Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Welke games vind je (niet) leuk?

Gestart door Vakonov, 10 april 2010, 10:50:25

Vorige topic - Volgende topic

Lan

Citaat van: Rob op 10 april 2010, 20:42:54
Ik speel nu, zoals ik men er na heb toegebracht heel vaak Osu! :)
Ik speel ook The Tales of Symphonia 2, die Lan dus ook heeft. (Hoe bevalt hij eigenlijk?) en dat is dus heel leuk. Maar het is soms frustrerend dat als je dood gaat, je helemaal naar je laaste save point moet gaan en die zijn er weinig in het spel. x)
Het is eigenlijk geen Pokémon, maar je kan toch allemaal beestjes vangen en die dan laten evolueren. :D Ik heb bijna een Ice wolf. :D
En ik heb een beertje. ^-^ ToS 2 Dawn of the New World raad ik voor iedereen aan die een Wii heeft en van RPG's houdt! :)

De twee beestjes die ik gebruik zijn Fennir (Ofzoiets), dat is een soort van Ice Wolf, en een of andere epische paarse pudding die Eclairs heet  ^-^

Ik ben nu in zo'n dorpje waar een vriend van die twee half elven in de gevangenis zit, en ik op zoek moet naar een of ander ding in een grot  :P Ik vind het ontbreken van savepoints niet zo'n probleem qua doodgaan (dat doe ik toch niet  :D), maar het is wel lastig als je even wil pauzeren midden in zo'n kerker en dan eerst terug moet rennen.

Ralmuski

Citaat van: PiekeOetBeeg op 10 april 2010, 17:09:07
Het enige spel dat ik vaker doe is pokeren (vooral online)

idee: als meerdere mensen een account op bv. pokerstars hebben lijkt het me wel cewl om eens samen aan een tafeltje te gaan zitten (met play money)

Ik zit dan weer wel eens op PKR met real money.  ::)

Ivolod

Citaat van: Shaddow op 10 april 2010, 18:47:53
Ik had wel gewonnen op de meet.

Zabulus schijnt het ook goed te kunnen (maar toch won ik :D (of hij liet mij gewoon winnen, kan ook (of won ivolod nou?)))

Volgens mij heb ik één van de drie keer gewonnen of zo :P

Remus457

Het enige spel wat ik nu echt veel speel is natuurlijk STEPMANIA  :D
Daarnaast speel ik vrij weinig, soms SSBB+  (SSBB met verbeterde sprites sommigen zijn echt geniaal bedacht zoals de ninja turtle squirtle, goku Lucario, kirby die telkens in een kip veranderd en Luigi in een maffia outfit. :P op de WII als we daar zin in hebben.

Wel heb ik laatst ook nog een CODMW2 periode gehad, maar de persoon waar ik dat mee speelde heeft de oude CoD1 clan weer heropgericht (voor de 30ste keer xD) en ik vind dat spel wat minder worden nu.
(Haat aan hackers)

Nu wil ik wel LoL (League of Legends) spelen, maar die gast die het heeft aangeraden en ik mee wilde gaan spelen heeft er geen tijd meer voor en dat spel is minder leuk als je met onbekenden speelt. (meestal speel je dan met van die noobs in je team en daar zit ik niet op te wachten)

Vakonov

*is net gepromoveerd tot commander in startrek :D* <-- NERD ALERT!

Ralmuski

Ik doe mee!

Ik ben net Legendary Spearmarshal geworden in Guild Wars. :P

Vakonov

Quantum

Vroeger speelde ik vaak Age Of Empires (Rise of Rome & III) en Mario-achtige spellen, wat later meer overgegaan is op shooters als Halo & CoD e.d.. Maar tegenwoordig doe ik eigenlijk niet meer zo aan gamen :P

Geebster

Ik ben op dit moment vooral heel verslaafd aan Battlefield; bad company 2!
Speel dit met een aantal mensen en dan met zijn allen op Teamspeak, headset op en spelen maar  ^-^ Heerlijk spel

Verder COD modern warfare 2 ook vaak gedaan

GTA 4 is ook erg vet om te spelen  O0

En laatst een paar keer Far Cry gedaan, wat ook een erg leuk spel ik.

OOhhh en ik vergeet Portal. Leuk puzzelspelletje maar ook met behendigheid en snelheid.

En mirrors edge ook heel cool.. had hem bijna uit en toen heb ik windows eropnieuw op gezet dus nu moet ik weer opnieuw beginnen  (A)

Ivolod

*gaat Flight Simulator doen*

Geebster

Ivolod

Nee hoor (A)

Nee, ik vlieg nu van Schiphol naar New York. Met de realistische tijd. Was al eens begonnen, ben nu bijna boven Ierland -.-

Joshua

Ik vind Flight Simulator 10 geweldig, alleen maar omdat ze daar iets aan hadden toegevoegd wat ze 9 delen eerder hadden moeten doen: Die missies...

Verder speel ik nog Freespace 2 (nee, daar heb je waarschijnlijk niets van gehoord xD), Baldur's Gate, The Witcher, en een aantal Total War mods.

Erwipro

Wat ik ook tot in den treuren gespeeld heb: Windows Pinball :D XD

himan

Citaat van: PiekeOetBeeg op 10 april 2010, 17:09:07
Het enige spel dat ik vaker doe is pokeren (vooral online)

idee: als meerdere mensen een account op bv. pokerstars hebben lijkt het me wel cewl om eens samen aan een tafeltje te gaan zitten (met play money)

Ik ben een beetje mijn skills aan het botvieren op één euro sit en go's :P maar goed :D Ik wil wel doen leuk :P