Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Twitter

Gestart door PiekeOetBeeg, 9 juni 2010, 13:29:17

Vorige topic - Volgende topic

Jnusch

Ik ben al beroemd... :-X

Floris

Ralmuski

Ik ook, maar dan zodanig beroemd dat de rest van de wereld dat ook al weet.  ::)

Floris

You don't have a clue how famous we are 8)

Ralmuski

Nou, ik ben gewoon niet van het twitteren, dus verzon ik een lame excuus het niet te hoeven doen.  ;D

Vakonov

Citaat van: Erwipro op 20 september 2010, 20:43:02
We couldn't find anyone named LuneNocturnal. :o
En wat is Vako's twitternaam? :P

Wat zou je denken van Vakonov? :p

Stefano

Iedereen toegevoegd :D
Jeej, lijstje begint stiekem aan toe te nemen 8)

Mus

Op twitter postte ik eerder vandaag:

CiteerTweets: 5.555

Een volger reageerde met:
CiteerEn dat op 10-10-10
:D
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Erwipro

Wat veel :D
Spammerd :D

Jnusch

Ik heb @stephenfry getweet :o
OMGOMGOMG xD :D

Mus

Gisteren was bij het KRO programma "In de schaduw van het nieuws" met Arie Boonsma over internet, Twitter, Hyves, Facebook enzo
Echt grappig, er was een iemand die meende dat twitter oppervlakkig is, alsof gesprekken in het echt niet oppervlakkig zijn. Right.

Hier kun je de aflevering zien geloof ik;
http://indeschaduwvanhetnieuws.kro.nl/

You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Diva Licious

Ok deze topic had ik dus niet gevonden en begon een nieuwe en die werd dus gesloten en zonder pardon op deze gewezen en daarvoor mijn dank  >:( had ook wel wat vriendelijker gemogen  :P

maar goed, ik ben dus ook op twitter en 0 komma 0 followers ben niet echt een actieve twitter maar heb zo nu en dan wel ierts te melden. Wie o wie wil mij volgen en mag ik volgen?

naam:
Dvaliciouss
http://twitter.com/#!/Dvaliciouss

Jnusch

Ik heb ook twitter, zal je later wel even followen :D
Overigens vind ik dat verder een hele normale manier van ermee omgaan hoor, hij reageerde nota bene nog gewoon op je bericht... dat vind ik wel vriendelijk :P

Linqy

Lalalala -heeft twittermensjes toegevoegt-

Floris

Citaat van: Mus op  5 december 2010, 14:34:33
Echt grappig, er was een iemand die meende dat twitter oppervlakkig is, alsof gesprekken in het echt niet oppervlakkig zijn. Right.

Nou, als ik zie waar 90% van de mensen twitter voor gebruikt vind ik het ook wel vrij oppervlakkig hoor xD Ik vind het leukst om te lezen van bekende mensen die oneliners tikken maar het meeste gaat ook gewoon nergens over, zoals "ik ga nu in bad" etc. :P
Maar RL gesprekken zijn vaak ook oppervlakkig, ligt eraan met wie je praat.