Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Genres - Reactietopic

Gestart door Linqy, 13 juli 2010, 20:43:30

Vorige topic - Volgende topic

Dixie

Citaat van: Devyathe op 26 augustus 2013, 18:05:38
het punt is dat iedereen graag zn eigen ideeen uitwerkt.

Maar wie Vampire Academy (van Richelle Mead) uitwerkt tot een leuk thema met variant, én een spelleider zover krijgt om het te gebruiken, die krijgt van mij een chocoladeletter ofzo. :)

edit: Of TRUE BLOOD! :)

Ik wil best zo'n thema een keer schrijven, maar ik ken Vampire Academy niet, en True Blood ken ik alleen van naam :P Dus dan zou ik een hulpspelleider nodig hebben die het wél kent! (Devyathe, misschien?)
Verdere thema-voorstellen mogen ook mijn kant op komen hoor, mits goed uitgewerkt! Ik heb nu maar 2 thema's in mijn poll dus er is nog plek :)

Devyathe

Maar ik heb al 2x een spellenban gehad, dus ik mag geen hulpspelleider bij je zijn ;)

Linqy

NEeeeeee!

ik ga daar binnenkort de series van kijken XD

Dixie

2 keer een spellenban :o Dat had ik nou niet achter je gezocht! Wanneer was je laatste ban?

Devyathe

eh.. ik kan het niet terugvinden... ik kijk zo na 20u nog even
houden jullie dat niet ergens bij ? :D

Dixie

Ik zou niet weten waar :P
Maar kijk als je laatste spellenban echt lang geleden is dan kan ik een uitzondering maken natuurlijk :)

Devyathe

als jullie het toch  niet weten. dan was het vast heel lang geleden ;)

nee ik weet niet, het is al zeker een jaar geleden  (en toen zat ik met een burn-out  ;))
(edit: het was juni 2012)

ik zal er eens over nadenken. kan sowieso geen kwaad om eens uit te werken.
en misschien zal ik True Blood voor Linqy bewaren (Linqy, serieus, als je een heftig bloederig vampierenthema wil... please do!! :D True Blood is zo rauw)

CharA.

Hey na dit hunger games spel moet iemand er echt nog een organiseren!!

epcot2005

Citaat van: Devyathe op  2 september 2013, 20:08:23
als jullie het toch  niet weten. dan was het vast heel lang geleden ;)

nee ik weet niet, het is al zeker een jaar geleden  (en toen zat ik met een burn-out  ;))
(edit: het was juni 2012)

ik zal er eens over nadenken. kan sowieso geen kwaad om eens uit te werken.
en misschien zal ik True Blood voor Linqy bewaren (Linqy, serieus, als je een heftig bloederig vampierenthema wil... please do!! :D True Blood is zo rauw)

Zowiezo dat ik mee doe als er een True Blood thema spel komt!!!!  :D :D :D :D
( Of Grijze Jager, Mortal Instruments, Vampire Diaries, Vampire Academy en nog meer awsome boeken/series)

Devyathe

True Blood is ranzig... beter voor Linqy ;)

redeast

Het lijkt me ook wel leuk om een spel te spelen met het thema inception op basis van de film.

Scarlett Freeman

Dat zou cool zijn :o
En dan spelers op verschillende lagen. Dat je er een spel variant van maakt...

LiannelaF

Ik zou kunnen helpen met het opzetten van een spelvariant voor Vampire Academy en Mortal Instruments als hier nog interesse voor is.

Linqy

Citaat van: LiannelaF op  7 januari 2014, 09:58:04
Ik zou kunnen helpen met het opzetten van een spelvariant voor Vampire Academy en Mortal Instruments als hier nog interesse voor is.

Mortal Instruments staat al op de planning voor mijn nieuwe thema-lijst  O0
De Vampire Academy boeken wil ik nog altijd een keer lezen :(

LiannelaF

Zijn leuke boeken, de moeite waard :)