Genres - Reactietopic

Gestart door Linqy, 13 juli 2010, 20:43:30

Vorige topic - Volgende topic

smiekero

Citaat van: Mus op 11 januari 2014, 00:57:12

Ik zit al een tijdje met een Star Wars idee in mijn hoofd (volgens mij is dat thema hier nog nooit geweest!)  :o

Beter gaan we dit thema eens spelen  :)

PiperWyatt

Is Charmed ooit een thema geweest/weet iemand welk spel? Anders wil ik daar wel een iets rond maken (A)

Tom?100

Citaat van: PiperWyatt op 16 juni 2014, 20:21:44
Is Charmed ooit een thema geweest/weet iemand welk spel? Anders wil ik daar wel een iets rond maken (A)

Dat heeft een tijdje in Stefan's themapoll gestaan, moet je maar even navragen bij hem ;)

PiperWyatt

Citaat van: Tom?100 op 16 juni 2014, 20:26:06
Dat heeft een tijdje in Stefan's themapoll gestaan, moet je maar even navragen bij hem ;)

Goed Dankje Tom! :)

Kingosje

Ik denk erover een Warrior Cats thema voor te stellen, iemand die daar iets aan toe te voegen heeft?

Ralmuski

*drumroll*

Het eerste spel van t4nd zit er aan te komen! Wie heeft er al zin in? Wat zal het genre worden?  :D

Annabelle

adriaan

Citaat van: Annabelle op 18 juli 2015, 18:02:01
Is dit nog actief?  ;D
Tegenwoordig worden de meeste genres in het spelleiderblog geplaatst, of worden ideeën voor spellen direct doorgestuurd aan de desbetreffende spelleider (waarvan je denkt dat die er het meest in geïnteresseerd is). Maar je mag nog steeds in het Genretopic algemene ideeën aandragen :)

RickTorreman

Wachtend op een reactie...
Mijn parkeerproblematiek:"Die staet op mien pleakkie wat mok noe?!"

bert-boefjes

Ik zou persoonlijk het idee wat je hebt gewoon naar de spelleiders sturen, of ze even taggen hier. Ik kan me voorstellen dat met de reorganisatie van het forum ze het gewoon erg druk hebben en je bericht hier misschien niet gezien hebben ;)
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

RickTorreman

Zal ik doen en bij deze tag ik ze:
@Dixie
@Heartless
@Nephtysis
Kunnen jullie misschien mijn idee bekritiseren?
Mijn parkeerproblematiek:"Die staet op mien pleakkie wat mok noe?!"

Heartless

Het thema doet me een beetje denken aan het verrassingsspel van Prophet en dat vond ik onwijs leuk!
De teams doen me een beetje denken aan spel 200 en het Expeditie Robinson-spel van Dixie. Bij 200 kon je wisselen van team en dat kan hier niet, dus dat lijkt me handiger voor de spelverdeling (hoe jij het bedacht hebt). Nadeel is dat je hiervoor (maar ook voor de spel 200 variant) veel spelers nodig hebt en ik verwacht niet dat je er 25+ spelers zich gaan inschrijven, want dat gebeurt nog maar sporadisch. En hoe wilde je het oplossen als het ene team veel eerder klaar is met hun spel dan het andere team?

Wat is de toevoeging van de deuren? Wat gebeurt er als ze niet door een deur gaan?
Wat is de toevoeging van de postbode? Waarom moet limoengroen weten wat er gebeurt bij marineblauw? Uiteindelijk krijgen ze na de 'samensmelting' weer allemaal een 'nieuwe' rol toch? Want je zegt tenzij de slechtjesrollen te veel aanwezig zijn, maar wanneer is dit het geval? Want als je een totaal nieuwe rolverdeling maakt, heb je eigenlijk 2 spelen waarvan de winnaars doorgaan naar het 'finalespel' toch?

Ik vind de raadsels een leuke toevoeging, maar zoiets blijft wel lastig om balans te houden, maar uiteraard wel proberen waard :)

tijgerke87

@Dixie
@Nephtysis

wat denken jullie werkbaar thema? spontaan gedichtenspinsel in diti chaoskoppie
Be kind, for everyone you meet is fighting a hard battle - Plato

Dixie

Oh, gaaf bedacht! Dus als ik het goed begrijp worden de spelers in het spel gezogen, als het ware?

tijgerke87

Kan meteen maar ook op gegeven moment, zodat mensen kunnen doorschrijven
Be kind, for everyone you meet is fighting a hard battle - Plato