John & Sandra, a Love Story

Gestart door Jnusch, 10 mei 2010, 23:57:42

Vorige topic - Volgende topic

Jnusch

Djembé John,

Slecht nieuws: ik ben toch niet zwanger. Dat leek alleen maar zo omdat ik een opgezwollen buik heb. Dat is zo'n ziekte die de arme kindjes in Afrika hebben als ze te weinig voedingsstoffen binnenkrijgen. Grappig hè, dat ik dat nu ook heb! Haha. Maar goed. Ik heb heel erg zin om je weer te zien John, ik mis je echt heel erg. Zullen we een keer wat afspreken in het bos?

Zoentjes,
Sandra not Pregnandra

Jnusch

Sucker Sandra,

Ik denk niet dat het slim is om af te spreken, ivm mijn werk enzo. Dat snap je toch wel? Mijn familie komt nu gewoon even op de 2e plaats. Gelukkig is 2 mijn lievelingsgetal! Ik stuur nu trouwens ook even een foto mee van Serena, hopelijk maakt dat het goed :).
Met mijn werk gaat het erg goed, al mag ik nog steeds niet veel zeggen. Goed dat je niks vraagt! We hebben in ieder geval al veel slechte mensen aangepakt. De zakenreis met Bobi-Janna was ook erg gezellig, jij zou haar vast mogen.
Ik ben trouwens wel blij dat je niet zwanger bent. Dat is waarschijnlijk wel beter voor ons.
Groetjes aan Johny!

John.

Jnusch

Jocky John,

Volgens mij gaat onze relatie eraan zo. Ik weet niet waarom je nou zo raar doet. Bijvoorbeeld: je zegt "We hebben al veel slechte mensen aangepakt." Bedoel je niet 'opgepakt'? doe je dat expres, van die kutfouten maken? Je weet hoe slecht ik daar tegen kan, en toch doe je het. Ik weet niet of dit wat met dat zwangergedoe te maken heeft, maar anders moet je maar lekker met Bobi-Janna verdergaan!
Met Johny gaat het daarentegen wel goed.

Sandra

Jnusch

Slootwater Sandra,

Ik krijg veel slechte vibes van jouw kant. Volgens mij heb jij geen vertrouwen meer in onze relatie en dat vind ik heel pijnlijk. Je valt me constant af en vraagt nooit meer naar Serena, dacht je soms “Ach, die nieuwe baby kan haar plek wel innemen, en John heb ik toch niet nodig want ik heb Hank!”? Dat gevoel krijgen wij namelijk heel sterk. Ik heb dus maar tegen Serena gezegd, nadat ze er herhaaldelijk naar vroeg, dat je dood bent. De waarheid, dat je niet van haar houdt, leek me te pijnlijk. Tijdens de reis met Bobi-Janna hebben we veel gepraat en er is me veel duidelijk geworden. Bobi zei bijvoorbeeld dat we misschien wat afstand van elkaar moesten nemen, figuurlijk. Meer en meer krijg ik het gevoel dat ze gelijk heeft. Deze hele situatie is erg moeilijk voor me, vooral omdat ik wel van jou houd.
Geef Johny een kus van me,

John.

Jnusch

John,

Hoe kun je nou tegen Serena zeggen dat ik dood ben! Nou, wie de bal kaatst kan hem terugverwachten. Johny denkt nu dat Hank z'n vader is! Haha, die voor je! Ik ga ook opdacht geven om Bobi-Janna te laten ontvoeren. Je moet begrijpen dat ik dit alleen maar doe omdat ik veel van je houd! Begrijp je dat dan niet? Ik wil je zo graag zien dat zelfs m'n kleine teennagel er pijn van doet. Laten we alsjeblieft iets afspreken. Hank is zo eenzijdig. Ik wil jou, alleen jou! (en ook Serena hoor!)

Lebbertongzoen van jouw Sandra, x

Jnusch

Sandra,

Je acties stellen me erg teleur. Ik had dit niet verwacht en vind het erg kinderachtig. Daarom is het volgens mij beter als je het een tijdje alleen uit moet zingen, kijken hoe je ons dan op prijs stelt!
Je zult trouwens merken dat je mannetjes erg veel moeite hebben om Bobi te pakken. Gelukkig zijn jullie een veel makkelijker doelwit. Pas maar op San, ik houd jullie in de gaten. Zorg maar dat mijn kind niks overkomt. Knap trouwens, zo jong en nu begrijpt hij je al. Ha!

John.

PS: Er hoeft niemand onder te lijden, onthoud dat.

Jnusch

John,

Ik weet niet wat ik nog kan doen om het goed te maken. Wat dacht je? Dat ik echt tegen Johny zou zeggen dat Hank z'n vader was? Natuurlijk niet! En al zou ik het zeggen, hij is één, dat snapt 'ie toch niet.
Ik ben hier niet degene die kinderachtig doet, dat ben jij. Je weet zelf heel goed dat je van me houdt en ik hou ook nog steeds zielsveel van jou! Kom me alsjeblieft een keer opzoeken, dan kunnen we het uitpraten. Over de brief gaat het zo stroef.

Veel xxx-jes voor Serena en natuurlijk ook voor jou :D

Jnusch

Sandra,

Jammer dat je nu weer terugkrabbelt. Maar goed, ik aanvaard je excuses en wil je graag weer eens op komen zoeken. Serena zal ik dan niet mee kunnen nemen, het zou te verwarrend voor haar zijn, maar dan hebben we meer tijd samen. Wanneer komt jou goed uit?

Doei,
John.

Jnusch

Lieve John,

Kom wanneer je wilt, ik heb toch de hele dag niks te doen. Ik zit weer in dat ene bos, jeweetwel... Nu kun je eindelijk Johny een keer zien!
Trouwens, Hank is dood. Aan stukken gereten door een beer. Recht voor onze ogen. Ik dacht, ik zeg het even.

xxx Sandra

Jnusch

Lieve, lieve Sandra

Wat moet dat traumatisch zijn geweest! Hoe gaat het nu met jullie? Ik ben blij dat je je excuses hebt aangeboden, nu kan ik je tenminste komen troosten. Ik kom zo snel mogelijk langs, moet ik nog iets meenemen voor jou of Johny? Aan Serena heb ik verteld dat je weer teruggevonden bent, dus die kan ook mee :). Voel je je nog wel veilig in het bos? Ik kan wel een mannetje regelen (illegaal natuurlijk) die jullie beschermt… zeg het maar als je dat graag wilt ;)

John.

Jnusch

Dear John,

Ik ben zo, zo blij dat je hier wilt komen! Ik ben gewoon aan het huilen van geluk! Ik kan niet wachten tot je komt! Zou je luiers voor Johny mee kunnen nemen? En veel dekens, want het wordt weer koud. Kom alsjeblieft snel! Ik wacht op je!! En nu kan ik eindelijk Serena weer zien.

xxx tot snel!
Sandra

Jnusch

Sannetje pannetje,

Ik kom overmorgen naar jullie toe! Spullen zal ik meenemen. Ik heb er zin in!

Kusjes,
John.

Jnusch

Lieve, lieve John!

Wat ben ik blij dat je geweest bent! Het was heel gezellig, vond je niet? Bedankt voor de dekens enzo. Ik denk dat onze relatie weer geheeld is! Ik vind het ook fijn dat je Serena hier hebt gelaten! Of ben je haar in alle opwinding vergeten? N ja, het maakt ook niet uit. Anders mag jij Johny wel voor een tijdje hebben. Zo kunnen we onze kinderen leren kennen. Het is trouwens nog maar afwachten of ik zwanger ben, want je weet hoe dat gaat met ons; we planten ons voort als konijnen! Hihi!
Als je Johny nog wilt moet je hem maar komen halen!

xxx Sandra maybe Pregnandra

Jnusch

Super sweet Sandra,

Het was zo heerlijk je weer te zien! Ik heb echt genoten van je gezelschap. Natuurlijk ben ik Serena niet vergeten... Gekkie! Ik was alleen even vergeten Johny mee te nemen. Het leek me wel een goed plan als hij wat geciviliseerder wordt door een tijdje bij mij te blijven. Wel vervelend dat 'ie dan altijd binnen moet blijven vanwege het gevaar dat iemand iets gaat vermoeden als ze hem zien. Maar ach, des te meer tijd om hem te indoctrineren met mijn slechte rechtse ideeën met hem te spelen! Jammer dat we niet gewoon normaal bij elkaar kunnen zijn. Soms is het zo moeilijk zonder een vrouw om me heen... snik Maar ik zet door, we mogen de moed niet opgeven, nooit. Ik ben trouwens blij dat als je nu zwanger wordt, ik tenminste zeker weet dat het van mij is. Dat is een hele geruststelling. Ik hou van je!

Kusjes van mij en het op één na sexyste (1 ben ik natuurlijk ;)) ventje op aarde, xxx.

Jnusch

Lieber John!

Fijn dat je Johny nu hebt opgehaald! Nu kan ik me op de relatie met Serena concentreren. Wat waren dat voor strepen in je brief trouwens? Ik kon het niet lezen, want doordat telkens al die takken in mijn ogen zijn gekomen tijdens ons ritje in de bossen vorige week zie ik nu slecht... Schrijf me in je volgende brief maar wat er stond. Serena is trouwens wel een beetje raar... ze probeerde deze brief te verscheuren en zei tegen me: "Niet doen, ze willen je assassineren!" Ik moest lachen en ik zei dat dat vast wel mee zou vallen. Hoe komt ze trouwens aan het woord 'assassineren'? Ze is pas 3! ik heb ergens gehoord dat kinderen een woord pas leren als ze het heel vaak gehoord hebben. Vreemd...
ik weet nog steeds niet of ik zwanger ben, ik zal Serena wel een keertje laten voelen.

xx (ééntje van mij en één van Serena) Sandra still maybe Pregnandra