Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welke games vind je (niet) leuk?

Gestart door Vakonov, 10 april 2010, 10:50:25

Vorige topic - Volgende topic

Meister

Bij 1 is het leuk om de population limit op 200 te zijn bij de uitbreiding online en dan met de romeinen te spelen en 400 legionairy te maken :D

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Floris

Haha ja :P Ik heb de uitbreiding inderdaad. Maar Robin en ik battlen meestal tegen elkaar of samen tegen de computer XD

Milkshake

Maargoed Downloaden opper je dus (Het kromme is dat bij heel veel downloadlinks staat: koop hem gewoon, hij is maar 5 euro in de winkel  :o )
Maar dat downloadenn is zo eenvoudig nog niet... krom kutspel. en volgens mij ligt het nog niet eens zozeer aan het spel. (makkelijk te berederen aan ;t feit dat mijn broertje het onlangs nog met dezelfde cd installeren kon...)

@ralmuski en Meister: in de tijd dat dit spel uitkwam waren de graphics echt verslavend en leuk. het heeft juist wel iets dat het er zo uitziet. Ik heb voor jullie 2 nog nooit iemand negatief over RCT horen spreken..  :o

Meister

Vroeger vond ik het ook leuk, voor eventjes :P Het is gewoon niet mijn type spel denk ik.

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Erwipro

Heeft hier niemand RCT 3 (gehad)? :P

Insanity

*Heeft RCT 3*

Wat een rotspel :P

Maar yay voor AoE 3 + AD :D :D

Floris

Kid

Ik vind de graphics van Age of Empires 3 ook niet alles; ik vind Age of Empires 2 veel en veel mooier.

Rollercoaster Tycoon 1 vind ik er superleuk uitzien. Ze zijn in mijn ogen echt goed omgegaan met de technische beperkingen van die tijd. Het spel is heel uitgebreid en het zelf kunnen maken van achtbanen en zo maakt het spel voor mij wel erg bijzonder.
Voor die tijd was het een geweldig spel en ik vind het dat nog steeds.

Rollercoaster Tycoon is nog steeds wel één van mijn favoriete computerspellen. :-*

Ralmuski

Ik vind het hele spel idd ook niet zo leuk. Simcity was veel leuker. En Civ! :D

Rollercoasters zijn leuk om in te gaan, blijkbaar niet zo leuk om voor fake mensjes die altijd chagrijnig zijn te bouwen.  ::)

Floris

SimCity, dáár zijn pas zeikmensen XD Ik ben daar echt best ver in gekomen maar na een tijdje werd ik het zat dat die mensen nooit blij zijn met hun stad :(

Kid

SimTower heb ik vroeger ook veel gespeeld. Dat is zo'n spel wat je uiteindelijk zo gaat frustreren omdat iedereen zeurt. In RCT kan ik de mensen altijd wel blij houden.

Floris

Ik ook XD Tenzij het park echt groot is (Evergreen Gardens ofzo). Dan verdwalen ze bij mij altijd :(

Kid

Citaat van: Flooros op  1 september 2010, 13:59:33
Ik ook XD Tenzij het park echt groot is (Evergreen Gardens ofzo). Dan verdwalen ze bij mij altijd :(
Evergreen Gardens speelde ik altijd op een superlaffe manier. Ik begon gewoon met de paden af te sluiten, zodat ze niet zo ver het park in konden. En dan bouwde ik attracties alleen in het begin van het park. En later steeds ietsje uitbreiden. (A)

Floris

Zabulus

Ik heb ook RCT 3. Best aardig. Leuk als je werkelijk niks beters te doen hebt  ;D

Bij de RTS spellen ben ik een fan van Total Annihilation. Jammer dat het niet draait op Vista. En KKnD (ook wel krush, kill, and destroy). Echt grappig  ;D