Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Welke games vind je (niet) leuk?

Gestart door Vakonov, 10 april 2010, 10:50:25

Vorige topic - Volgende topic

Erwipro

Citaat van: Kid op  1 september 2010, 13:58:21
SimTower heb ik vroeger ook veel gespeeld. Dat is zo'n spel wat je uiteindelijk zo gaat frustreren omdat iedereen zeurt. In RCT kan ik de mensen altijd wel blij houden.
SimTower :D :D
Dat was echt lol :P

t4nd

Citaat van: Kid op  1 september 2010, 14:02:35
Evergreen Gardens speelde ik altijd op een superlaffe manier. Ik begon gewoon met de paden af te sluiten, zodat ze niet zo ver het park in konden. En dan bouwde ik attracties alleen in het begin van het park. En later steeds ietsje uitbreiden. (A)

Altijd met grote cirkels werken als je paden maakt, dan vinden ze altijd hun weg terug. En bij grote mappen zeker een aantal infokiosken bouwen (eentje vooraan, eentje achteraan, eventueel nog eentje tussenin). Dan koopt iedereen een kaart en lopen ze niet meer verloren :P.
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Vakonov

Vandaag PS3 gekocht. Heb ik alleen het verkeerde kabeltje erbij gekocht, dus nu kan ik weer terug...
Waarom is het zo godsgruwelijk moeilijk om gewoon een speakertje op dat ding aan te sluiten x)

Simile

Citaat van: Vakonov op  1 september 2010, 15:43:43
Vandaag PS3 gekocht. Heb ik alleen het verkeerde kabeltje erbij gekocht, dus nu kan ik weer terug...
Waarom is het zo godsgruwelijk moeilijk om gewoon een speakertje op dat ding aan te sluiten x)

een speakertje aansluiten is ook niet zo moeilijk, maar je moet wel het goede kabeltje hebben  ::)

Vakonov

De video gaat via HDMI naar DVI-d...
Toen is er blijkbaar een briljant iemand bij Sony geweest, die dacht: Laat ik de audio eens via een ouderwetse tulp-aansluiting laten lopen.
Die hebben mensen namelijk op hun pc-schermen zitten ;)

Moet nu dus hebben: adapter rood/witte tulp naar reguliere plug, zo een die je ook in je Ipod doet. Daar moet weer een dubbele vrouwelijke plug aan, waarna ik daarin weer mijn speakers moet proppen...

Germelia

He wat een gedoe Vako :S

RCT1 blijft echt leuk om af en toe te spelen. Ik had echt heeeeel veel haat aan Evergreen gardens want dat was gewoon te groot. Leafy lake ftw!

Vakonov

Tis wel even lastig ja...
Maar ik heb ook echt geen zin om terug naar Utrecht te gaan vandaag.
Zal kijken of ik morgen zin kan maken :p

Meister

Citaat van: Kid op  1 september 2010, 13:40:13
Ik vind de graphics van Age of Empires 3 ook niet alles; ik vind Age of Empires 2 veel en veel mooier.

Rollercoaster Tycoon 1 vind ik er superleuk uitzien. Ze zijn in mijn ogen echt goed omgegaan met de technische beperkingen van die tijd. Het spel is heel uitgebreid en het zelf kunnen maken van achtbanen en zo maakt het spel voor mij wel erg bijzonder.
Voor die tijd was het een geweldig spel en ik vind het dat nog steeds.

Rollercoaster Tycoon is nog steeds wel één van mijn favoriete computerspellen. :-*

Het genre/tijdperk van AoE2 vind ik ook vele malen leuker dan bij 3. Echter als je online wil spelen heb je veel mensen (waaronder ik) die gewoon eerst een kamp willen bouwen en daarna oorlog voeren. Als je dan gaat spelen heb je altijd van die lamelords die dan toch gaan rushen. Wat gewoon ongezellig is als je een gezellig potje wil gaan spelen. Plus iedere unit is gewoon 1 population bij 2.

Bij 3 heb je dat kanonnen en andere sterke ongein meer population kosten dus ipv dat je aankomt met 100 heavy scorpions kun je er dan nog maar 25 maken om het gezellig te houden. Daarnaast heb je een optie dat je de eerste 10/20/30/40 minuten elkaar niet kunt aanvallen waardoor je dus lekker alleen rondom je eigen town center mag bouwen en niets kunt aanvallen en alleen maar aan het opbouwen bent. Hardstikke relaxed dus! Daarnaast hoef je je minder op je resources te focussen want wel fijn is als je oorlog gaat voeren. Verder kun je veel meer verschillende dingen doen met volken en alles is gewoon toppie uitgebalanceerd en daardoor heeft het gewoon een geweldige gameplay en dan is het misschien niet het ideale tijdperk en dan ziet het er misschien niet cool uit (vind ik wel overigens) maar is het gewoon een topgame :D

@Insanity: Durf je een keer tegen mij te spelen  ^-^

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Remus457

Is er trouwens iemand die Monster hunter TRI op de Wii heeft en online kan?

Vakonov

Kan nu eindelijk GTA IV spelen, en het is echt een epic spel :D

Skykid

Citaat van: Vakonov op 15 september 2010, 15:13:24
Kan nu eindelijk GTA IV spelen, en het is echt een epic spel :D

Dat is helemaal waar ^^
Ik ben nu UT2004 aan het spelen, en ook dat is supertof =]

Floris

Ik wil subboards in dit board, ik word er niet wijs uit xD

Ik heb Final Fantasy XIII en het is zooooo sexy ^^ I love it.

Mus

FIFA2010..

Die stomme voordeelregel heeft mij gewoon een vrije trap op een kansrijke plek door mijn neus geboord :(

Tegenstander maakte een overtreding op mij bij het strafschopgebied, maar de bal belandde bij een teamgenoot.
Bij een verdediger onder MIJN EIGEN strafschopgebied.

Lekker dan!

;D
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Twilicht Stars

op omgpop.com vind je hele leuke spelletjes :P
Ik doe veel uno :D

Prophet

Citaat van: Meister op  1 september 2010, 16:14:23
Het genre/tijdperk van AoE2 vind ik ook vele malen leuker dan bij 3. Echter als je online wil spelen heb je veel mensen (waaronder ik) die gewoon eerst een kamp willen bouwen en daarna oorlog voeren. Als je dan gaat spelen heb je altijd van die lamelords die dan toch gaan rushen. Wat gewoon ongezellig is als je een gezellig potje wil gaan spelen. Plus iedere unit is gewoon 1 population bij 2.

Bij 3 heb je dat kanonnen en andere sterke ongein meer population kosten dus ipv dat je aankomt met 100 heavy scorpions kun je er dan nog maar 25 maken om het gezellig te houden. Daarnaast heb je een optie dat je de eerste 10/20/30/40 minuten elkaar niet kunt aanvallen waardoor je dus lekker alleen rondom je eigen town center mag bouwen en niets kunt aanvallen en alleen maar aan het opbouwen bent. Hardstikke relaxed dus! Daarnaast hoef je je minder op je resources te focussen want wel fijn is als je oorlog gaat voeren. Verder kun je veel meer verschillende dingen doen met volken en alles is gewoon toppie uitgebalanceerd en daardoor heeft het gewoon een geweldige gameplay en dan is het misschien niet het ideale tijdperk en dan ziet het er misschien niet cool uit (vind ik wel overigens) maar is het gewoon een topgame :D

@Insanity: Durf je een keer tegen mij te spelen  ^-^

Als ik dit lees, krijg ik meteen zin in de LAN-meet! Heb wel weer zin om AoE te spelen!
Ik speel eigenlijk op het moment alleen maar Football Manager, voor andere spellen heb ik eigenlijk geen tijd.
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon