Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Welke games vind je (niet) leuk?

Gestart door Vakonov, 10 april 2010, 10:50:25

Vorige topic - Volgende topic

Erwipro

Mja dat was na een paar maandjes niet zo leuk meer. Ik ben nooit overgestapt op nieuwere versies ook XD Hoewel, mn vader deed altijd C&C Generals alleen dat vond ik niet cool.
Age of Empires =D

Vakonov

Generals vond ik ook tegenvallen.
Age of Empires for the epic win :D

Zabulus

Voor mij is één van de beste RTS toch TA (Total Annihilation) en Supreme Commander

Vakonov

Beiden nog nooit gedaan (Of uberhaupt van gehoord :p)
Zijn die nieuw ofzo x)

LolaxLita

Mario Bros Wii, met je broertje en af en toe ook nog wat andere apen erbij  8)
Althans toen ik het speelde vond ik het wel behoorlijk grappig voor een keertje  :D

En nog steeds ik <3 Mario Kart Wii multiplayer  :D

Lan

Citaat van: LolaxLita op 10 april 2010, 14:43:45
Mario Bros Wii, met je broertje en af en toe ook nog wat andere apen erbij  8)
Althans toen ik het speelde vond ik het wel behoorlijk grappig voor een keertje  :D

En nog steeds ik <3 Mario Kart Wii multiplayer  :D

Bij Mario Bros Wii is het vooral leuk om nieuwe spelers de lava in te gooien  :P

Oh, en qua strategy games ben ik nogal ouderwets. Ik speel soms nog steeds Age of Empires twee. Alleen niet single-player, dat is echt saai. Maar met/tegen andere mensen via Lan of zo is echt cool, vooral regicide  :)

himan

ach Football Manager en poker en daar hou ik het bij :D tegenwoordig... mijnenveger? :P

PiekeOetBeeg

Citaat van: himan op 10 april 2010, 16:55:41
ach Football Manager en poker en daar hou ik het bij :D tegenwoordig... mijnenveger? :P

Het enige spel dat ik vaker doe is pokeren (vooral online)

idee: als meerdere mensen een account op bv. pokerstars hebben lijkt het me wel cewl om eens samen aan een tafeltje te gaan zitten (met play money)

Vakonov

Ik speel je leeg x)
(Hoop ik :))

Shaddow

Ik had wel gewonnen op de meet.

Zabulus schijnt het ook goed te kunnen (maar toch won ik :D (of hij liet mij gewoon winnen, kan ook (of won ivolod nou?)))

ugluk

Ik wissel echt om de paar weken van game, at the moment is het Dragon Age Orgins & LOTRO :D
The fact that the price must be paid is proof it is worth paying

Meister

Civilization IV is sws heel leuk om te spelen :)

Verder vind ik CC sws altijd leuk maakt niet zo uit welke versie :P

AoE is ook de bom eigenlijk vond ik de derde het leukste maar niemand wilde dat tegen mij spelen :(

World of Warcraft heb ik ook veel op een private server gespeeld toen ik mezelf met krukken moest verplaatsen. Op zich is het best wel verslavend en gelukkig ben ik erachter gekomen dat je pas goed kunt zijn als je ook heel veel tijd erin steekt. Daarnaast konden we inderdaad hele gesprekken houden waar anderen geen hol van snapten dus: WOW SUCKT :P

Verder vind ik smash brothers op de wii ook echt heel cuwl!

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Stefano

Ik speel vooral veel Zelda(na ja, tis ook mijn lievelingsspel, dus dat is dan ook niet moeilijk (A)). Vooral OoT vind ik nog steeds episch. Daarnaast speel ik Mario en Pokemon. Vroeger ook nog Warcraft 1 en 2(en World of Warcraft heb ik nooit gespeeld-->geen zin in). Ook Command en Conquer heb ik vroeger veel gespeeld, maar dat viel wel mee.

Rob

Ik speel nu, zoals ik men er na heb toegebracht heel vaak Osu! :)
Ik speel ook The Tales of Symphonia 2, die Lan dus ook heeft. (Hoe bevalt hij eigenlijk?) en dat is dus heel leuk. Maar het is soms frustrerend dat als je dood gaat, je helemaal naar je laaste save point moet gaan en die zijn er weinig in het spel. x)
Het is eigenlijk geen Pokémon, maar je kan toch allemaal beestjes vangen en die dan laten evolueren. :D Ik heb bijna een Ice wolf. :D
En ik heb een beertje. ^-^ ToS 2 Dawn of the New World raad ik voor iedereen aan die een Wii heeft en van RPG's houdt! :)

Erwipro

Citaat van: Stefano op 10 april 2010, 19:41:53
Vooral OoT vind ik nog steeds episch.
Yay. Precies die heb ik op de Nintendo gespeeld (alleen dan op een emulator op de computer :P)