Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Genres - Reactietopic

Gestart door Linqy, 13 juli 2010, 20:43:30

Vorige topic - Volgende topic

Snape77

Mij lijkt het heel erg leuk als hier 'Gone' zou worden gespeeld. De boeken zijn niet helemáál geweldig, maar het zijn op zich grappige boeken en ik weet zeker dat men hier een leuk spel van kan maken.

Zabulus

Kun je 'Gone' misschien toelichten?

Sil

Het is al voorgesteld volgens mij :)

Inge

Heartless

Dat vind ik wel heel cool klinken, NoicreC!

justwendy

Heel gaaf NoicreC!
ik zou zeker meedoen!
heb een keer mee gedaan in levend wakkerdam en toen schreef je ook van na je dood. Dat vond ik wel super leuk, helemaal met deze extra's erbij!

noicreC

*ziet deze reacties nu pas*

Blij dat jullie het wat vinden!
Het hele na de dood spelen, heeft ook gewoon zijn kanten: vooral als je kijkt hoe een mens daar psychologisch instaat. Hallo? Je bent dood! Je familie zal je nooit meer levend zien, je zal nooit meer met ze kunnen communiceren(althans, zover je weet). Het lijkt me echt heel vet om met zo'n character te kunnen spelen :D

Sil

Ondanks dat ik het niet ken, klinkt Nonary echt vet  :D

justwendy

ook gaaf!!
gaat iedereen dan in nacht 1 al door een deur? en daarna dus niet meer? Is misschien leuker om elke nacht een deur door te gaan en dan in een ander ' level' ofsow te komen? of in een ruimte met voordelen ofsow?

noicreC

Nou, ik zie het zo voor me: Er zijn verschillende ruimtes met verschillende deuren. Als je bijvoorbeeld door deur 1, 3, 8 gaat, kom je in ruimte B terecht, met weer 3 verschillende deuren. En als je daar weer door deur 5 gaat kom je in ruimte G, waar je ook zou komen als je bijvoorbeeld deur 6 in kamer C zou nemen. Het is een puzzel waar je van ruimte naar ruimte verplaatst door het nonary number systeem, voor de wolven is het dan de kunst om mensen vast te laten zitten in een bepaalde ruimte, wel weer met het risico dat ze zelf vast komen te zitten(en dus niet meer kunnen lunchen).

Ruiimtes met voordelen kunnen zeker ook erg leuk zijn, maar ik geloof dat het opzetten van de basis genoeg tijd gaat kosten :P

justwendy

Denk het ook haha
hoop dat dit een spel gaat worden!!! :)

Kingosje

Elfstedentocht lijkt me wel een leuk idee, als je dit wat verder kunt uitwerken zou ik er zeker aan meedoen :)

basjebooi

Ik zal nog effe nadenken en dan heb ik het vandaag/morgen wel uitgewerkt.

basjebooi

ideeën voor verbetering van andere mensen zijn natuurlijk ook welkom. O0

basjebooi

zo ik heb nog wat extra info toegevoegd. commentaar is welkom.