Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Shrek goes fourth

Gestart door adriaan, 20 juni 2010, 10:22:05

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Jaa :D
Heel lang op gewacht, wat verwachten jullie ervan? ^-^

Erwipro

Wat komt er nog een deel 4 :o
Ze werden alleen maar slechter tot nu toe ><

Vakonov

*Is geen fan van vervolgfilms*

Maiken

Ik vond de derde film niet leuk, maar de trailer voor deel 4 is echt geweldig. Ik vind de dikke gelaarsde kat zo grappig.

Jnusch

Ik hoor over de 3e ook eigenlijk alleen slechte dingen, maar het verhaal van deze lijkt me wel aardig :P Alleen de recensies zijn ook weer niet geweldig volgens mij...

Stefano

Eigenlijk zouden ze zelfs een vijfde film maken, maar ze zijn toch van dit idee afgestapt. Ik ben iig benieuwd naar het plot, want dat lijkt me wel weer leuk. Zie je ook weer personages van film 1 enzo. Maar toch...je weet nooit wat er van komt :(

Arende

ik zag het laatst bij take 5!
lijkt me best wel tof ik heb ze lang niet allemaal gezien eigenlijk maar shrek is hoe dan ook vermakelijk toch:D
wel stoer met die ogers enzo

Heartless

Ik dacht dat ze na 3 zouden stoppen. Ach, naja, als ik tijd over heb, ga ik hem wel kijken. Zo vreselijk vond ik deel 3 niet. :)

LL-A

Ik ben er geen fan van, maar die kat en de ezel zijn geweldig samen :D

Epidi

Ik ben ook niet zo fan van het vervolg op vervolg op vervolg. 3 was ook niet echt geweldig... Maar vier zag er dan wel weer leuk uit... Dus misschien voordeel van de twijfel.

Ralmuski

Ik vond drie ook wel grappig, je moet alleen je verwachtingen niet te hoog maken vooraf, want het is gewoon meer van hetzelfde. Maar dat is met meer dingen en dat kan best leuk zijn. Er komt (zou komen) ook nog een spin-off voor Puss in Boots.

adriaan

Maiken

In de veronica gids stond een review, daar kwam de film erg goed uit. Ze zeggen dat hij beter is dan deel 3.

Drakinnetje

Soms kunnen vervolgfilms heel goed zijn hoor(Star Wars, LOTR, nightmare on Elmstreet) Maar soms ook verschrikkelijk( Matrix, Speed)

Floris

Maar LotR is dan ook geen vervolgfilm maar gewoon al een verhaal op zich, net als Star Wars.