Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Anti-films

Gestart door Geebster, 16 maart 2010, 00:26:11

Vorige topic - Volgende topic

Vakonov

Ik hou niet van afgeknipte oogleden :(

Rowena Inara

Jakkes! Ik vermijdt horror zowiezo, dus ga 'm toch niet kijken :D.

Award voor schrijver met de grappigste personages (2011)

Vakonov

Ik heb hem nu op Youtube, maar ik verbaas me nog steeds over het feit waarom die spoken / geesten steeds maar moeten kreunen, gillen en op onmogelijke plekken moeten opduiken. Waarom geven die hoofdrolspelers de spoken niet gewoon eens een kick in da nuts, in plaats van hard gillen...

Rowena Inara

Ja, maar dat is ook typisch horror ::).

Award voor schrijver met de grappigste personages (2011)

Bastian

Of als ze door iets acherna worden gezeten, zoals een grote stenen bol. Ze rennen altijd vooruit he? Nooit opzij. De bal rolt toch rechtdoor :(

Vakonov

Dat is ook zoiets ja.
In The haunting in Connecticut: Pa is boos over de energierekening, dus wat doet ie? Hij slaat alle gloeilampen kapot zodat ze in het donker moeten bivakeren. Hoe stom kan je zijn x)
Of ze slapen allemaal apart in een kamer. Ga dan bij elkaar liggen stelletje eikels! x)

Drakinnetje

pa moet gewoon op zoek naar informatie over consuminderen.

Ik vind Shrek best wel leuk, alleen 1 stem wat minder, ik dacht die van de ezel.

Jnusch

Citaat van: Bastian op 21 maart 2010, 13:23:53
Of als ze door iets acherna worden gezeten, zoals een grote stenen bol. Ze rennen altijd vooruit he? Nooit opzij. De bal rolt toch rechtdoor :(
+1000000miljoentriljoen

Bastian

Danny

Haha, nu is wrongfully accused op tv, dat is van die kuthumor ;D
Maar echt lachen, vooral als je kijkt met iemand die zo ontzettend smakelijk kan lachen, dan lig je echt op de grond van t lachenxD

Nimbusfan

Citaat van: Bastian op 21 maart 2010, 13:23:53
Maar dat is niet alleen in griezelfilms, ook in hele goede films, dus ik zie dat als een goede voorstelling van het menselijke instinct :P
Ik heb gepoogd niet te lachen om menselijk gedragen,
er niet om te huilen en ze niet te haten,
maar ze te begrijpen.

LL-A

Ik hoef dus echt GEEN horrorfilms te zien, daar lig ik dan de hele nacht van wakker :$

Selinde

Ik vind horrorfilms (mits ze goed zijn, wat al meteen 9 van de 10 uitsluit) zoooooo gaaf maar ik kan er niet van slapen :(

Ben nu met mijn vriend steeds nét iets engere films aan 't kijken en dan alleen als hij blijft slapen want dan durf ik het nog :P En Oooit durf ik horror te kijken.

Vakonov

*Heeft nu Paranormal Activity gekocht*
Schijnt een hele enge film te zijn, maar heb eigenlijk nog nooit echt een horrorfilm gekeken x)

(afgezien van the Blair Witch Project en The haunting in Connecticut)

Linqy

Ghehe, Meister had die film ook gekeken, met een paar mensen, en de meisjes (en een paar jongens) vonden het zo eng dat ze hem gillend, en vaak met de handen voor de ogen hebben zitten kijken XD Succes dus!