Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Hulp voor PC problemen gevraagd

Gestart door bloodball, 6 mei 2010, 23:33:02

Vorige topic - Volgende topic

Joshua

Citaat van: Remus457 op 19 mei 2010, 16:31:35
Weer een overwinning voor de Russische reparatie  :D

De Russische reperatie werkt meestal alleen bij russische voorwerpen hoor :P. (Voorwerpen die zo zijn gebouwd dat ze of nooit kapot gaan, of dat ze alleen kapot gaan wanneer er iets vast zit en terug/eruit moet worden gehamerd :P). Het zegt meer iets over Russisch vakmanschap :).

coldplay

Zit met een probleem :(

Ik heb een laptop (VAIO - Sony) met ingebouwde webcam. Maar nu werkt die cam niet meer, terwijl die nog gewerkt heeft. Als ik het programma open, krijg ik enkel een blauw beeld en staat er 'no input'. Kijk ik bij instellingen, is er geen camera beschikbaar en de micro is er wel nog. Hoe kan ik mijn cam weer laten werken?

Alvast bedankt

Vakonov

Misschien kan je bij systeembeheer je camera weer aanzetten...

coldplay

KatyBlue

Ik heb anders ook een klein probleempje ;)
Ik krijg geen geluid meer uit mijn computer
Het volume icoontje staat nog altijd rechts vanonder en hij staat op luidst.
Als ik mijn boxen insteek komt er niets uit, dus probeerde ik eens een koptelefoon of oortjes.
maar ook daar kwam geen geluid uit, Dus het zal waarschijnlijk niet aan de boxen liggen want die werken normaal gezien nog prima.
Alles staat aan en op luid maar er komt niets uit, als ik mijn box insteek hoor ik wel het geluidje dat die erin gaat :p

Weet iemand hier iets op  :)

RoNoS

Ik denk dat Remus ook gráág wil weten hoe je dat gedaan hebt xD
Guess who's back, back again...

Meister

Citaat van: coldplay op 10 september 2010, 21:38:55
Zit met een probleem :(

Ik heb een laptop (VAIO - Sony) met ingebouwde webcam. Maar nu werkt die cam niet meer, terwijl die nog gewerkt heeft. Als ik het programma open, krijg ik enkel een blauw beeld en staat er 'no input'. Kijk ik bij instellingen, is er geen camera beschikbaar en de micro is er wel nog. Hoe kan ik mijn cam weer laten werken?

Alvast bedankt

Hoe groot is het gat tussen gewerkt en niet meer werkend? Heb je in de tussentijd je laptop geformatteerd oid?

Verder als je inderdaad naar apparaatbeheer gaat staat hij er dan nog wel tussen?

Zo ziet dat er bij mij uit op mijn laptop

@KatyBlue ---> Klinkt alsof er iets mis is met je audio uitput (oftewel hijs kaput xD) Maar voor jou ook de vraag is dit van de ene op de andere dag gebeurt of heb je tussentijds geformatteerd oid?

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

RoNoS

Want formatteren zorgt voor deze problemen... ::)

coldplay

beeldappparaten staat er zelfs niet tussen ?

RoNoS

coldplay

ééntje bij: Netwerkadapters - 6TO4 Adapter.

Heb daar al op geklikt en het is een stuurprogramma die fout of niet aanwezig is. Heb dan op bijwerken geklikt, maar dat helpt niet.

KatyBlue

Ik heb niet geformateerd.
Ik ging op weekend weg bij een vriendin en daarvoor werkte het nog perfect en toen ik maandag terug
op de computer wou kwam er geen geluid meer uit  :(

RoNoS

Vriendin vermoorden en daarna vragen wat ze gedaan heeft  :D

Caracala

Voor het webcam probleem;
Dat heb ik ook; Dat gebeurt wanneer de USB-poort binnenin niet meer goed is aangesloten.  :(
Dat is enkel te maken als je je laptop binnenbrengt.

Voor Katy; Ga eens naar 'apparaatbeheer' (gewoon intikken bij zoeken). en klik op besturing van geluid.
Kijk eens of dat ingeschakeld staat.