Genres - Reactietopic

Gestart door Linqy, 13 juli 2010, 20:43:30

Vorige topic - Volgende topic

Devyathe

Ik krijg nachtmerries van levende poppen. :P

Gambit

Scarlett, lijkt me zeker leuk om dat eens te spelen  O0

Scarlett Freeman

Dankje^.^
Ik hoop echt dat het een keer een spel wordt :)

Sil

Ik heb nog steeds wel wat ideeën voor een Grijze Jager thema, maar ik zou diegene die daar staat eens moeten herzien. Toen snapte ik het spel nog niet echt. XD

emmiehoek

Citaat van: Sil op 11 mei 2013, 17:02:14
Ik heb nog steeds wel wat ideeën voor een Grijze Jager thema, maar ik zou diegene die daar staat eens moeten herzien. Toen snapte ik het spel nog niet echt. XD
als 't goed wordt uitgewerkt kan het wel heel cool zijn :)

Een lach op je lippen, alsof je zeggen wil: "Ik ben het maar..." <3

nathh

oeh, Jannes, die is leuk. ik snap hem nog niet helemaal maar als die er zou komen zou ik zeker meedoen,
count me in.

Jannes

Hij is ook nog niet 100% definitief.

Maar vraag maar raak.
Alleen meer beter dat het zo duidelijk mogelijk is.

Ik heb er één ding van geleerd: Ik leer het nooit!

Scarlett Freeman

Zodra ik weer tijd heb ga ik zoeken naar een schrijfintensief spel  :)
Deze lijkt me heel erg leuk, dus ik hoop dat ie pas over 7 weken begint, dan kan ik misschien mee doen XD
Ik probeer het wel nog een beetje te begrijpen ::)

Gait

@Thema van Biskus, dat thema is volgens mij nog pas gespeeld:)

Spel #46 :)

Tom?100

redeast

Heeft iemand tips/ideeën voor een leuk thema? Ik heb zijn om er een uit te werken, dus roept u maar! Ik ben nu even niet in staat door persoonlijke redenen om deel te nemen aan een spel, maar ik heb nu alle tijd van de wereld en verveel me nu een beetje.

Citaat van: Sil op 11 mei 2013, 17:02:14
Mag ik die uit werken? :D

Devyathe

het punt is dat iedereen graag zn eigen ideeen uitwerkt.

Maar wie Vampire Academy (van Richelle Mead) uitwerkt tot een leuk thema met variant, én een spelleider zover krijgt om het te gebruiken, die krijgt van mij een chocoladeletter ofzo. :)

edit: Of TRUE BLOOD! :)

redeast

Citaat van: Devyathe op 26 augustus 2013, 18:05:38
het punt is dat iedereen graag zn eigen ideeen uitwerkt.

Maar wie Vampire Academy (van Richelle Mead) uitwerkt tot een leuk thema met variant, én een spelleider zover krijgt om het te gebruiken, die krijgt van mij een chocoladeletter ofzo. :)

edit: Of TRUE BLOOD! :)
Haha stuur je die choco letter mee met de post? Dan is die halverwegen al gesmolten XD

Devyathe

geerte11

heb het in de zomer voor Saskia ook gedaan.. en die was er heel bij mee en had niet gezegd dat de chocola gesmolten was dus kan prima..

Maar verder hier serieuze thema;s en onderlinge afspraken kunnen ook via pm ;)