Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Welke film(s) wil jij nog zien?

Gestart door Jnusch, 26 februari 2010, 19:38:35

Vorige topic - Volgende topic

Bastian

Vakonov

Kruistocht in spijkerbroek..

Why? Geen idee...

Jnusch

CoOkii

Awesomeness.

Prophet

Citaat van: Bastian op  2 mei 2010, 15:51:44
Green Zone?

Ja, die wil ook nog zien, moet even gaan plannen wanneer...
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Vakonov

Ik vond hem ook heel vet Jnusch ;)

Bastian

Geebster

Mus

Citaat van: geebster op  5 mei 2010, 00:04:19
De gelukkige huisvrouw.
Zo ja, hier nog eentje. Ik heb het boek niet gelezen maar whoah, Clarice is echt 1 van de betere nederlandse actrices.
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Jnusch

Carice :P

Maar... ik vind die Heleen echt gaar, dus in eerste instantie had ik echt zoiets van, gadver, die film wil ik niet zien, maar hij is dus wel een aanrader? (voorfilmpje was best veelbelovend :P)

Mus

Oh ja, Carice  ::)

Heleen is best tof vind ik. Heb haar ooit op Lowlands een passage zien voorlezen uit een boek van haar.
Ze las een wilde sexscene voor haha

Ik ken heel dat boek niet van  haar (De gelukkige huisvrouw) maar de stukjes die ik van de film heb gezien, Carice is zo goed.
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Jnusch

Carice is echt geweldig :D

En ik heb echt nog nooit iets van Heleen van Rooyen gelezen ofzo, maar ik vind haar zo vulgair, zo van, kijk mij eens open en bloot (haha) over seks praten en wat ben ik toch geƫmancipeerd en vrij en wooeeh alles moet kunnen. Kweet niet of dat helemaal klopt, maar zo'n beeld heb ik, en dat haat ik echt aan Nederlanders XD

Geebster

Ik vind zowel Carice als Heleen geweldig  ^-^

Twilicht Stars

Ik wil avatar wel zien, en ik heb nog noooooit pirates of the carribean gezien!!!  :o erg toch??

Drakinnetje

ja, ga je maar snel in een hoekje schamen!