Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Anti-films

Gestart door Geebster, 16 maart 2010, 00:26:11

Vorige topic - Volgende topic

Drakinnetje

weet welke je bedoelt, heb de *********** eleven gezien, en dat was genoeg(of eigenlijk te veel) om niet verder te kijken.

Kakie

Citaat van: Drakinnetje op 21 mei 2010, 22:22:12
weet welke je bedoelt, heb de *********** eleven gezien, en dat was genoeg(of eigenlijk te veel) om niet verder te kijken.
het is alleen een voorbeeld van waar de slechten winnen O0

ok kan iemand saw ff voor me uitleggen? duidelijk?  :-X

Drakinnetje

bloed, splet, snij kraak en er helemaal van houden om dat te zien, o en nog meer bloed, dat is saw toch?

Kakie

Citaat van: Drakinnetje op 22 mei 2010, 00:09:44
bloed, splet, snij kraak en er helemaal van houden om dat te zien, o en nog meer bloed, dat is saw toch?
snap ik dus niet ;D

Selinde

Ocean's Eleven :D

En Saw gaat over een beetje een gestoord ventje dat vindt dat mensen de waarde van het leven moeten inzien en dus bedenkt hij allemaal sicke "opdrachten", waarbij je ofwel doodgaat, ofwel overleeft, maar om te overleven moet je meestal jezelf wel echt heeeeeel veel pijn bezorgen. En dan komt het bloed, splet, snij, kraakverhaal.

Drakinnetje

Waaat! komt er een ventje voor in die film saw? ik kon dat niet ontdekken, het beeld was zo rood en ik hoor aleen maar gegil en gekraak erdoorheen, niks aan dus. "wedstrijdje ledematen verliezen" is volgens mij ook wel een aardige omschrijving voor saw

Kakie

Opdrachten?

Het klinkt echt sneu.  :(

Remus457

Citaat van: Kakie op 24 mei 2010, 12:31:02
Opdrachten?

Het klinkt echt sneu.  :(
Mja, in de zin van.
Sloop je eigen lichaam om te overleven. Maar zodra je veilig bent is je lichaam zodanig mishandeld dat je toch niet meer kunt genieten van het leven.

Kakie

Citaat van: Remus457 op 25 mei 2010, 23:44:06
Mja, in de zin van.
Sloop je eigen lichaam om te overleven. Maar zodra je veilig bent is je lichaam zodanig mishandeld dat je toch niet meer kunt genieten van het leven.

En die mensen doen dat wel?  :o

Danny

Er zit ook nog wel een stukje verhaal achter uiteindelijk (A)
Want Jigsaw (die kerel die die opdrachten verzint enz.) gaat dood en heeft dus een opvolger nodig (A)
En die speelt dus ook dikke mindgames met mensen.. Maarja nu komt binnenkort Saw 7 ofzo alweer en nu is het verhaal wel een beetje dood, maar in 1 vond ik het verhaal ook vet goed (A) En zo af en toe hou ik wel van die "spelletjes".. Vooral hoe die alles opzet enzo, qua menselijke anatomie alles precies uitgerekend enzo, en voorspellen hoe de mensen reageren etc, briljant :-[

Geebster

Ja maar ik vind ook dat als je écht goed naar die film kijkt en verder kijkt dan de "zieke spelletjes" er ook echt wel een maatschappelijke boodschap in die film zit want hij doet he niet bij gewone mensen maar het zijn altijd wel mensen die het ijn zijn ogen "verdiend" hebben en hij is van mening dat ze moeten boeten. Oké de manier waarop hij het doet is een beetje ziek maar hij heeft wel een motivatie en is niet zomaar een willekeurige moordenaar.. Daarbij zijn sommige dingen echt ziek en doordacht  :o Zoals eind film 1 zat ik echt met me mond open naar de tv te kijken, dingen die je echt niet had verwacht.

Maar de film wordt nu wel een beetje uitgemolken vind ik.. 3 delen ofzo was meer dan genoeg  :-\

Danny

Jaaa precies!, jij snapt wat ik bedoelXD
Hij had dus precies uitgedacht hoe die mensen zouden reageren enzo ::)
Maar idd, na 3 delen was het opzich wel genoeg, daarna wordt het verhaal ook steeds minder enzo en gaat het meer om de "games" (A)
Alhoewel ik er 1tje ook wel weer vet vond, volgens mij 5 of 6 ofzo.. dat die mensen allemaal door verschillende kamers heenmoeten en dan krijgen ze de opdracht dat ze hun leven moeten beteren ofzo.. En dan gaan ze allemaal voor zichzelf, dus elke kamer sterft er 1tje, terwijl als ze allemaal samenwerkten ze het allemaal zouden overleven, bij die kon ik het verhaal ook nog wel een beetje waarderen (A)
En verder, och al die apparaten, ik vind dat ook niet erg om te zien met welke precisie dan iemand door midden wordt gehakt ofzo, of in ieder geval, ik heb er geen hekel aan ofzo :P

Geebster

Ja ik weet inderdaad welke je bedoeld, volgens mij was dat 5. Die vond ik inderdaad vergeleken met de afgelopen 1? 2? delen ook weer erg goed wat verhaal betreft. Uiteindelijk hadden ze het gewoon allemaal kunnen overleven maar ze waren zo egoïstisch als ik weet niet wat en toen overleefde niemand? het toch?

Oh en ik vond die ene aflevering wel echt kút, dat die leuke agent dood gaat  :-\ Want dat had gewoon géén nut!  :o Die andere stomme ventje (ook van de politie) snapt gewoon niet hoe het werkt want dit is niet hoe Jigsaw het wil! xD

Epidi

Films uit de jaren 60 en 70 zijn geniaal. Met stuiterende brokstukken, die bijvoorbeeld van het hoofd van een acteur af stuiteren, of van die duidelijk niet onder goede omstandigheden opgenomen crashes van vliegtuigen, modderstromen die eruit zien als chocolademelk. Of van die futurischtische films uit die tijd met van die geweldige special effects  8) Bijvoorbeeld Flash Gordon, de film waar Queen de titelsong voor maakte, geniaal slecht.
Hele leuke comedies  ;D

Saw wordt wel een beetje uitgemolken...  ::)

Danny

@ Geebster
Ja die bedoel ik..

En van die agent.. bedoel je die waar die agent zelf allemaal opdrachten moet doen en dat hij allemaal het heft in handen neemt voor de overige mensen? Dat hij kan beslissen over leven en dood van anderen, en als die kiest voor dood dat hij steeds een stapje dichterbij zijn vriendin komt ofzoiets, en uiteindelijk bleek dat hij vertrouwen moest hebben in Jigsaw en de mensen allemaal had moeten laten leven, dan bleef de vrouw ook leven.. Ik weet niet meer precies hoe het was hoor ::)
En het is nu beetje moeilijk te volgen, Jigsaw is dood, Angela neemt de boel over, maar laat geen ontsnapping voor de mensen over, en uiteindelijk blijkt Angela zelf getest te worden door 1 van die agenten juist, want dat bandje toen Jigsaw doodging zei: "Je test begint nu pas" ofzoiets.. En dat gold niet voor die kerel die erbij was, maar voor die Angela juist ::)
Maar ik heb het te lang niet meer gezien om nou te weten hoe het ook weer zitXD dat hebben ze wel allemaal iets te moeilijk gemaakt :P

En.. Er is/komt toch ook een spel van Saw ofzo :-\