Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

[Film] The Lord of the Rings

Gestart door Joshua, 23 september 2007, 14:37:21

Vorige topic - Volgende topic

Joshua

Deze topic stond er nog niet! Schande!

Lord of the Rings behoeft volgens mij onder jullie geen uitleg meer. The Return of the King kreeg elf oscars, iets wat slechts 2 andere films hebben gepresteert. Tevens zal waarschijnlijk wel elke fantasy liefhebber de film hebben gezien...

Het enige minpuntje van de films vond ik het ellenlange einde van RotK...

Selinde

Ja moet echt weer eens een lord of the rings marathon houden :o

Ik vind het ook geweldige films, deel twee vond ik het best! :)

Beertyah

Ik vond deel twee ook het beste, wat niet vaak voorkomt, want bij de meeste films is de tweede film de minst goede...
Al werd the Lotr natuurlijk alle drie tegelijk gemaakt/opgenomen.

Ik vind het einde wel meevallen, in het boek was het einde nog véél langer ... gebeurde er nog zoveel..

Xindar

Citaat van: Selinde op 23 september 2007, 14:47:42
Ja moet echt weer eens een lord of the rings marathon houden :o

Ik vind het ook geweldige films, deel twee vond ik het best! :)
Dat is echt verschrikkelijk. Ik bedoel, het zijn prachtige films, maar achter elkaar wordt verschrikkelijk saai.

Beertyah

Maar nee, zo'n marathon is de max :D
heb dat al een paar keer gedaan, zorgen dat je een hele dag vrij hebt, voor eten en drank zorgen dat je tussendoor niet moet koken, en snacks voor bij de films.
's Morgens opstaan rond 8 uur, ontbijten, wassen, whatever je 's morgens normaal doet, dan om 9 uur de eerste film, ongeveer 3 uurtjes later eerste pauze, middag eten, buiten wandelingetje maken of zo, dan om 15 uur de tweede film, opnieuw 3 uurtjes kijken, dan weer pauzeren, frisse lucht, avondeten, ... en om 21 uur het laatste deel voor je gaat slapen :D

het enige dat je echt nodig hebt iss 3 liter cola (of koffie) als je maar wakker blijft xD

Joshua

En de Die-Hards nemen dan ook nog de Extended Edition.

Maiken

Al gedaan, was echt geweldig zon LotR marathon met alle uitgebreide edities. Zeker aan te raden. Trokken we trouwens wel een weekend voor uit.

Beertyah

Citaat van: Joshua op 23 september 2007, 22:05:28

Die staan op mijn kerstmis lijstje :D

Floris

Ik heb de extended version ;D
Ik weet niet meer wie het zei, maar inderdaad, in het boek duurt het einde nog veel langer  :o Niet dat ik daar veel moeite mee heb  ;)

Merdyff

Ik vind de films ook heel goed. En het einde van deel 3 valt echt nog wel mee vind ik, in het boek is het inderdaad nog veel langer. Mijn enige probleem met de films is dat ik de eerste al een beetje te vaak heb gezien en de laatste nog maar twee keer of zo. Ik vind het stom om naar de laatste te kijken, zonder de eerste twee nog eens gezien te hebben, maar ik heb nooit zin om naar de eerste te kijken. Ik weet niet echt welke ik de beste vind.

Wurn

Citaat van: Joshua op 23 september 2007, 22:05:28

*fluit* Wij? Nee hoor? *heeft ondertussen de Extended Editions*

Ja, het zijn. een briljante films. Het verhaal zit zó goed in elkaar. Aan elk detail wordt gedacht. En ik ben gek op de elfen uit LotR
Howl with me fellow wolves. Howl!

TheCharmedOne

LOTR is super!!
De meesten vonden hier deel 2 het beste maar ik vond deel 3 echt super!!
vooral het deel met die geesten!
Als Aragorn, Legolas en Gimli uit die boot sptingen om tegen honderden orcen te vechten, die orken kijken uiteraard superverbaasd en dan komen de geesten :o

Merel.

Oehh LotR, vind het ook briljante films... en extended edition marathon is echt leuk. Ik kan van deze films echt niet snappen dat sommige mensen het niet mooi vinden. Moet wel bekennen dat ik de boeken niet gelezen heb... kom er echt niet doorheen, wat een vreselijke schrijfstijl heeft Tolkien  :-[

Ik zou niet weten welke ik het beste vind, het hoort gewoon allemaal bij elkaar dus is het allemaal het beste  (A)

TheCharmedOne

Citaat van: Merel. op 17 december 2007, 16:28:58Moet wel bekennen dat ik de boeken niet gelezen heb... kom er echt niet doorheen, wat een vreselijke schrijfstijl heeft Tolkien  :-[
Ja, ik heb de boeken ook niet gelezen!
Ik vond ze te langdradig!!
Ik ben er al 2 keer in begonnen, en de eerste keer geraakte ik tot boek 2, de tweede keer niet eens tot het einde van boek 1 :-[
Maar het duurt altijd zo lang!

Ravenwing

Ik vond de boeken fantastisch! Het eerste begin vond i erg moeilijk om doorheen te komen, maar als het verhaal eenmaal een beetje op gang komt, is het zo fantastisch. Misschien moest ik hem maar eens gaan herlezen....