Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Anti-films

Gestart door Geebster, 16 maart 2010, 00:26:11

Vorige topic - Volgende topic

Rob

-Legend
-Bourne Ultimatum
-Batman gedeuns
-Star Wars
-Godzilla
-Jurassic Park (de muziek is wel leuk!)
-2012
-The day after tommorow
-Saw

En vast nog wel meer wat ik dus echt niet te harden vind, maar dan moet ik wat dieper graven in mijn geheugen. :)

Drakinnetje

Wil je even heel gauw die eerste film uit je rijtje verwijderen!

De film waar de hele spellenreeks Zelda om begonnen is, hoe kun je!  >:(

Drakinnetje

Godzilla, de vader van Jezuszilla ;D

Fiefelien

2012 en soortgelijke.
Horror films met teveel ketchup
Van die 'historische' films met iets teveel vechten erin. Gladiator, Troy, 300 ofzo. Allemaal mannen met teveel spieren dat het gewoon onnatuurlijk is, die onder de modder en bloed zitten en die eigenlijk driekwart van de film alleen maar aan het vechten zijn of halfnaakte vrouwen versieren.
Slechte boekverfilmingen die hierdoor ook het boek zeer onterecht omlaag gooien.

Remus457

Met horror heb ik weinig problemen, alleen zijn 9 van de 10 films gewoon stom omdat er gewoon niks van klopt xD
SAW is ook een stomme serie, ja ik heb iemand meegemaakt die zichzelf sneed. Dat laat een diepe indruk achter en nu haat ik het gewoon wanneer mensen zichzelf lichamelijk beschadigen.

Bruno: gadverdamme

En zo'n schietfilm waarin de goedjes altijd raak schieten en de slechterikken altijd missen.
Dat is gewoon niet leuk om naar te kijken. Slechtjes mogen ook wel eens winnen ::)

Jnusch

Citaat van: Remus457 op 15 mei 2010, 19:11:54
En zo'n schietfilm waarin de goedjes altijd raak schieten en de slechterikken altijd missen.
Dat is gewoon niet leuk om naar te kijken. Slechtjes mogen ook wel eens winnen ::)
De slechtjes zouden VEEL VAKER moeten winnen :(

Twilicht Stars

Ja, anders wordt het net zo'n Tom en Jerry film, daar wint Jerry ook altijd...  :( terwijl ik Tom toch veel leuker vind  :'(

Dixie

Citaat van: Fiefelien op  9 mei 2010, 22:24:30
2012 en soortgelijke.
Horror films met teveel ketchup
Van die 'historische' films met iets teveel vechten erin. Gladiator, Troy, 300 ofzo. Allemaal mannen met teveel spieren dat het gewoon onnatuurlijk is, die onder de modder en bloed zitten en die eigenlijk driekwart van de film alleen maar aan het vechten zijn of halfnaakte vrouwen versieren.
Slechte boekverfilmingen die hierdoor ook het boek zeer onterecht omlaag gooien.

Mooie films, mooie films :P

Harry Potter 5 overigens, bahbah. Saw vind ik wel leuk maar bijvoorbeeld I am Legend is echt poep. Films die zo'n supercliché einde hebben, ieuw. Films gebaseerd op een waargebeurd verhaal waarvan je na 5 minuten al weet hoe hij afloopt omdat ze allemaal ongeveer hetzelfde verhaal hebben, bah. Jammer dat mijn moeder die leuk vindt.

Markm

Citaat van: Dixie op 17 mei 2010, 12:05:58
Mooie films, mooie films :P

Harry Potter 5 overigens, bahbah. Saw vind ik wel leuk maar bijvoorbeeld I am Legend is echt poep. Films die zo'n supercliché einde hebben, ieuw. Films gebaseerd op een waargebeurd verhaal waarvan je na 5 minuten al weet hoe hij afloopt omdat ze allemaal ongeveer hetzelfde verhaal hebben, bah. Jammer dat mijn moeder die leuk vindt.

+1

Meister

Ik vind historische films met heel veel vechten juist net leuk xD

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Lan

Citaat van: Meister op 17 mei 2010, 16:07:51

Ja maar niet om dezelfde reden als Dixie  :P denk ik 

Remus457

Tenzij er dingen gebeuren die in die tijd helemaal niet konden, of zo helemaal niet waren.

Jnusch

Ik ook :D
Maar ook niet (alleen maar (A)) om Dixie's reden :P

Dixie

Citaat van: Lan op 17 mei 2010, 16:09:36
Ja maar niet om dezelfde reden als Dixie  :P denk ik 

Hahahah of juist wel, wie weet ^-^

Nee hoor ik vind de gevechten & het genre ook geweldig :D Die mannetjes zijn gewoon een bijkomend voordeel ::)

Kakie

Citaat van: Jnusch op 15 mei 2010, 19:12:52
De slechtjes zouden VEEL VAKER moeten winnen :(

Daarom hebben we:

******* eleven, en 12 en 13

weet niet meer hoe het heet?  :-[