Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welke games vind je (niet) leuk?

Gestart door Vakonov, 10 april 2010, 10:50:25

Vorige topic - Volgende topic

LolaxLita

Citaat van: Kid op 30 augustus 2010, 11:38:31
Potverdorie, Mario Galaxy 2...

Ik dacht: ach wat, ik heb het spel bijna uitgespeeld; nog even de laatste vijf sterren halen. Ik heb een halfuurtje geleden mijn 120e ster binnengehaald en ik dacht dat ik er nu wel zou zijn. Spel uitgespeeld, etc. Nog één keer kwamen de credits voorbij rollen en ik was voldaan. Ik vind 120 sterren ook wel een hele hoop.
Nu zitten er eigenlijk 240 sterren in het spel. Ik ben nu met de tweede helft van het spel bezig, waarbij je nog 120 groene sterren moet zoeken. In andere woorden: ik ben nog lang niet klaar.

Heb ik het doorzettingsvermogen om voor alle sterren te gaan? Nu in ieder geval niet, ik ga lekker Fallout spelen vandaag. (A)

Ja haha dat is echt doodvervelend die groene sterren deed dan liever dat spel gewoon opnieuw eigenlijk maar het lukt je vast wel, gewoon lekker doorspelen en als je bv. broer hebt ofzo die ook mee wil doen lekker daarmee spelen :) Als je toch nog vakantie hebt nu misschien waarom dan ook niet haha, het spel is wel leuk ja maar toch wel makkelijk en voorspelbaar het was bijna allemaal redelijk makkelijk te vinden en doen eigenlijk. :P

Vakonov

Heb vanmiddag ook Mario Galaxy 2 gekocht :D

Remus457

Vanmiddag Monster hunter TRI binnengehaald, Wii gerepareerd en lekker gespeeld.
Monster Hunter Freedom United op PSP was al geweldig (heb mn PsP letterlijk helemaal kapot gespeeld hiermee, mag nu dus een nieuwe halen om verder te kunnen spelen xD)

Citaat van: Stefano op 30 augustus 2010, 18:36:20
Ghehe, kon je we weten ;) In SMG 1 waren ook 240 sterren(241 volgens mij zelfs). Dus kon je hier ook wel verwachten :)

En ik moet nog steeds DQ uitspelen. Alleen moet mijn priest veel levels omhoog gaan wil ik goede spreuken kennen en dat duurt lang :(
DQ is ook een cool spel.
Verhaallijn is voorbij, spel is nog lang NIET voorbij :D
Dat is altijd leuk aan spellen.
Eerst rondlopen en gewoon dingen doen die NIKS met het verhaal te maken hebben, dan met supersterke equipment de baas gewoon keihard afmaken alsof het een simpele slime is, en vervolgens weer verder gaan met dingen die niks met het verhaal te maken hebben.

Ik snap gewoon niet hoe je een spel kunt spelen door puur het verhaal te volgen en helemaal niks te doen aan sidequests, levelen, TREASURES HUNTEN!!! :D, alchemisen, etc.
(negen van de tien keer kunnen ze dan ook niet voorbij een simpele hulpbaas omdat ze te zwak zijn. Dan lach ik ze wel altijd uit (A))

Milkshake

RCT1 (Roller Coaster Tycoon) jeuj  ^-^

Vakonov

Germelia

RC1 werkt op mijn vista laptop :)

Vakonov

Stefano

Citaat van: Remus457 op 31 augustus 2010, 00:33:24
Vanmiddag Monster hunter TRI binnengehaald, Wii gerepareerd en lekker gespeeld.
Monster Hunter Freedom United op PSP was al geweldig (heb mn PsP letterlijk helemaal kapot gespeeld hiermee, mag nu dus een nieuwe halen om verder te kunnen spelen xD)
DQ is ook een cool spel.
Verhaallijn is voorbij, spel is nog lang NIET voorbij :D
Dat is altijd leuk aan spellen.
Eerst rondlopen en gewoon dingen doen die NIKS met het verhaal te maken hebben, dan met supersterke equipment de baas gewoon keihard afmaken alsof het een simpele slime is, en vervolgens weer verder gaan met dingen die niks met het verhaal te maken hebben.

Ik snap gewoon niet hoe je een spel kunt spelen door puur het verhaal te volgen en helemaal niks te doen aan sidequests, levelen, TREASURES HUNTEN!!! :D, alchemisen, etc.
(negen van de tien keer kunnen ze dan ook niet voorbij een simpele hulpbaas omdat ze te zwak zijn. Dan lach ik ze wel altijd uit (A))

Heb je zeker gelijk in :D Vind het dan ook echt vet :) Alleen het enige jammere is, is dat je maar 10 sidequest tegelijkertijd kan aannemen. Af en toe wil je er meer doen, omdat je er een nog niet kan oplossen en dan moet je of wachten tot je een andere hebt opgelost of je moet er een weggooien. En zeker levelen. ik gebruik bijna altijd dezelfde personages(Minstreel, Priest, Warrior en Monk). Alleen mijn Priest heb ik een keer verruild voor een Mage, maar dat was niet handig. Die kreeg geen goede healingspreuken. Dus nu maar weer geswitcht naar Priest :)

En bij DQ kan ik die Treasure Mappen niet vinden :( Heb er nog maar 1 en de rest ben ik nog steeds aan het zoeken. Gewoon zo jammer :(

Remus457

Citaat van: Stefano op 31 augustus 2010, 18:23:22
En bij DQ kan ik die Treasure Mappen niet vinden :( Heb er nog maar 1 en de rest ben ik nog steeds aan het zoeken. Gewoon zo jammer :(
Zodra je de baas van grotto 1 dood hebt, krijg je daar automatisch een nieuwe random map van.
Als je dezelfde grotto weer uitspeeld krijgt je weer een andere random map van. Er zijn maar 3 quests waarvan je een map krijgt, daarnaast krijg je met canvassen en anders met grotto's uitspelen.
1 is een goed begin van een gigantische lijst van 5 pagina's aan treasure maps  (A)

Mijn party is trouwens:
Remus: Minstrel, thief, Armamentalist, Ranger (alle class-skills op 100 en sword ook op 100)
Sakuya (naam komt van deze): Martial artist, warrior, thief, gladiator (alle class-skills ook op 100. Blind man's Biff is echt de beste aanval van alles)
Reimu (zelfde spel als Sakuya): Priest. met paladin en sage (voor de magical mending bonus)
Marisa (zelfde spel alweer :p): Mage, sage, paladin, armamentalist (voor de hoge magical might en de coole skills die je erbij krijgt.)

En ik kan Patty (die vrouw waar je kan regelen wie er in je party komt) in mn party doen. Maar ze is echt zo verschrikkelijk slecht, dus die mag lekker weer achter de bar staan :P

Stefano

Ow zo ok. Ik heb die eerste wel gekregen ja en die eerste Grotto ook gespeeld, maar ging dood bij die baasxD (kreeg trouwens wel die co-op de grace, die was vet :D) Toch beter levelen daarvoorxD

En die extra vocations moet ik nog vrijspelen. Heb er nu 1(paladin). Denk dat ik daar mijn Priest later in ga veranderen. Maar er was er toch ook 1 die je pas na het spel vrij kan krijgen?

Remus457

Er is er idd 1tje die je pas post-game kan krijgen. Luminary ofzo, zelf heb ik m nog niet omdat ik nog 10 quests af moet maken voordat ik eindelijk kan beginnen.
En die quests zijn echt onmogelijk xD
bijv, become envenomated then use double edge and kill the beast with double edged slash.
dan begint het al mooi dat dat beest nooit die venom aanval doet. >:(

Stefano

Hmm ja zie je wel :)
En idd. Of van die quests als: "get into an ultimate tension en beat 5 slimes". Maar voor dat lukt, zijn zij al samengekomen tot een nieuw beest, waardoor het nog niet lukt :(

Mus

Ik heb net gescoord in Fifa (ik heet Daan de Mus)  8)

En ik deed precies hetzelfde als mijn poppetje @ juichen.
Goed gekozen dus (kon bij het aanmaken van dat poppetje z'n vreugdedans kiezen)  O0
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Vakonov

Ik ga morgen wss ps3 kopen, om aan te sluiten op mijn pc-beeldscherm. Met mijn pc kan ik geen spellen van tegenwoordig meer spelen :(

Remus457

Citaat van: Stefano op 31 augustus 2010, 23:02:55
Hmm ja zie je wel :)
En idd. Of van die quests als: "get into an ultimate tension en beat 5 slimes". Maar voor dat lukt, zijn zij al samengekomen tot een nieuw beest, waardoor het nog niet lukt :(
Slimes bij Angel Falls, kan je ook afmaken.
Deze fuseren niet en je kunt ze snoozen of war cry op ze doen zodat ze niet wegrennen.