaar uitgemoord wordt (cfr. 10 kleine negertjes ^^) vind ik geweldig ^-^.
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Stefano

Voor degene die op zo'n soort thema wachten, mss dat het er binnenkort aankomt ;)