Reactietopic verhalen

Gestart door TheCharmedOne, 21 december 2007, 16:56:39

Vorige topic - Volgende topic

Floris

Citaat van: jnusch op  6 juni 2008, 20:30:33
Oké :P. Het klinkt op zich wel leuk. Als ik mee (mag) doe(n) beloof ik hierbij plechtig niet andermans personages zomaar met elkaar te gaan laten zoenen ofzo :).

Maar dat was wel grappig :P

Amilmarith

Citaat van: Flooros op  8 juni 2008, 21:08:55
Maar dat was wel grappig :P

Mijn idee was een stel arrogante evil tovernaars op een eiland geplaatst en die moeten zich een weg eruit zien te vinden.
Laat die maar eens verliefd worden xD

Hephaistion

Floris

Citaat van: Amilmarith op  8 juni 2008, 21:27:51
Mijn idee was een stel arrogante evil tovernaars op een eiland geplaatst en die moeten zich een weg eruit zien te vinden.
Laat die maar eens verliefd worden xD

Lukt best :P Ik heet Floor, weet je nog  ^-^

Citaat van: Vincentgay love

Jeeeeeh! :P

Amilmarith

Misschien spelleider ik wel zo dat het niet lukt.. :P?

Floris

Erwipro

@Heph: Volgens mij is de dubbele punt geen geaccepteerd leesteken op de manier waarop jij deze gebruikt :P Maar je verhaal lijkt leuk, ik ga het vast volgen, doet me denken aan 'The Notebook', ken je die film?

Hephaistion

nee 'the notebook' ken ik niet en die dubbele punt is vast niet zo heel erg. *weet ook geen betere oplossing*
waar gaatd de film dan over

Floris

Het is:

"Wat zie je er toch weer leuk uit," zei Tails

Niet:

"Wat zie je er toch weer leuk uit:" zei Tails

Yes? Dus een komma ipv een dubbele punt.

Erwipro

Hephaistion

ach hou toch op met zeuren
*schrijft een  verhaal om vervolgens gezeur te krijgen over de grammatica en spelling*

Jakar je verhaal is echt goed.....lekker spannend

Erwipro

@Jakar, je schrijft leuk en fijn. Maar je moet wat minder enters maken :P

jakarw

haha :P tis een verhaal dat al een poosje op mn computer staat en kvond het zelf ook al toen ik het weer las, maar kheb het niet aangepast :P

jakarw

@heph. speelt je verhaal in de toekomst? omdat venetie verwoest is.. of is venetie in het verleden een keer verwoest geweest of is het gewoon een andere tijd? :P

Hephaistion

het is de tegenwoordige tijd(dus 2008) alleen is in de wereld van het karakter venetië overstroomd.....zo'n 30 jaar geleden

edit: dat van die verwoesting heb ik maar weer weggelaten