Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

[Film] The Lord of the Rings

Gestart door Joshua, 23 september 2007, 14:37:21

Vorige topic - Volgende topic

Germelia

Nou ik had er eerst ook moeite mee hoor... en ik ben toch wel een doorgewinterde lezer. Vooral het eerste boek is erg lastig om doorheen te komen maar daarna wordt het steeds boeiender.

Merel.

Misschien dat ik het dan ook nog maar eens ga proberen... punt is dat ik tijdens het lezen de hele tijd denk van waneer gebeurd dit of dat nou, maar ik heb het idee dat de film wel afwijkt van het boek (tot waar ik gekomen was met lezen dan :P) dus dat is niet zo handig.

Kirsten

Hahah laatst met Suzanne, Ilsepiet en nog een vriendin een Lord of the Rings marathon gehouden  ;D
Dus nu wel weer even genoeg van  (A)

TheCharmedOne

Wat bedoel je met Lord of the Rings-marathon??

Suzanne

Dat houdt in dat je alle Lord of the Rings films bekijkt op één dag. :D

Xindar

Geprobeerd, mislukt, nooit meer doen. :P
Ik vond het echt verschrikkelijk want na anderhalve film was mijn aandacht al helemaal weg.

TheCharmedOne

Ah, ik heb de eerste 2 gezien 's avonds en de derde de volgende morgen....
En ik vond het erg leuk!
Maar misschien is dat ook omdat ik het derde deel het leukste vind, en dat dan wou zien...zodat ik niet afhaakte na anderhalf uur...

Beertyah

(A) *heeft al 5 lord of the rings marathons gehouden*

Soms doe ik ook een lotr weekend, kijk ik 1 film vrijdag, de andere zaterdag en de laatste zondag

Shadow

Ik begon met Lord of the Rings te kijken in de ochtend; deel 1, in de middag deel 2, in de avond deel 3 dus m'n allereerste keer dat ik lotr keek, heb ik meteen een marathon gehouden :P

Ik vond de films erg leuk, ik heb 1 minpuntje: in deel 3 doet Frodo er zoooo lang over om die berg te beklimmen en dat wordt een beetje saai (om dat vaker te zien als 3 keer) maar voor de rest vind ik de films erg goed :)

Kirsten

Ik erger me zo aan Legolas :P Hij praat heel zweverig en hoogdravend. En hij doet steeds van die zwoele blikken in de verte :P

Merel.

En jij ergert je aan die zwoele blikken? Tsss :P
En dat praten hoort gewoon bij hem! Ik vind het juist mooi: 'That is one of the Mearas, unless my eyes are cheated by some spell', is toch een mooie zin? :)

Hephaistion

Volgens mij zijn jullie onder de spell van de zwoele stem en uiterlijk van hem

Floris

Dacht 't niet, ik wil Aragorn! :D  ::)

Kirsten

Floris

Nou, da's mooi, dan is ie voor mij XD