Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Welke games vind je (niet) leuk?

Gestart door Vakonov, 10 april 2010, 10:50:25

Vorige topic - Volgende topic

Geebster

Citaat van: Mus op  8 oktober 2010, 23:25:27
Geebster en nog iemand op twitter dachten ook meteen aan Wolfenstein :P

Ik heb net Commander Keen op youtube zitten kijken.
Dat deed ik ook graag.
En de klassieke Prince of Persia

Lennart eigenlijk  :D

Mus

En jij maar met de eer strijken  :o
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Stefano

Citaat van: Mus op  8 oktober 2010, 23:25:27
Geebster en nog iemand op twitter dachten ook meteen aan Wolfenstein :P

Ik heb net Commander Keen op youtube zitten kijken.
Dat deed ik ook graag.
En de klassieke Prince of Persia

Oh Commander Keen, ja, dat spel was echt gaaf :D Heb ik kapotgespeeld vroeger :D Had zo'n cd waar allemaal van die spellen op stonden. Zo ook Jazz Jackrabbit vroeger veel gespeeld :) Of Trollz, ook echt veel gespeeld :D

ELGrandeBanana

Ik ben meer van de grote strategische namen als Total war, Civilization en de Age Of ... spellen..

en ik wil nieuwe spellen!!! Mehh.. alleen al die spellen zijn zo vreselijk duur (59,0 euro voor civilization 5 O_o..)

Dixie

Jaaa Freddy Fish :D En Putput reist door de tijd!

Ben nu Hotel Cape West; Last Window (vervolg op Hotel Dusk) aan het spelen, maar hij valt tegen :(

Ralmuski

Citaat van: ELGrandeBanana op  9 oktober 2010, 15:23:12
Ik ben meer van de grote strategische namen als Total war, Civilization en de Age Of ... spellen..

en ik wil nieuwe spellen!!! Mehh.. alleen al die spellen zijn zo vreselijk duur (59,0 euro voor civilization 5 O_o..)

Media Markt heeft hem voor 49,-

Citaat van: Mus op  9 oktober 2010, 00:42:49
Misschien ken ik dat spel omdat ik een nerd ben? (en dat is een compliment hoor) :P

*complimenteert graag* Ken je DOTT ook dan nerdje?  ^-^ Ik heb zo gelachen om dat spel, geniaal gewoon.

Geebster

Citaat van: Mus op  9 oktober 2010, 10:01:04
En jij maar met de eer strijken  :o
:-[ (A) Ja alleen had ik het nog fout ook :D

Maedhros

Ik heb nu ook AOE III - the Asian Dynasties (Warchiefs en het basisspel had ik al lang)

AOE II heb ik ook met expansion, maar ik vind persoonlijk AOE III leuker, al vind ik de scenario editor bij AOE II veel handiger

AOE I heb ik trouwens ook, maar die is - om het gematigd uit te drukken - veel minder goed dan II en III

Age of Mythology is ook best cool (heb ik, samen met de expansion)
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

Mus

Suffie :P @ Geebster

Citaat van: Ralmuski op  9 oktober 2010, 23:45:47
*complimenteert graag* Ken je DOTT ook dan nerdje?  ^-^ Ik heb zo gelachen om dat spel, geniaal gewoon.
DOTT.. nee dat ken ik niet.. wa's dat dan? *too lazy to google*

Geebster

:( Ik heb een site gevonden en daar kan je commander Keen downloaden maar hij wil niet installeren op windows 7  >:(

Oh weet je wat ik vroeger ook vaak deed :o
Supaplex   ^-^

Mus

Wauw echt te gek!

*denkt terug aan de tijd van de diskettes*

Ralmuski

Citaat van: Ralmuski op  9 oktober 2010, 00:35:13
Ja! :D

Ik was meer verbaasd dat jij het kende. Überhaupt iemand. :P

Was altijd leuk, want je had in dos dan twee directories: ROTT voor deze en DOTT voor Day of The Tentacle. Die was geniaal grappig.  ;D

Dat dus. :P Een soort adventure puzzel game waarbij je dingen met elkaar moet laten interacteren om verder te komen in het verhaal. Erg lollige animaties en absurde4 conversaties maken dat erg leuk bij deze. :)

Mus

Oeh! Zoiets ken ik in een andere variant.
Dat is een jongen die woont in een smerige appartement en die gaat naar zijn werk (meubel fabriek ofzo) en dan gebeuren er allemaal dingen.
Geen ideeeee meer hoe dat heet maar dat is ook zo'n zoek/klik spel.

Maar wel anders dan DOTT
Ken je Monkey Island?
Dat was ook een vrij interactief spel.
Je kon zelf kiezen wat je in situatie's antwoordde, uit drie optie's kon je dan kiezen.

Klassiek spel zeg.

Ralmuski

Monkey island is van dezelfde ontwikkelaar als Dott. Dit is een 'opvolger'zeg maar. Het is ook officieel deel twee van Maniac Mansion. :) Lucas Arts! :D

Maar Dott was toch wel het meest episch.  8)