Genres - Reactietopic

Gestart door Linqy, 13 juli 2010, 20:43:30

Vorige topic - Volgende topic

Devyathe

Lijkt mij ook het leukst.
Je kunt dan enerzijds schrijven over de gevechten, en schrijven over hoe je in je dagelijkse leven aan mensen uitlegt hoe je aan die blauwe plekken komt e.d., de schijn ophoudt en stiekem dagdroomt over de komende avond.

Zou wel cool zijn als de spelleider de Narrator en Tyler Durden voor zijn/haar rekening neemt

Devyathe

@ the voice,  zoiets deden we al in Spel 181

Kingosje

Oeps, ik verwijder ppst wel

klarinetspeelster

komt er ook nog een spel waar geen hoog karma voor nodig is??
ik kan pas in maart inschrijven maar zie nu alleen een spel voor een karma van 15.

t4nd

Citaat van: klarinetspeelster op 23 februari 2012, 22:40:21
komt er ook nog een spel waar geen hoog karma voor nodig is??
ik kan pas in maart inschrijven maar zie nu alleen een spel voor een karma van 15.

Bij ongeveer elk spel is er geen karmarestrictie. Dit spel van 15+karma is dus eerder uitzonderlijk, en komt toevallig net na een 16+leeftijd spel. Er komen dus nog massa's spellen waar je aan kan deelnemen, dit is gewoon een toevallige samenloop.

(en dit hoort eigenlijk bij vragen ;))
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Falsifica

Wat dachten jullie van een spelvariant op de populaire Strategy/RPG games Fire Emblem?
Het idee kan dan zijn dat de 'wolven' van het Laguz ras zijn (Half mens - half dier) die in oorlog gaan met de mens.. Naja, hier moet nog aan gewerkt worden. Slechts een ideetje dus..
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

nielsboy

Leuke ideeen T4nd en Femsel! :D
Mij lijkt de stripboekenbeurs het leukst!  :)

Stefano

Hmm, ik zat er aan te denken om de stripboekenbeurs op een andere manier aan te pakken. Meer richting de stripboeken zelf, dat daar vanalles gebeurd^^
*Is thinking hoe en wat^^* Alhoewel, er zit al wel een idee inxD

Alexxje

Wolf, ik heb ook al zitten denken over een thema rond The Hunger Games XD

Devyathe

Ik weet uit eerste hand dat linqy thee hunger games ook in overweging heeft:-) 

yago

Hunger Games was al een keer voorgesteld dacht ik. Maar is idd super gaaf thema  :D Lijkt wel heel erg op Battle Royale, en dat is al geweest, maar dat vond iedereen ook een heel leuk thema, dus eigenlijk helemaal geen probleem  :D

tijgerke87

idee-jatters  :P  ;D

*zat eraan te denken dat ook in te willen sturen ....*
Be kind, for everyone you meet is fighting a hard battle - Plato

nielsboy

Citaat van: Alexxje op  2 april 2012, 19:57:42
Wolf, ik heb ook al zitten denken over een thema rond The Hunger Games XD
Je bent niet de enige :o Het zijn gewoon meesterlijke boeken! :)

noicreC

Er was een setting die ik persoonlijk helemaal geniaal vond: Een kasteel met schaakstukken(Villies zijn pionnen, grotere stukken zijn specials, Blacks zijn baddies, white zijn goodies). Misschien een leuke inspiratiebron voor jullie hier? :)

Maedhros

Lijkt me nogal moeilijk om je als zwart schaakstuk voor een wit stuk voor te doen :P
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"