Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Welke games vind je (niet) leuk?

Gestart door Vakonov, 10 april 2010, 10:50:25

Vorige topic - Volgende topic

Linqy

-moet echt HEEEEL snel tijd gaan maken om Bioshock 2 uit te pakken en te gaan spelen-

ARGH :(

Kakie

Ik hou echt zo van AoE

Ik heb ze allemaal + uitbreidingen 8)

Meister

Ik heb vrijdag en zaterdag met Zab gegamed, Fifa ging goed op tegen elkaar. Soul Caliber (oid) was niet leuk want dat kon Zab veelste goed (is dus geen leuk spel ;D) Tetris ben ik nog steeds de eindbaas in :D

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Epidi

Mafia 2 is een gaaf spel. De sfeer in de game is echt geweldig.

Linqy

Bastian

Binnenkort komt NFS: Hot Pursuit opnieuw uit. Alles gaat retro dit jaar. :D

Bassie_ui

RDR is op het moment nog steeds mijn favoriet :) Fallout 3 kan ik ook nog steeds helemaal in weg dromen. Verder heb ik niet echt spellen die ik echt super vind.

Zabulus

Fifa was wel ok, maar ik prefereer PES. En soul Caliber moet je gewoon een beetje oefenen (of je bent gewoon een mietje  :D)

Maar Tetris was je duidelijk beter :)

Mus

Jeeeh, wat heb ik dit spel met veeeeel plezier gespeeld :D

http://www.3drealms.com/downloads.html
Ik kan dat spel hier downloaden maar als ik die eerste doe, dan komen er drie files in beeld die niets doen

ooh ik snap dit nooit :D
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Kaasje

Zat toch dichtbij met Wolfenstein :P

Freddy Fish, da's één van de spellen die ik kapot gespeeld heb. En daarna kwamen al die lego-games. Lego Creator, Lego Loco, Lego Island 2, allemaal met plezier gespeeld. Daarna kwamen de wat 'volwassenere' games, Midtown Madness, Tony Hawk's Pro Skater 2 en 3 (In 3 zit The Ace of Spades als background music :D) waren echt awesome, met name die skategames. Die speelde ik altijd alleen maar met cheats, anders lukte het nooit enzo xD En Worms 2! Dat is echt gewoon bijna het meest geniale spel ever!
Daarna, pff, ik game echt heel weinig, eigenlijk. Age of Wonders heb ik ook lang gespeeld, nu speel ik nog wel eens Spore, maar ook niet vaak. Oh ja, na THPS kwam de GBA SP en NDS. Daar game ik recent het meeste op, vooral Zelda als bekende naam, maar ook Pokémon, Yoshi's Island (<3, echt, dat spel heeft mijn hart veroverd en dan heb ik het niet over de DS versie, maar de GBA versie. Dat speel ik gewoon nog steeds op mijn DS, terwijl ik het al 100 keer uitgespeeld heb. Dat leveldesign is gewoon briljant) en al die andere Mario zooi :P
Op mijn verlanglijstje staat overigens nog steeds Dragon Quest IX. Gelukkig heb ik pas geleden een aantal waardebonnen van de Free Record Shop gevonden, dus die ga ik binnenkort wel voor relatief weinig eigen geld in huis halen :D
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Mus

Geebster en nog iemand op twitter dachten ook meteen aan Wolfenstein :P

Ik heb net Commander Keen op youtube zitten kijken.
Dat deed ik ook graag.
En de klassieke Prince of Persia

Ralmuski

ROTT! :D

Daar kon je voor het eerst met twee pistolen tegelijk lopen én je had de beste godmode ooit.  ^-^ Daar heb ik ergens anders al eens over gesproken. Je moest alleen wel erg uitkijken waar je liep in dat spel, want langs bewegende messen ofzo was het gauw over met je. :P

Mus

Ralmuski

Ja! :D

Ik was meer verbaasd dat jij het kende. Überhaupt iemand. :P

Was altijd leuk, want je had in dos dan twee directories: ROTT voor deze en DOTT voor Day of The Tentacle. Die was geniaal grappig.  ;D

Mus

Misschien ken ik dat spel omdat ik een nerd ben? (en dat is een compliment hoor) :P