Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Hulp voor PC problemen gevraagd

Gestart door bloodball, 6 mei 2010, 23:33:02

Vorige topic - Volgende topic

Floris

Mja dat ligt er nogal aan wat voor site t is lijkt me :P En ik regel mijn telefoon gewoon bij mijn abo (A)

RoNoS

Die "patsta" zal wel 'pasta' zijn en dan wel de koelpasta :)
Hoogstwaarschijnlijk die op je CPU zelf, maar knallen ze tegenwoordig volgens mij op alles...

En volgens mij doen ze het bij HP: 1e keer: repareren, 2e keer onderdeel vervangen, 3e keer computer vervangen :P
Dus gewoon een beetje hoop hebben in die zaak, al is het moeilijk :P
Guess who's back, back again...

Meister

@Ron die bedoelden ze idd maar ze moeten gwn leren typen xD

Njah het is bij Toshiba en ik vroeg ook na van wat als ik 'm straks weer terug krijg en hij is kapot? Nog een keer opsturen dan zal hij zeker wel gemaakt worden ... Dat is het schurftige van een extern reparatie bureau die moeten 'm per se fixen en het liefst met zo min mogelijk kosten want dan kost het ze weinig.

Ik hoop alleen dat ze nu dus wel gewoon hun werk doen en anders ga ik trippuh XD

Citaat van: Flooros op  4 november 2010, 19:44:06
Mja dat ligt er nogal aan wat voor site t is lijkt me :P En ik regel mijn telefoon gewoon bij mijn abo (A)

Is de laatste tijd door onze vrind Youp vh Hek helemaal in het nieuws dat de manier waarop je behandeld word bij een kapotte telefoon achterlijk is. Dus denk niet dat het veel uit maakt waar je 'm haalt, ze naaien je toch xD

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Floris

Dat komt doordat mensen niet willen betalen voor service. Ze verwachten het gewoon. Ja, zo werkt het niet. Een goede klantenservice, daar betaal je gewoon voor.

RoNoS

Nee, ik verwacht kwaliteit, DAAR betaal ik voor...

Floris

Ja en daar gaat het dus mis. Mensen willen goede kwaliteit voor een lage prijs en dat kan, maar dan gaat dat ten koste van de klantenservice. Dat merk ik best wel aan de klantenservice van Hi vs. T-mobile. T-mobile is over het algemeen goedkoper dan Hi en dat zie ik meteen terug in de service. Evenals bij verzekeringen. Ik zeur er gewoon niet over, als ik service wil, dan betaal ik wel wat meer.

RoNoS

Ok, dan bedoel je misschien wel hetzelfde, ik denk ook, maar beide vertellen we het niet helemaal :P

Ik koop vaak ook duurdere, gerenommeerde merkproducten als ik iets wil van kwaliteit en waar de service dus ook kwalitatief beter is. Haal maar eens iets bij de Aldi, vast prima spul, maar als er wat mee aan de hand is, wat moet je dan?

Prophet

Mensen, is dit onderwerp misschien iets om in Algemeen te bespreken? Want het gaat nu niet direct meer over PC problemen, maar over rechten en plichten bij gebrekkige producten...
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Meister

Als iemand nog op zoek was naar een laptop:

http://www.ibood.com/nl/nl/

Wel jammer van het merk maar de inhoud is top! 400€ voor een laptop waarmee je goed word enz. op kunt doen en zelfs nog leuk op kunt gamen  8)

Edje--> Kunt alleen vandaag kopen, dat is dan weer het nadeel :P

Kakie

Meister

Daarnet samen met een vriend de pc voor Linqy in elkaar gezet :D

En mijn laptop is terug, gelukkig hebben ze nu wel hardware vervangen. Ben nu prime 95 aan het draaien en waarempel gaat al 2x achter elkaar de ventilator aan en blijft de temperatuur netjes binnen de 50-60 graden :D

RoNoS

Vakonov

+1 voor computermeneertjes en mevrouwtjes die gewoon doen wat ze moeten doen.

Germelia

Waaaaaaaah mijn laptop is vandaag begonnen met ontieglijk veel lawaai maken, alsof het zo'n oud ding is die een cd probeert af te spelen alleen zit er geen cd in :( Frank zegt dat het waarschijnlijk de harde schijf is :( Dus ik heb meteen al mijn documenten en andere belangrijke dingen naar Frank ge-backuped. Hoop dat is er niet mee ophoudt :( Iemand ervaring hier mee?

Shaddow

Nee...

en eigenlijk ook niet echt veel verstand xD.

Maar kunnen dat soort dingen niet liggen aan de koeling?

Misschien als je het stofzuigt ofzo? ._.

*ventilator kan soms verstopt zitten met stof volgens mij*